Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Gefeliciteerd Freezel
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001

quote:
Originally posted by AirPole
Wat zit jij nu weer te zeiken dan?? En weer dat zielige gedoe: 'Oh als ik dat doe wordt ik geflamed'. Je doet het zelf ook, terwijl je zooooo trots op jezelf bent 'dat jij niet achterbaks bent' en blabla. Zit niet te zeuren als je zelf ook vaker van die threads hebt gemaakt, zelfs toen je nog mod was.

-http://www.tranceaddict.com/forums/showthread.php?s=&threadid=202923&highlight=gefeliciteerd
-http://www.tranceaddict.com/forums/showthread.php?s=&threadid=137226&highlight=gefeliciteerd

Dat het tegen de regels is weet ik, wat ik gewoon niet tof vind is dat er over gezeurd wordt terwijl sommige mensen het blijkbaar zelf ook doen.

Sooooo right in your face Brammie!

Old Post Jun-17-2005 11:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

Draad was ook met een dikke knipoog, gelet op verleden jaar.....maar ja.....sommige mensen kunnen gewoon niet inzien wanneer iets ludiek bedoeld is.....en das een beetje jammer, maar was ook wel te verwachten...... Het forum moet in de ogen van sommige mensen alleen over EDM gaan en voor een grapje op zijn tijd zijn sommige mensen niet te porren......dat zegt meer over deze groep mensen als over de mensen die wel enthousiast op dit soort ludieke acties reageren.

Maar back on-topic:
Wat heb je al gehad Freezel ?

Down-Under was da bomb

Old Post Jun-17-2005 11:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Wat zit jij nu weer te zeiken dan?? En weer dat zielige gedoe: 'Oh als ik dat doe wordt ik geflamed'. Je doet het zelf ook, terwijl je zooooo trots op jezelf bent 'dat jij niet achterbaks bent' en blabla. Zit niet te zeuren als je zelf ook vaker van die threads hebt gemaakt, zelfs toen je nog mod was.

-http://www.tranceaddict.com/forums/showthread.php?s=&threadid=202923&highlight=gefeliciteerd
-http://www.tranceaddict.com/forums/showthread.php?s=&threadid=137226&highlight=gefeliciteerd

Dat het tegen de regels is weet ik, wat ik gewoon niet tof vind is dat er over gezeurd wordt terwijl sommige mensen het blijkbaar zelf ook doen.

Flikker op, trots op mezelf dat ik niet achterbaks ben? Rot toch op. JA ik heb het ook gedaan ja, goh dat weet ik zelf ook. Maar toen werd ik helemaal afgezeken dat het niet mocht. Dus wat ik wil zeggen: je kan verwachten dat erover gezeken wordt...als je nu nog eens zo’n thread opent.

Ik doe het in ieder geval niet meer, te meer om juist dit soort gezeik beu te zijn. Van dat kleine kinder gedoe van ‘ja maar omdat jij het doet mag ik het ook’. Gewoon oppleuren met die hele regel, ik vind dat een verjaardagsthread gewoon moet mogen. Maar als men bij mij zo kinderachtig kan doen, kan ik dat ook. Goed he? Kinderachtig he?

Plus daarnaast: die threads werden toen geopend om ook echt te feliciteren. Lees de eerste post van deze thread eens... Deze thread is er meer om ‘Jeuh, we kunnen weer gaan spammen’. Dat staat me tegen... gespammed wordt er al zat. Doe je het puur om te feliciteren: i dont fucking care. 2 dagen open, Ei sluit hem daarna, klaar.

En over zielig gedoe: ja, het gaat ook nergens over. D’r wordt heir totaal met 2 maten gemeten. De teneur is hier meer van “laten we gaan kijken wat iemand fout doet en hem daarop afzeiken” in plaats van gewoon leuk (informatief) te posten. Sommige mensen reageren hier ook alleen als ze kunnen spammen cq zeiken. Maarja (om maar even zeilig te blijven doen) ik zal wel weer de enige zijn die er een probleem van maakt

Old Post Jun-17-2005 12:01 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

quote:
Originally posted by MaGiK54
Draad was ook met een dikke knipoog, gelet op verleden jaar.....maar ja.....sommige mensen kunnen gewoon niet inzien wanneer iets ludiek bedoeld is.....en das een beetje jammer, maar was ook wel te verwachten...... Het forum moet in de ogen van sommige mensen alleen over EDM gaan en voor een grapje op zijn tijd zijn sommige mensen niet te porren......dat zegt meer over deze groep mensen als over de mensen die wel enthousiast op dit soort ludieke acties reageren.

Maak dat jezelf wijs inderdaad. Boeit mij niks als er weer eens een thread geopend word die echt nergens over gaat, maar wel lekker vol gepost wordt. In tegenstelling tot deze thread die al een titel draagt die uitlokt tot negatieve reactie...

