Het mooiste is dat 90% van de mensen die hier reageert Remy nog nooit i.r.l. heeft gezien Remy lul, we drinken een biertje op DV, mag jij Sasha weer uit gaan schelden
___________________ "Life is all about choices & respect"
quote:Originally posted by SnuggLe Het mooiste is dat 90% van de mensen die hier reageert Remy nog nooit i.r.l. heeft gezien In het echt issie nog erger dan op i'net
___________________ Down-Under was da bomb
quote:Originally posted by SnuggLe Het mooiste is dat 90% van de mensen die hier reageert Remy nog nooit i.r.l. heeft gezien Ik hoopte dat vroeger ook zo te houden...
quote:Originally posted by HiGH_NrG Ik hoopte dat vroeger ook zo te houden... LoL, goed antwoord. Dat hoopte ik ook. Maar gelukkig ken ik de gezellige 10 % wel Dat is genoeg.
quote:Originally posted by MaGiK54 In het echt issie nog erger dan op i'net dat meen je niet
quote:Originally posted by Roger dat meen je niet jawel...
quote:Originally posted by SnuggLe LoL, goed antwoord. Dat hoopte ik ook. Maar gelukkig ken ik de gezellige 10 % wel Dat is genoeg. Slijmjurk
___________________ DJ Arjan Kreischer.com is online!
quote:Originally posted by Asperge Slijmjurk For the record: jij hoort daar niet bij
hahaha hahaha DV word echt gaaf!!!
___________________ ***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules*** http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png http://i47.tinypic.com/jzb13p.png
Remy! Lekker wijf vamme!
___________________ www.galenbehr.com / www.myspace.com/galenbehr
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA