Originally posted by X-Tune
Direct serviceflats voor mij, aub.
Als je binnen de leeftijdscategorie valt dan moet je maar eens op Luchtbal (Antwerpen) gaan kijken, ze zijn daar nieuwe aan het bouwen.
btw
wat zouden jullie eerst aanschaffen als je moet kiezen: breedband internet of kabel tv, ik zou eerst breedband aanschaffen.
Jun-17-2005 16:42
Nyah
Registered: Dec 2003
quote:
Originally posted by Dark Apostle
Als je binnen de leeftijdscategorie valt dan moet je maar eens op Luchtbal (Antwerpen) gaan kijken, ze zijn daar nieuwe aan het bouwen.
btw
wat zouden jullie eerst aanschaffen als je moet kiezen: breedband internet of kabel tv, ik zou eerst breedband aanschaffen.
breedband internet kabel tv is nergens voor nodig: alle (goede) series kunt ge toch wel ergens downen
Jun-17-2005 16:45
X-Tune
trancEaddict in JAIL
Registered: Mar 2005
Originally posted by Nyah
breedband internet kabel tv is nergens voor nodig: alle (goede) series kunt ge toch wel ergens downen
...en één en Canvas kan je met antenne desnoods nog pakken.
Jun-17-2005 17:07
Kaidreas
Lord of the offtopics
Ik denk er ook al heeeeeeeel lang over gert, ook omdat het niet zo goed vlot met men vader.
maar ik zal nog enkele jaren moeten volhouden, als ik mijn droom wil waarmaken.
en hier in de kempen zijn er niet echt app met een degelijke prijs. meestal in antwerpen ze, maar dat is 30-40 minuten rijden naar men werk.. dus.. no can do
Jun-17-2005 17:08
Nyah
quote:
...en één en Canvas kan je met antenne desnoods nog pakken.
idd thuis geen kabel en mis t absoluut niet.
Jun-17-2005 17:09
Xilver
Driven by passion
Registered: Apr 2004
quote:
Originally posted by Nyah
idd thuis geen kabel en mis t absoluut niet.
Sjah same here, ik mis het eigenlijk niet. DVD-speler en surround-systeemke, en 't is in orde.
Originally posted by Dark Apostle
enige kosten die nog aan kabel tv verbonden zijn is toch de kabels eventueel laten doortrekken, als die er nog niet liggen, anders is dat toch toch gratis ?
satelliet is natuurlijk ook een optie
Jun-18-2005 12:45
X-Tune
trancEaddict in JAIL
Registered: Mar 2005
Originally posted by The_G0dfather
enige kosten die nog aan kabel tv verbonden zijn is toch de kabels eventueel laten doortrekken, als die er nog niet liggen, anders is dat toch toch gratis ?
een abonnement toch?
Jun-18-2005 13:32
The_G0dfather
faisant cagnard
Registered: Sep 2004
quote:
een abonnement toch?
Hmm ja blijkbaar, kabel TV en abonnement geeft nog behoorlijk wat hits op google
duiddelijk dat ik da ni moet betalen