Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > BeTA's en boeken lezen...
Lees jij wel eens een 'echt' boek?
You do not have permission to vote on this poll.
vrij regelmatig 10 24.39%
soms wel eens 8 19.51%
slechts heel zelden 8 19.51%
eigenlijk nooit 15 36.59%
Total: 41 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Lady_LizzY
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Nog een aanrader voor fantasy-lezers:

Raymond E. Feist

Zelfde stijl als LOTR, maar ik vind ze persoonlijk nog beter geschreven. Vooral de Keizerrijk-trilogie is meesterlijk!

Net hele serie voor m'n schoonbroer gekocht en ik sta nu al in 't rijtje voor het lenen

Voor de rest lees ik eigenlijk erg weinig, heb er (helaas) geen tijd voor.
Maar hopelijk nu ik geen school meer heb, gaat dat veranderen,
er wachten nog 6 delen van De Poort des Doods op me om gelezen te worden.
(Weis & Hickman - ik hoop dat de juiste schrijfwijze is)

Naast fantasy lees ik ook graag Robin Cook ofzo. Om de bibber van te krijgen

Old Post Jun-24-2005 06:25  Belgium
Click Here to See the Profile for Lady_LizzY Click here to Send Lady_LizzY a Private Message Add Lady_LizzY to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jakhira
Ridiculously meticulous

Registered: May 2003

Iemand al iets van Irvine Welsh gelezen ?

Old Post Jun-24-2005 06:30  Belgium
Click Here to See the Profile for Jakhira Click here to Send Jakhira a Private Message Visit Jakhira's homepage! Add Jakhira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
X-Tune
trancEaddict in JAIL

Registered: Mar 2005
Ik wacht wel tot ze het verfilmen.

Old Post Jun-24-2005 06:30 
Click Here to See the Profile for X-Tune Click here to Send X-Tune a Private Message Add X-Tune to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jakhira
Ridiculously meticulous

Registered: May 2003

Zelfs de film van Trainspotting is niks vergeleken met het boek

Old Post Jun-24-2005 06:34  Belgium
Click Here to See the Profile for Jakhira Click here to Send Jakhira a Private Message Visit Jakhira's homepage! Add Jakhira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pheatus
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2004

Vroeger las ik af en toe boeken zomaar (behalve deze van boekbesprekingen, pfff stak serieus tegen). Mijn favoriet was vroeger: dolfijnenkind van Patrick Lagrou. Kben zelf nogal dolfijn liefhebber wat dit boek alleen maar mooier maakte . Het vervolg, meisje uit de diepte vond ik iets minder. Mathilde en Nacht Over Maranta zijn ook boeken dat leuk om lezen waren.
Echte zware romans of dergelijke zijn niet echt aan mij besteed.
Het was al weer tijdje geleden, maar sinds vorige week toch nog eens een boekje gekocht. Totaal anders dan vroeger, dus non fiction. Het boek is: Jo Lernout, mijn verhaal. In 1 woord: schitterend! Het leest bijzonder vlug, en het is erg om lezen hoe bepaalde zaken eraan toegaan. Aanraderke voor geïnteresseerden .

Voor de rest meestal magazines: EOS (SUPER INTERESSANT!), P-magazine en ook nogal wat strips (vooral Urbanus ).

Old Post Jun-24-2005 10:55  Belgium
Click Here to See the Profile for Pheatus Click here to Send Pheatus a Private Message Visit Pheatus's homepage! Add Pheatus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Icone
In Dreams...

Registered: Nov 2001

Als ik naar vroeger kijk, moest ik er idd ook wel wat lezen voor 't school. Maar meestal vond ik dat so saai omdat het opgelegd was, het kwam niet van mij uit en dat pakt meestal niet zo goed bij mij.

Ik heb ook "In De Ban Van De Ring" gelezen, ongeveer het enige boek dat me echt iets zei! Thea Beckman enzo leek me zo saai... ik las veel meer strips als klein manneke - ik was een prentjes-mens

Nu nog steeds misschien, ik kijk veel, veel liever een goeie film dan gewoon precies maar naar lettertjes staren...

Icone Home
Icone Store -> New Percussion SAMPLE CD here!
Icone MySpace

Old Post Jun-24-2005 11:59  Belgium
Click Here to See the Profile for Icone Click here to Send Icone a Private Message Visit Icone's homepage! Add Icone to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nyah

Registered: Dec 2003

Vroeger heb ik altijd veel boeken gelezen: met mijn fietske op zaterdagnamiddag naar de bib en bleef daar de hele dag zitten tot ze t ding sloten... De stripverhalen mochten nl. niet uitgeleend worden , dus moest ik die allemaal daar lezen. De boeken nam ik dan mee naar huis.=> max. aantal (10) en bracht die de week erna meestal al terug omdat ik ze al uitgelezen had.

