Originally posted by Flipper01 Ik loop momenteel stage waardoor ik iedere dag 2 uur aan het reizen ben. Het is nogal frustrerend als je dan iedere keer weer vertraging krijgt!!
Afgelopen dinsdag was helemaal een ramp! Ik heb er 3 uur over gedaan om in Deventer te komen, wat normaal binnen een uur kan.. En dat alles met de bus. Als ik nl op de trein had moeten wachten had dit nog veeel langer kunnen duren.
Het meeste irriteer ik met dan ook aan de omroepen van: De NS zet bussen in. Nou, voordat die ooit aangekomen zijn is de dag bijna voorbij
Omdat ik stage loop kost het mij niet zo veel als ik een beetje vertraging heb, maar denk eens aan zakenmensen die voor ƒ300,- een taxi moeten nemen om op tijd te komen..
Ik vul dan ook iedere keer dat ik vertraging heb zo'n formulier in! Ik denk dat als iedereen dit maar vaak genoeg doet de NS beseft dat er toch snel wat moet gebeuren! Nadat ik 4 dagen achter elkaar vertraging had heb ik besloten om een aantal vrienden van me ook de tijden door te spelen. Hiermee kan je wat verdienen en je maakt de NS bewust dat er wat moet veranderen!
Dit verhaal nog niet... Zal ik zo ff gaan doen!!
Ik zal ook ff m'n lijst met vertragingen doorsturen, maar dat kan maandag pas want die heb ik op m'n comp op de stageplaats staan..
Dec-02-2001 10:39
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Henkie_henk
Dude heb jij welles een broek van dik 400 gekocht?? idd dankje.. ik gaat lekker de ns screwwee...
Roger that..
I am not shitting you..
minicams on..
yep ik ga weer verder met de rock kijken
o gawd.....henkie moet zijn ijdelheidsobsessie finacieren met onrechtmatig verkregen geld van de ns.....waar gaat het heen met de wereld..
Dec-03-2001 12:14
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Originally posted by Henkie_henk
whehe alleen xtra gaten bij me ballen zou wel handig zijn ja.. als ik ooit nog.. eventueel.. weer...
BLUEBALLLLLLLLLLL!!!!
Dec-03-2001 14:01
Dj Alpha
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2001
Ik moest laatst de laatste trein hebben naar utregt komt er geen trein.. bleek ie voor onze neus op een ander perron dan aangegeven weg te rijden.. Na een uurtje mochten we op kosten van de NS met de taxi naar Utregt.. Toch wel weer netjes
Dec-03-2001 16:17
Henkie_henk
Almighty Trance Addict
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by Miss Proximus
o gawd.....henkie moet zijn ijdelheidsobsessie finacieren met onrechtmatig verkregen geld van de ns.....waar gaat het heen met de wereld..
mmmm vandaag weer 20 minuten.. in de aids-kou dus geheel onrechtmatig is het zeker niet..
Ik heb "ja" gevote omdat ik vind dat de NS het echt zo slecht doet, dat ik t alleen maar goed vind dat ze keihard genaaid worden. NAAIEN die EIKELS. Moeten ze maar normaal n bedrijf runnen. Als alles op tijd rijdt valt er niks "illegaal" terug te eisen. En wordt mij heel veel ergernis bespaard.
doe t zelf trouwens niet, zeg alleen dat ik er niet mee kan zitten dat andere mensen t doen.