Want een thread met als titel 'Gefeliciteerd Freezel' kan je toch nooit met een knipoog bedoelen?

Old Post Jun-17-2005 12:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

hahaha
Onze laat zich hier weer heeerlijk kennen! Prachtig gewoon

quote:
Originally posted by SnuggLe
Doe je het puur om te feliciteren: i dont fucking care. 2 dagen open, Ei sluit hem daarna, klaar.

En over zielig gedoe

precies dat zou het forum pas echt zielig maken! Die regel is er niet voor niks Bram.

Old Post Jun-17-2005 12:06  Netherlands
SnuggLe
drs. Betweter

Laat maar Tijs, we blijven wel in 'onze' thread, die alleen maar peace & quiet is

Old Post Jun-17-2005 12:07 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AirPole
Trance, where are you??

Registered: Jan 2002

quote:

Niet huilen man, kom op. Ik vind gewoon dat JIJ niet moet klagen, omdat je zelf ook threads ge-opend hebt. En ja, ik weet wel dat die threads niet de strekking hadden om te spammen, maar is jouw thread daardoor meer waard, omdat jij wel 'echt' iemand wilt feliciteren? Nee, in allebei de gevallen wordt er een regel overtreden. En je hebt imo ook niet gelijk als jij zegt dat jij gelijk geflamed werd. De links staan er wel ja, je kan het zo nalezen. Vind het gewoon niet fair van je.

Sorry voor de off-topic. Maar Bram en ik hebben nu eenmaal altijd deze disacussies

Orbital - The Girl With The Sun In Her Head
Jam & Spoon - Stella
Chicane - The Drive Home

- Next Party Stops -

Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.

Old Post Jun-17-2005 12:10 
Click Here to See the Profile for AirPole Click here to Send AirPole a Private Message Add AirPole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

quote:
Sorry voor de off-topic. Maar Bram en ik hebben nu eenmaal altijd deze disacussies

jullie zijn echt voor elkaar geschapen inderdaad

Old Post Jun-17-2005 12:12  Netherlands
SnuggLe
drs. Betweter

quote:

Eh..ken ik jou?

quote:
maar is jouw thread daardoor meer waard, omdat jij wel 'echt' iemand wilt feliciteren? Nee, in allebei de gevallen wordt er een regel overtreden.

Ja.
Oprecht iemand willen feliciteren: oke. Dan had je mij niet gehoord in deze thread.
Het openlijk hopen/uitspreken dat dit een spamthread wordt: nee.

Ik ben geen voorstander van het niet feliciteren. Ik vind het juist wel leuk namelijk, brengt ook wat meer sfeer/groepsgevoel erin. Netzoals meetings & het feit dat er veel TA’ers op 1 feest zijn. Het is in ieder geval een stuk beter dan kansloos spammen.

Old Post Jun-17-2005 12:14 
AirPole
Trance, where are you??

Registered: Jan 2002

quote:
Eh..ken ik jou?

Ja, ik heb me naam laten veranderen. TranceZoner

quote:

Ik ben geen voorstander van het niet feliciteren. Ik vind het juist wel leuk namelijk, brengt ook wat meer sfeer/groepsgevoel erin. Netzoals meetings & het feit dat er veel TA’ers op 1 feest zijn. Het is in ieder geval een stuk beter dan kansloos spammen.

Ok, nou he klaar. Hebben we dat ook weer opgelost.

Orbital - The Girl With The Sun In Her Head
Jam & Spoon - Stella
Chicane - The Drive Home

- Next Party Stops -

Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.

Old Post Jun-17-2005 12:21 
Click Here to See the Profile for AirPole Click here to Send AirPole a Private Message Add AirPole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Ja, ik heb me naam laten veranderen. TranceZoner

Ik dacht ook al dat ik een Lama hoorde schijten

Aangenaam, SnuggLe

Maar ik zal me nu verder uit de thread houden, want op deze manier wordt hij alsnog heel lang

Old Post Jun-17-2005 12:22 
Freezel
LOST

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by MaGiK54

Maar back on-topic:
Wat heb je al gehad Freezel ?

- Nieuw luchtje van Boss
- Bonnen van We om kleding te halen

Vieren doen we (gelukkig) niet omdat we midden in een verbouwing van de badkamer thuis zitten

Waarom niet een grote verjaardagsthread zoals bij de zuiderburen? Modjes kunnen offtopic posts daarin weer deleten of verplaatsen naar het chill out topic.

Old Post Jun-17-2005 12:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for Freezel Click here to Send Freezel a Private Message Add Freezel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Gefeliciteerd Freezel
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackdug this incredible vocal out of the archives today [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTaucher - "Pictures Of A Gallery" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 03:54.

Forum Rules: