Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > België - Holland
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Belgian Bonzai
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by TOR
Plus Ultra is trouwens een paar maanden geleden bij Banshee afgeleverd door Elof met als bijschrift "bom".. geen reactie.

Oei, maja, Mario Delbeke hebben ze indertijd ook wandelen gestuurd.

Old Post Jun-21-2005 18:08  Europe
Click Here to See the Profile for Belgian Bonzai Click here to Send Belgian Bonzai a Private Message Add Belgian Bonzai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pheatus
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2004

quote:
Originally posted by DeSpErAtOs-X
een beginnend label heeft in tegenstelling tot oud-gevestigde de neiging om te snel iets te willen releasen wat de reputatie noch de effectiviteit van het label ten goede komt ... een label zelf beginnen is geen gemakkelijke zaak ... maar uiteraard zijn er mensen die dit wel allemaal kunnen en tegoei bekijken!

Met de mensen die hier aanwezig zijn kan dit (volgens mij toch, of ben'k verkeerd ) geen probleem zijn om te weten wat een bom wordt of niet . Nouja ik verzamel info alvast

trouwens, waarom geen vzw er zijn nogal labels die nieuwe artisten een kans willen geven die een vzw starten. Er bestaan nog geen vzw's die dance promoten... tzou een primeur zijn

Old Post Jun-21-2005 19:43  Belgium
Click Here to See the Profile for Pheatus Click here to Send Pheatus a Private Message Visit Pheatus's homepage! Add Pheatus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DeSpErAtOs-X
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2003

ik dacht eerder aan een zelfhulpgroep

examenhumor

Old Post Jun-21-2005 19:56  Belgium
Click Here to See the Profile for DeSpErAtOs-X Click here to Send DeSpErAtOs-X a Private Message Visit DeSpErAtOs-X's homepage! Add DeSpErAtOs-X to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bunz
Bass Junkie

Registered: Jan 2005

ik heb die Plus Ultra nog altijd niet gehoord
staat die nog erges op iemand zen webspace ofzo ?

oh ja, en voor on topic te blijven:
het belgische publiek is niet bekend met de echte trance muziek. Geen mens die M.I.K.E., Airwave of Fred Baker kent. Maar ik denk ook niet dat het grote publiek er ook echt voor te vinden zou zijn. Belgie is gewoon geen tranceland vrees ik.

Last edited by Bunz on Jun-21-2005 at 20:45

Old Post Jun-21-2005 20:32  Belgium
Click Here to See the Profile for Bunz Click here to Send Bunz a Private Message Add Bunz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

toch is er dit jaar een boost van trance merkbaar in België vind ik. Vooral dan onder invloed van Illusion, Versuz en Id&t.

Old Post Jun-21-2005 22:20  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Icone
In Dreams...

Registered: Nov 2001

Ik heb helemaal nog niks gemerkt van ne boost, ge kunt ni geloven hoe onwetend de mensen hier ion de buurt zijn op vlak van trance. Tenzij dat die mannen nooit buiten komen of zoiets...

Bij Bonzai wil ik niks meer proberen, dat label trekt kwa 'service' ook op quasi nihil. Ik ken Vlad (Workafiction bij Bonzai) redelijk goed en die heeft in't begin niks dan problemen gekend. Het duurde echt maanden eerdat alles goed zat. Ik heb ook van een goeie bron gehoord dat hij hun aanpak totaal niet meer snapt; echt goeie platen kiezen ze nu ook ni uit he om eerlijk te zijn, terwijl ze toch echt goeie opgestuurd krijgen ook - zoals o.a. Plus Ultra.

Aankloppen bij Armada is zelfs geen probleem denk ik, dat gaat véél makkelijk naar mijn mening dan ooit iets trugkrijgen van Bonzai (zie ivm Plus Ultra in een reply hierboven). En als ik dan al iets trug kreeg, dan was het zelfs in't Engels, terwijl ik alles in't Nederlands nochtans had verstuurd en ze het klaarblijkelijk toch verstaan hebben. Ge moet ni vragen hoe hoog ze het daar in hun bolleke hebben

Sorry dat ik hier ff mijn gal kom uitspuwen over Bonzai, maar het moet gezegd worden denk ik... zelfs Bonzai pioneers zoals M.I.K.E. lijken er toch ook al weg te gaan.

Greetz,
Wimpie

PS: Bunz, ik zou eens kijken op www.dance-industries.com en zoeken voor Plus Ultra, miss staan de mixen daar nog online

Icone Home
Icone Store -> New Percussion SAMPLE CD here!
Icone MySpace

Old Post Jun-21-2005 23:25  Belgium
Click Here to See the Profile for Icone Click here to Send Icone a Private Message Visit Icone's homepage! Add Icone to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
diddi
Trance 4 ever

quote:
Originally posted by Pheatus
Met de mensen die hier aanwezig zijn kan dit (volgens mij toch, of ben'k verkeerd ) geen probleem zijn om te weten wat een bom wordt of niet . Nouja ik verzamel info alvast

trouwens, waarom geen vzw er zijn nogal labels die nieuwe artisten een kans willen geven die een vzw starten. Er bestaan nog geen vzw's die dance promoten... tzou een primeur zijn

Nja nja... da vraagt ook geld zenne... Boekhouding, startkapitaal etc... Maar... Mss kunde wel subsidies aanvragen

Na het lezen van al deze replies, heb ik maar 1 gevoel :

Old Post Jun-22-2005 11:38  Belgium
Click Here to See the Profile for diddi Click here to Send diddi a Private Message Add diddi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
diddi
Trance 4 ever

Wie zwaait er daar eigenlijk de plak bij Bonzaï?

gReetz

Old Post Jun-22-2005 11:43  Belgium
Click Here to See the Profile for diddi Click here to Send diddi a Private Message Add diddi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

Fly en Marnik nog steeds denk ik, met inbreng van YDR en Lolo?

Old Post Jun-22-2005 11:47  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jakhira
Ridiculously meticulous

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by TOR
ik neem een voorbeeld.. Ljunqvist - Explanations. pracht van een plaat, maar wie kent die?

Die is zo zalig he, zo'n trance vind ik nog goed

Nog een zalige plaat van Belgische bodem: Dj Fire - Medieval

Old Post Jun-23-2005 10:52  Belgium
Click Here to See the Profile for Jakhira Click here to Send Jakhira a Private Message Visit Jakhira's homepage! Add Jakhira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
1Million$shot
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2002

Wat een rip off seg,

nu dacht ik dat da hier over voetbal ging

I make things move! On the job and in my room !

Old Post Jun-23-2005 14:22  Belgium
Click Here to See the Profile for 1Million$shot Click here to Send 1Million$shot a Private Message Add 1Million$shot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Icone
In Dreams...

Registered: Nov 2001

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Fly en Marnik nog steeds denk ik, met inbreng van YDR en Lolo?

Als ik Vlad mag geloven, is het eigenlijk voornamelijk Marnik nog...

Icone Home
Icone Store -> New Percussion SAMPLE CD here!
Icone MySpace

Old Post Jun-23-2005 14:59  Belgium
Click Here to See the Profile for Icone Click here to Send Icone a Private Message Visit Icone's homepage! Add Icone to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > België - Holland
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback[1969] []

Click here to listen to the sample!Pause playback[1969]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:02.

Forum Rules: