Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Ipod.. IRiver... I sait pas quoi choisir !!
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
LandOfTrance
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2005
Location: NYC, USA & Lille, France

eieregooie > When I bought my iHP 140, the H 3XX series was not available (May 2004). Anyway I prefer the design of the iHP 140
But you, you can record the radio, and you have a color screen...


___________________
Mixcloud // Twitter

Old Post Jun-01-2005 16:28  France
Click Here to See the Profile for LandOfTrance Click here to Send LandOfTrance a Private Message Visit LandOfTrance's homepage! Add LandOfTrance to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...



Registered: Jan 2003
Location: Black Mesa

quote:
Originally posted by LandOfTrance
eieregooie > When I bought my iHP 140, the H 3XX series was not available (May 2004). Anyway I prefer the design of the iHP 140
But you, you can record the radio, and you have a color screen...


Et maintenant on peu même gérer les playlist winamp de la balle

Old Post Jun-01-2005 16:30  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LoginZ
Veteran in training



Registered: Sep 2001
Location: Paris France.

quote:
Originally posted by Princesse
sinon je serais encore en train de lire les avis pour me décider quand on sera en 2023


dépêche toi de les acheter car j'ai lu qu'en 2007, ils arrêtaient le mp3 et qu'on passerait au MP5 qui ne sera pas compatible.


___________________
http://www.djguide.nl/image/nieuws/2dayskaos.gif

Old Post Jun-01-2005 16:45 
Click Here to See the Profile for LoginZ Click here to Send LoginZ a Private Message Add LoginZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs



Registered: Nov 2002
Location: near Paris, France

quote:
Originally posted by _ Andy _
300€ pour écouter des mp3 avec le rendu sonore que ça a ces machines, c'est abusé

C'est sûr, si tu as envie de te balader avec ton PC pour écouter ta zic dehors, c'est ton choix.

Perso, je vote iRiver aussi.
Je n'ai qu'un modeste IMP-350 (lecteur CD/MP3) mais je compte bien un de ces jours m'acheter l'un de ceux-là...


___________________
17.12.11 TBC @ Paris

Old Post Jun-01-2005 18:16  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
boullette
Eki Eki Eki Eki batang!!!



Registered: Sep 2003
Location: de brouettes sur Grenoble

plus de fonctionnalité ok, mais du genre écouter la radio, je trouve que ça sert vraiment à rien, mais c'est que mon avis.

Sinon le gros avantage de l'ipod c'est ça facilité de navigation et son menu qui est super simple mais complet. Mais c'est vrai qu'apple prenne les gens pour des cons: ils ne vendent plus de telecommande et de housse dans leur coffret. Il faut les acheter séparément a raison de 25euros chacun environ.

Donc c'est vrai que si je devais changer de lecteur mp3, je m'orienterai vers un lecteur autre qu'apple. Mais ce jour n'est pas arrivé alors rulezzzz ipod V2!


___________________
www.bashfr.org

Old Post Jun-02-2005 21:13  France
Click Here to See the Profile for boullette Click here to Send boullette a Private Message Add boullette to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NeoWave
ahah



Registered: Jan 2004
Location: je remonte !!
Re: Ipod.. IRiver... I sait pas quoi choisir !!

quote:
Originally posted by Princesse
J'aimerais connaitre votre avis sur mon futur achat. Je voudrais un baladeur mp3 et après quelques recherches je pense acheter ça :



Prix : 279 €



Est-ce que l'un de vous s'y connait et peux me dire si mon choix est judicieux ?



je l'ai, il est sublime dans tous les sens, seul reproche, la navigation par artiste/titre de la track comme dans les ipod, c'est deroutant..

Old Post Jun-02-2005 21:36  France
Click Here to See the Profile for NeoWave Click here to Send NeoWave a Private Message Visit NeoWave's homepage! Add NeoWave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2005
Location: Chaumont (52), France

quote:
Originally posted by LoginZ
dépêche toi de les acheter car j'ai lu qu'en 2007, ils arrêtaient le mp3 et qu'on passerait au MP5 qui ne sera pas compatible.


