|
Ik heb helemaal nog niks gemerkt van ne boost, ge kunt ni geloven hoe onwetend de mensen hier ion de buurt zijn op vlak van trance. Tenzij dat die mannen nooit buiten komen of zoiets...
Bij Bonzai wil ik niks meer proberen, dat label trekt kwa 'service' ook op quasi nihil. Ik ken Vlad (Workafiction bij Bonzai) redelijk goed en die heeft in't begin niks dan problemen gekend. Het duurde echt maanden eerdat alles goed zat. Ik heb ook van een goeie bron gehoord dat hij hun aanpak totaal niet meer snapt; echt goeie platen kiezen ze nu ook ni uit he om eerlijk te zijn, terwijl ze toch echt goeie opgestuurd krijgen ook - zoals o.a. Plus Ultra.
Aankloppen bij Armada is zelfs geen probleem denk ik, dat gaat véél makkelijk naar mijn mening dan ooit iets trugkrijgen van Bonzai (zie ivm Plus Ultra in een reply hierboven). En als ik dan al iets trug kreeg, dan was het zelfs in't Engels, terwijl ik alles in't Nederlands nochtans had verstuurd en ze het klaarblijkelijk toch verstaan hebben. Ge moet ni vragen hoe hoog ze het daar in hun bolleke hebben 
Sorry dat ik hier ff mijn gal kom uitspuwen over Bonzai, maar het moet gezegd worden denk ik... zelfs Bonzai pioneers zoals M.I.K.E. lijken er toch ook al weg te gaan.
Greetz,
Wimpie
PS: Bunz, ik zou eens kijken op www.dance-industries.com en zoeken voor Plus Ultra, miss staan de mixen daar nog online 
Icone MySpace
|