|
|
|
|
 |
|
 |
 |
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by AirPole
Wat zit jij nu weer te zeiken dan?? En weer dat zielige gedoe: 'Oh als ik dat doe wordt ik geflamed'. Je doet het zelf ook, terwijl je zooooo trots op jezelf bent 'dat jij niet achterbaks bent' en blabla. Zit niet te zeuren als je zelf ook vaker van die threads hebt gemaakt, zelfs toen je nog mod was.
-http://www.tranceaddict.com/forums/showthread.php?s=&threadid=202923&highlight=gefeliciteerd
-http://www.tranceaddict.com/forums/showthread.php?s=&threadid=137226&highlight=gefeliciteerd
Dat het tegen de regels is weet ik, wat ik gewoon niet tof vind is dat er over gezeurd wordt terwijl sommige mensen het blijkbaar zelf ook doen. |
Flikker op, trots op mezelf dat ik niet achterbaks ben? Rot toch op. JA ik heb het ook gedaan ja, goh dat weet ik zelf ook. Maar toen werd ik helemaal afgezeken dat het niet mocht. Dus wat ik wil zeggen: je kan verwachten dat erover gezeken wordt...als je nu nog eens zo’n thread opent.
Ik doe het in ieder geval niet meer, te meer om juist dit soort gezeik beu te zijn. Van dat kleine kinder gedoe van ‘ja maar omdat jij het doet mag ik het ook’. Gewoon oppleuren met die hele regel, ik vind dat een verjaardagsthread gewoon moet mogen. Maar als men bij mij zo kinderachtig kan doen, kan ik dat ook. Goed he? Kinderachtig he? 
Plus daarnaast: die threads werden toen geopend om ook echt te feliciteren. Lees de eerste post van deze thread eens... Deze thread is er meer om ‘Jeuh, we kunnen weer gaan spammen’. Dat staat me tegen... gespammed wordt er al zat. Doe je het puur om te feliciteren: i dont fucking care. 2 dagen open, Ei sluit hem daarna, klaar.
En over zielig gedoe: ja, het gaat ook nergens over. D’r wordt heir totaal met 2 maten gemeten. De teneur is hier meer van “laten we gaan kijken wat iemand fout doet en hem daarop afzeiken” in plaats van gewoon leuk (informatief) te posten. Sommige mensen reageren hier ook alleen als ze kunnen spammen cq zeiken. Maarja (om maar even zeilig te blijven doen) ik zal wel weer de enige zijn die er een probleem van maakt 
Jun-17-2005 12:01
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
AirPole
Trance, where are you??

Registered: Jan 2002
|
|
|
| quote: | Originally posted by SnuggLe
|
Niet huilen man, kom op. Ik vind gewoon dat JIJ niet moet klagen, omdat je zelf ook threads ge-opend hebt. En ja, ik weet wel dat die threads niet de strekking hadden om te spammen, maar is jouw thread daardoor meer waard, omdat jij wel 'echt' iemand wilt feliciteren? Nee, in allebei de gevallen wordt er een regel overtreden. En je hebt imo ook niet gelijk als jij zegt dat jij gelijk geflamed werd. De links staan er wel ja, je kan het zo nalezen. Vind het gewoon niet fair van je.
Sorry voor de off-topic. Maar Bram en ik hebben nu eenmaal altijd deze disacussies 
Chicane - The Drive Home
- Next Party Stops -
Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.
|
|
Jun-17-2005 12:10
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 03:54.
Forum Rules: