Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Sondage: Votre Dj Prefere
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Romain
Romeijn van den Taar

Registered: Jul 2002

moi je trouve que c'est une bonne initiative, même si je ne me fie pas à ces classements, je trouve ça marrant de savoir ce que pensent les gens.

Old Post Jun-01-2005 17:41  France
Click Here to See the Profile for Romain Click here to Send Romain a Private Message Add Romain to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002
Re: Sondage: Votre Dj Prefere

quote:
Originally posted by steuf

Galerie

Pour voir Des photos de DJ

J'adore les photos de dj...

Old Post Jun-01-2005 18:20  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003

quote:
Originally posted by maxxyme

J'adore les photos de dj...

en plus avec le top hustler ca pète bien

Old Post Jun-02-2005 19:14  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
EFE$
Senior tranceaddict

Registered: Feb 2004

quote:
Originally posted by Romain
moi je trouve que c'est une bonne initiative, même si je ne me fie pas à ces classements, je trouve ça marrant de savoir ce que pensent les gens.

Moi aussi Ferry Corsten et Misja Heelshoot son pas bien classer.

Old Post Jun-02-2005 21:32  France
Click Here to See the Profile for EFE$ Click here to Send EFE$ a Private Message Add EFE$ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
steuf
Junior tranceaddict

Registered: May 2005

Le classement de Ferry Corsten est 29eme quand meme pour unDj qui joue tres peu en france c pas mal. cet ete il joue à la dune la grande motte pres de montpellier je crois il devrait rapidement faire un bon.

Apres 760 Votes

1 Laurent Garnier
2 TIESTO
3 Jeff Mills
4 Richie Hawtin
5 Carl Cox
6 Vitalic Live
7 SASHA
8 Armin Van Buuren
9 JAck de Marseille
10 Paul Van Dyk
11 2 Many DJs
12 Adam Beyer
13 Miss Kittin
14 Technasia
15 Dave Clarke
16 Agoria
17 M.I.K.E.(Push)
18 MANU LE MALIN
19 OXIA
20 Ricardo Villalobos
21 Sven Väth
22 Fabrice Lig aka Soul Designer
23 Hell
24 JOSH WINK
25 SCAN X
26 The Hacker
27 Umek
28 John 00 Fleming
29 Ferry Corsten
30 James Holden

Sondage Dj prefere

http://steuf34.free.fr/

Old Post Jun-04-2005 12:09  France
Click Here to See the Profile for steuf Click here to Send steuf a Private Message Visit steuf's homepage! Add steuf to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
steuf
Junior tranceaddict

holden aussi joue à la dune la grande motte au mois de juin

Old Post Jun-06-2005 15:53  France
Click Here to See the Profile for steuf Click here to Send steuf a Private Message Visit steuf's homepage! Add steuf to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mister NjoY
keep the rhythm

Registered: Apr 2004

quote:
Originally posted by steuf
Ferry Corsten est 29eme quand meme pour unDj qui joue tres peu en france c pas mal.

Ben pour le moment il n'as toujour pas joué, on attend Juillet
Puis Armin n'est jamais venus non plus alors qu'il est bien devant

Bref, je pense que le vote n'est pas très représentatif...
Il est où Guetta, Bennassi... ? Bah oui on est en France quoi

Old Post Jun-06-2005 16:28  France
Click Here to See the Profile for Mister NjoY Click here to Send Mister NjoY a Private Message Visit Mister NjoY's homepage! Add Mister NjoY to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
steuf
Junior tranceaddict

il faut etre content qu'en france malgree les dire de bcq guetta et benassi sont loin derriere.

Ce sondage montre bien que les dire de bcq comme koi en france on comprend rien , n'est pas vrai pour l'instant parmis les 840 votes , l'avis des internautes est dans les grandes lignes tres pointues.

Old Post Jun-06-2005 17:00  France
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
ouai c'est clair, ca represente pas du tout la réalité.

dans cette liste à part Cox y'aurait personne

Old Post Jun-06-2005 17:00  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Romain
Romeijn van den Taar

Registered: Jul 2002

on sent bien le décalage public internet/grand public

Old Post Jun-06-2005 17:02  France
Click Here to See the Profile for Romain Click here to Send Romain a Private Message Add Romain to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
steuf
Junior tranceaddict

Ce sondage a pour but justement, de mettre fin au idee recu.
les internautes votent on verra bien.
La liste est suffisament longue pour que chacun puis d'exprimer

j'ai decide de creer ce sondage justement pour connaitre l'avis des internautes et non pour me faire un avis sur des impressions

Old Post Jun-06-2005 17:03  France
steuf
Junior tranceaddict

En complement, c ,pas parceque il y a qq personnes qui remplisent les discotheques et se disent precurseur de tendance que l'avis general des gens qui ecoutes la musique lectronique se limitent à Guetta.

C comme pour la constitution, "l'elite" dit oui , alors c oui

c pareil pour la zik les star du monde la nuit disent Geutta , sinclar. pourtant ils sont meme pas dans les 30 premiers. il y a que le vote qui compte plus il y aura de vote plus on pourra tirer des conclusions

Old Post Jun-06-2005 17:08  France

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Sondage: Votre Dj Prefere
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease help id this beautiful tune :) [2002] [8]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDerler & Klitzing - "Lift Me Up" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 15:49.

Forum Rules: