|
Gisteravond wilde Babel vooral erg interessant doen, na die prachtige assist op Afellay heb ik hem een half uur lang alleen maar hakjes zien geven! Als Foppe dat er nog uit kan krijgen bij al die 'mannetjes' dan gaan ze ver komen!
Wanneer Urby Emanuelson straks fit is, staat er wel een meesterlijke linkerkant... samen met Afellay en Owusu Abeyie! Ik ben ook niet zo'n fan van Vincken (geeft niks dat hij bij Feyenoord zit ), dus Babel naar de vleugel en John in de spits is een goeie optie. Al hoorde ik Foppe gister zeggen dat Collins John nog geen hele wedstrijd kan spelen. Kenneth Vermeer pakte trouwens nog een paar belangrijke ballen aan het eind!
|