|
| quote: | Originally posted by mindshooter
Har jag helt fel om jag säger att dom inte alls har samma åldersgränser i holland? Jag är 16..... | Hmm tyvär så brukar många fester ha 18 års gräns, men många är inte så himla noga med ålder, tror inte att dom kollar alla så noga för det är ju oftast så jäkla många som går på sånna fester. Desutom så komme duju från ett annat land så det kan nog va lättare mednåt på hittat/falskt leg.| quote: | Originally posted by x-dream
Holy shit vilken lineup....En av dom bästa jag har sett....Fan ditt skulle man ta å åka.....
Men den stora frågan....Vad tror ni att det skulle kosta allt som allt.... | Håller med, Tiësto, PvD och Picotto på detta så hade jag inte bett om nåt mer. Mycke vill ha mer
Kollade runt lite och hittade ett ställe där man kan förbetälla, Cirka fl.77 (fl.=guildars) kostar en biljett + admin. kostnad fl.9 + fl.7,50 för att man betalar online med VISA. Detta blir alltså fl.93 vilket är nästan 400 spänn.
Kolla in ID&T här som arrangerar det hela, kolla in biljett bokningen här
Ganska dyrt men det är säkert värt det...
ses...
___________________
www.Steveheden.se
|