Op oudere leeftijd (11 jaar en ouder) heb ik ook altijd veel gelezen. Begonnen met van die station romannekes (kreeg die altijd van mijn tante ), en nu lees ik vanalles: van science fiction tot thriller tot biografie, roman, enz. Boek dat me meest is bijgebleven: Ringwereld. Net opgezocht en gezien dat er nog vervolgverhalen op zijn eens zien of ik die ergens kan vinden.
quote:
Niven, Larry - Beschermers van Ringwereld - Meulenhoff - 1996 - 2e druk - 352 blz - - Het derde boek van de Ringwereld cyclus, vervolg op 'Ringwereld' (MSF 273) en 'Bouwers van Ringwereld' (MSF 281)

Ik ga meestal ieder jaar naar een tweedehandsboekenbeurs en koop daar altijd een hele hoop boeken, omdat ze zo goedkoop zijn. Zitten soms echt wel goede boeken tussen en dat voor maar 1 of 2euro/stuk. Ik vind een volledig nieuw boek kopen redelijk duur en zou dat alleen maar doen als ik t boek echt héél héél graag zelf wil hebben. Heb wel voor mijn 20e verjaardag het boek 'Mystic River' gehad. Vond dat ook wel een goed boekje. Erna de film gezien en voor n keer vond ik de verfilming geen afknapper. (Vond dat met de verfilming van Devil's Advocate bvb wel)

Op school heb ik massa's boeken moeten lezen, maar aangezien dat onder (lichte ) dwang was, tel ik deze niet mee.

Old Post Jun-24-2005 12:09  Belgium
Click Here to See the Profile for Nyah Click here to Send Nyah a Private Message Add Nyah to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gladius
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

boeken 'kopen' heb ik altij zonde van het geld gevonden eigenlijk =p, ge kunt de meeste toch gewoon in de bib ontlenen zoveel ge wilt. (wss ook door het feit dat ik nog nooit nen boek 2x heb gelezen)

listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul

Old Post Jun-24-2005 12:17  Belgium
Click Here to See the Profile for Gladius Click here to Send Gladius a Private Message Add Gladius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nyah

quote:
Originally posted by Gladius
boeken 'kopen' heb ik altij zonde van het geld gevonden eigenlijk =p, ge kunt de meeste toch gewoon in de bib ontlenen zoveel ge wilt.

my thoughts exactly

Old Post Jun-24-2005 12:44  Belgium
Click Here to See the Profile for Nyah Click here to Send Nyah a Private Message Add Nyah to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

Ringwereld heerst!!
Kheb het 2de vervolg gelezen, maar die achterlijke bib van Schoten heeft het 3de deel gewoon niet

Old Post Jun-24-2005 13:43  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nyah

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ringwereld heerst!!
Kheb het 2de vervolg gelezen, maar die achterlijke bib van Schoten heeft het 3de deel gewoon niet

mmh, als ik eens veel energie heb.. (lees: nu dus absoluut niet -> na de examens) zal ik eens naar de bib gaan in maasmechelen en zien of ze daar t 2e en 3e deel hebben. moest dat zo zijn, zal zehra lief dat misschien wel op haar naam willen uitlenen voor jou (of anders ik maar de boeken moeten na 3 weken binnen en tis ni alsof ik u zo vaak zie he )

Old Post Jun-24-2005 14:13  Belgium
Kaidreas
Lord of the offtopics

quote:
Originally posted by Icone
Als ik naar vroeger kijk, moest ik er idd ook wel wat lezen voor 't school. Maar meestal vond ik dat so saai omdat het opgelegd was, het kwam niet van mij uit en dat pakt meestal niet zo goed bij mij.

Ik heb ook "In De Ban Van De Ring" gelezen, ongeveer het enige boek dat me echt iets zei! Thea Beckman enzo leek me zo saai... ik las veel meer strips als klein manneke - ik was een prentjes-mens

Nu nog steeds misschien, ik kijk veel, veel liever een goeie film dan gewoon precies maar naar lettertjes staren...

mja +1
back in the days toen de x-men en de spiderman films nog niet bestonden.
Marvel comics are teh own.... ben er al een tijd terug over aan het nadenken om geen strip collectie te beginnen. thorgal is altijd wel leuk.

Old Post Jun-24-2005 17:34  Belgium
Click Here to See the Profile for Kaidreas Click here to Send Kaidreas a Private Message Add Kaidreas to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > BeTA's en boeken lezen...
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackan Unknown Classic Tune from the faithless golden era. [2003] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackOliver Lieb - "Lightspeed" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:45.

Forum Rules: