Originally posted by Little Theseus Sow dan; 600 Alpha, zit jij ook op de chill dan, want ik zat hier volgens mij eerder dan jou, of post ik gewoon zo weinig?
ik heb me vlagen.. Soms ben ik zwaar verslaafd bezig hiero, soms heb ik me downs en post ik 3 dagen nix..
bijna 600 valt trouwes ook wel weer mee.. ong. 560
Dec-03-2001 18:53
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
Location: Eindhoven
TE GRAPPIG DIT!!
OK, die gaan we ff doorsturen...
LOL
greetz kolkiewolkie
___________________
Progressive
Hard = goed
Dec-04-2001 20:41
Flipper01
Addicted dolphin
Registered: Mar 2001
Location: Groningen
LOL!!
Het zijn wel lieve meiskes hè?? En dat moet nou het voorbeeld zijn van een hele boel kleine meisjes die nog in de pubertijd moeten komen..
___________________
Dec-04-2001 21:17
Flippe
Snap jij het wel ?
Registered: Sep 2001
Location: Asten, Netherlands
whahahahaha
die is strak!
___________________
Dec-05-2001 16:56
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
Location: Amsterdam, Netherlands
Toen ik k3 zag staan begon mijn hartje al wat sneller te kloppen want ik dacht meteen aan een nieuwe wiet-soort maar ik moet toe geven hij is echt heel lache gevonden henkie! top!
[OFF-TOPIC]
Ik zit nu naar die nieuwe verzamel cd van Paul van Dyk te luisteren "Politics of dancing" en dat is echt een super cd zeg! echt heerlijk! wat vinden jullie ervan?
[/OFF-TOPIC]
quote:
Originally posted by Little Theseus Fuck K3!
Ik ben Toy-Box fan!