|
| quote: | Originally posted by jp
Hoe gaat het met je kweekproject? |
mwjha gaat aardig. Komende dagen wordt het mooi weer dus hij gaat als een trein. Hij meurt al behoorlijk dus het wordt zeker een goeie oogst WW plantje. Hopen dat het niet van die doodgekweekte kruising wiet is. Echte WW koop je nog steeds bij de speciaalzaak. 
Ik zal volgende week weer even een update plaatsen 
___________________
Allemaal gelul!!
|