Le MP5 est déja tres utilisé par les marines americains et d'autres corps d'elite.

Amateurs de CS repentis comme moi

Pt1 g mangé un clown moi enfin c meme pas drole


___________________
www.dj-flo.net - MySpace - Facebook

Flo - Totally Trance sur Pulsradio (Dimanche de 22h à 23h)



Old Post Jun-02-2005 22:46  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LoginZ
Veteran in training



Registered: Sep 2001
Location: Paris France.

quote:
Originally posted by Kartman
Le MP5 est déja tres utilisé par les marines americains et d'autres corps d'elite.

Amateurs de CS repentis comme moi

Pt1 g mangé un clown moi enfin c meme pas drole


moi ça m'a bien fait rire


___________________
http://www.djguide.nl/image/nieuws/2dayskaos.gif

Old Post Jun-03-2005 07:47 
Click Here to See the Profile for LoginZ Click here to Send LoginZ a Private Message Add LoginZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BaPoR
tranceaddict



Registered: May 2005
Location: France, Rosny (93)

Archos.
Gmini 420 (ou AV420 si tu peux debourser plus).
En gros avec le gmini tu as la video pour presque le meme prix que ce que tu veux plus haut (voir moins cher si t'achete pas en france).


___________________
Paul Van Dyk oldies powaa
Tiesto now powaa

Old Post Jun-03-2005 12:52  France
Click Here to See the Profile for BaPoR Click here to Send BaPoR a Private Message Add BaPoR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Princesse
J'ai glissé chef !



Registered: May 2002
Location: Non, Propriétaire !!

Bon finalement j'ai fait mon choix, ce sera celui la :
Merci de vos commentaires et de votre aide


___________________

Mais t'avais dit qu'on ferait des knackis...
Elle me fait ch** cette gosse !! Combien elle en a mangé encore aujourd'hui ??

Old Post Jun-05-2005 11:02  Belgium
Click Here to See the Profile for Princesse Click here to Send Princesse a Private Message Visit Princesse's homepage! Add Princesse to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.



Registered: Mar 2002
Location: A life of trance & running...

bump.

moi aussi il m'en faut un
190€ l'ipod mini 4 Go...c'est bon ça !!!et encore j'ai pas regardé chez nos voisins chez qui ca doit etre - cher encore...
l'ipod me botte vraiment...mais là ils en sortnt avec écran couleur c mieux, je sais pas si c sorti déjà mais j'ai vu une news à ce propos là y a pas longtemps..


___________________

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jul-06-2005 16:36  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MinsK
Tranceaddict supreme



Registered: Jun 2004
Location: London, GB

quote:
Originally posted by Princesse
Bon finalement j'ai fait mon choix, ce sera celui la :
Merci de vos commentaires et de votre aide

Lol!
En rose y a aussi celui là


Edit:

Sinon pour ceux qui attachent beaucoup d'importance à l'esthétique, y a le nouveau Creative Zen Neeon qui sortira en Septembre:

Enocre plus petit qu'un Ipod Mini et 10 coloris différents + possibilité de rajouter des "stick-on"
Plus d'infos ici

J'avoue que les sitck-on c'est vraiment pas top! Mais niveau caractéristique c'est pas mal même si c'est pas le meilleur


___________________
»»» Mon profil détaillé Fr «««

Last edited by MinsK on Jul-06-2005 at 21:22

Old Post Jul-06-2005 21:04  France
Click Here to See the Profile for MinsK Click here to Send MinsK a Private Message Add MinsK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Ipod.. IRiver... I sait pas quoi choisir !!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback---- 2005 Sounds Like Techno [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackFireflies - "I Can't Get Enough" [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 00:43.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!