Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Om man ska tro rykterna...
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

Har jag helt fel om jag säger att dom inte alls har samma åldersgränser i holland? Jag är 16.....

Old Post Dec-04-2001 06:42 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WhiteRussian
Hooked on smack

Registered: Oct 2001
Exclamation

quote:
Originally posted by mindshooter
Har jag helt fel om jag säger att dom inte alls har samma åldersgränser i holland? Jag är 16.....

Har för mig att det är 16 för alkohol... 18 för brass, det vet jag,

Men men, kolla upp åldersgränserna innan du drar ner till Det Förlovade Landet,

Jose Zamora & C.Nemmo - Lochness (Dub Mix)
---
DanceSafe

Old Post Dec-04-2001 10:14  Europe
Click Here to See the Profile for WhiteRussian Click here to Send WhiteRussian a Private Message Add WhiteRussian to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
x-dream
Kurai is my slave!

quote:
Originally posted by reveal

den 16 februari kan du se dom
Trance Energy, Utrecht, Holland

MAINSTAGE :
- Alex Morph
- Jean
- Blank & Jones
- Rank 1 (live)
- Johan Gielen
- Cosmic Gate

ROOM 2:
- Mark van Dale
- Barthezz
- Jurgen
- Pronti & Kalmani

ROOM 3:
- Stef
- Marco V
- Danny Howells
- Alison Marks
more t.b.c

ROOM 4:
- Yves de Ruyter
- Dumonde
- Kai Tracid
- Bas & Ram

Holy shit vilken lineup....En av dom bästa jag har sett....Fan ditt skulle man ta å åka.....

Men den stora frågan....Vad tror ni att det skulle kosta allt som allt....

Old Post Dec-04-2001 14:27  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by mindshooter
Hmm tyvär så brukar många fester ha 18 års gräns, men många är inte så himla noga med ålder, tror inte att dom kollar alla så noga för det är ju oftast så jäkla många som går på sånna fester. Desutom så komme duju från ett annat land så det kan nog va lättare mednåt på hittat/falskt leg.
quote:
Originally posted by x-dream

Holy shit vilken lineup....En av dom bästa jag har sett....Fan ditt skulle man ta å åka.....

Men den stora frågan....Vad tror ni att det skulle kosta allt som allt....
Håller med, Tiësto, PvD och Picotto på detta så hade jag inte bett om nåt mer. Mycke vill ha mer
Kollade runt lite och hittade ett ställe där man kan förbetälla, Cirka fl.77 (fl.=guildars) kostar en biljett + admin. kostnad fl.9 + fl.7,50 för att man betalar online med VISA. Detta blir alltså fl.93 vilket är nästan 400 spänn.
Kolla in ID&T här som arrangerar det hela, kolla in biljett bokningen här

Ganska dyrt men det är säkert värt det...

ses...

Old Post Dec-05-2001 19:03  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ravesquad
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2001

Kunde ju va dyrare... Kan vi inte skaffa nån gammal van som typ Gaby kan måla me lite psykadeliska färger...så drar vi alla tillsammans

Old Post Dec-05-2001 20:44  Sweden
Click Here to See the Profile for Ravesquad Click here to Send Ravesquad a Private Message Add Ravesquad to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
x-dream
Kurai is my slave!

quote:
Originally posted by Ravesquad
Kunde ju va dyrare... Kan vi inte skaffa nån gammal van som typ Gaby kan måla me lite psykadeliska färger...så drar vi alla tillsammans

Låter helt klart trevligt....Fan det vore cool om vi kunde genomföra detta......

Old Post Dec-05-2001 21:12  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Jo det skulle det vara
Vart ska man få tag på en bara, jag kan ställa upp å köra, har kört långt många gånger.
Jag tar annars min egna bil

Min brorsa har en WV buss som desutom är inredd med allt man kan behöva, synd att han e så jäkla snål på att låna ut saker bara. Skulle kunna gått om det var lite varmare. Iof. så finns det inbyggd värme.
Hotell funkar ju de me. Kanske man kan låna bilen från jobbet, en WV Sharan med plats för 7 personer.
I vilket fall som helst, om detta blir av så ställer jag gärna upp med bas kagge till bilen eller bara steget som e fan bra (man kan ju inte spela bra trance ur orginal ). Spelade 134dB med den på en tävling, den tar lite plats också.....

Old Post Dec-05-2001 21:47  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by Ravesquad

Nja..jag e inte så värst konstnärlig av mig!
Men klart det skulle vara kul att dra iväg ett skönt gäng...

Old Post Dec-06-2001 00:13  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001
tja...

Visst faan hade det varit kul...

Som det har sagts innan: "Den lineupen är inte dålig, INTE NÅNSTANS!!"
Skulle vart riktigt kul å åka ner ett gäng!
Flyg ner kostar väl inte så farligt mycket heller väl..?

Någon som vet om det brukar vara ont om biljetter...?!

Old Post Dec-06-2001 23:19  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

fan detta skulle vara drömmen....... Men jag kan inte chansa på att jag kommer in...... Så har jag juh plugget också Men bara tanken får mig glad......

Old Post Dec-09-2001 18:21 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Virus
yes

Registered: Oct 2001

Typ den femtielfte som gör anmärkningen, men vilken line up!
Den är sååå grym, men eftersom det finns en massa olika scener betyder väl det att man skulle bli tvungen att göra några svåra val p.g.a. att feta DJs spelar samtidigt, som t.ex:

Dumonde eller Marco V ?
Danny Howells, Blank & Jones eller Kai Tracid ?

Jag vet inte hur jag skulle gjort om jag nu fick möjlighet att åka, framförallt, Dumonde eller Marco V?? singlat slant kanske..

SoLong!!

Old Post Dec-10-2001 19:22  Sweden
Click Here to See the Profile for Virus Click here to Send Virus a Private Message Add Virus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
303
mdmaddict

Registered: Sep 2001

flyg går på drygt 2k..

Old Post Dec-10-2001 22:21  Sweden
Click Here to See the Profile for 303 Click here to Send 303 a Private Message Add 303 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Om man ska tro rykterna...
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackneed id plz !! [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDJ Quicksilver feat Shaggy - "Bombastic" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:01.

Forum Rules: