Registered: Jun 2001
Location: Maassluis, The Netherlands
quote:
Originally posted by basd
Goeie genade wat een kermis. Benieuwd of er nog tijd en ruimte voor em overblijft om een plaatje te draaien.
Precies hetzelfde wat ik dacht. Ik vond het in Nederland al te veel show eigenlijk, en nu lijkt het alleen maar meer te zijn, terwijl dat ook nog eens in 4 ipv 8 uur gepropt moet worden...
Jun-13-2005 17:20
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Holland
quote:
"If you look around, like some of my colleagues, they do things that, you know, I would hope music would never have to go through. I mean this music is not done for some cheesy concert shit, with some magician playing stuff, or some weird Mickey Mouse bullshit; this music is done for like clubs, it's done for events where people go out and want to listen to their music; and this is what music actually should be like."
...en vooral niet naar je collega's luisteren
Over een jaar is de wereld uitgekeken op dit soort DJ shows en kan men zich weer richten op hetgeen waar ze voor betaald worden: plaatjes draaien
Kunnen de prijzen ook weer eens omlaag
Jun-13-2005 17:23
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Location: The Hague
Van T.nu:
There are plans for 4 concerts across the USA, in Los Angeles, Washington DC, Miami and New Orleans.
___________________
Down-Under was da bomb
Jun-17-2005 22:20
Ultravibe!
Choose freedom
Registered: Mar 2003
Location: Eindhoven, Netherlands
quote:
Originally posted by basd
Goeie genade wat een kermis. Benieuwd of er nog tijd en ruimte voor em overblijft om een plaatje te draaien.
Typisch iets voor de Amerikaanse markt. Die cowboys willen constant actie zien, veel entertainment eromheen. Daarom slaat normaal voetbal bijvoorbeeld daar ook niet aan. Amerikanen hebben liever sporten waarbij er aan de lopende band wordt gescoord. Vandaar waarschijnlijk ook al die poespas bij Tiesto. De muziek is bijzaak, het draait om de Tiesto-show.
En PvD heeft gelijk.
Jun-19-2005 19:29
Dj_Day-V
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2004
Location:
quote:
Originally posted by Ultravibe!
Typisch iets voor de Amerikaanse markt. Die cowboys willen constant actie zien, veel entertainment eromheen. Daarom slaat normaal voetbal bijvoorbeeld daar ook niet aan. Amerikanen hebben liever sporten waarbij er aan de lopende band wordt gescoord. Vandaar waarschijnlijk ook al die poespas bij Tiesto. De muziek is bijzaak, het draait om de Tiesto-show.
En PvD heeft gelijk.
Wat zei die kel nu weer ?
Jun-20-2005 16:47
Dj_Day-V
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2004
Location:
Nou ?
Jun-26-2005 00:44
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Holland
Dat staat 5 posts hierboven lieveling
Jun-26-2005 04:48
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Location: Holland
quote:
Originally posted by Ultravibe!
Amerikanen hebben liever sporten waarbij er aan de lopende band wordt gescoord.
FOUT. Bij NFL wordt er vrij weinig gescored.
___________________
Allemaal gelul!!
Jun-26-2005 12:53
Ding Chavez
drs. progger
Registered: Jan 2001
Location: Holland
Een "three sotry LED wall"? Blijkbaar ook populair tegenwoordig gezien de laatste U2 en Coldplay clips...
___________________
Jun-26-2005 14:25
Ultravibe!
Choose freedom
Registered: Mar 2003
Location: Eindhoven, Netherlands
quote:
Originally posted by New Wave
FOUT. Bij NFL wordt er vrij weinig gescored.