oj, det mesta från goa-eran Pleiadians - Maia/Electra Chi-A.D - Eye Am The I / Anno Domini / M.fl. Technossomy - V.T.O.L. Shakta - Lepton Head (Deedrah remix) Absolum - Biologic Tandu - Alien Pump + remixen S.U.N. Project - I Feel Luminus - Silicosis (Rmx) Ra - Paradox / Beyond Control Filteria - Domestic Modulator ..kan göras låååång
___________________ So many memories, so many strange fluids gushing out of patients' bodies. http://psynyheter.net/
quote:Originally posted by X-scream oj, det mesta från goa-eran Pleiadians - Maia/Electra Chi-A.D - Eye Am The I / Anno Domini / M.fl. Technossomy - V.T.O.L. Shakta - Lepton Head (Deedrah remix) Absolum - Biologic Tandu - Alien Pump + remixen S.U.N. Project - I Feel Luminus - Silicosis (Rmx) Ra - Paradox / Beyond Control Filteria - Domestic Modulator ..kan göras låååång haha Jo, jag vet vilken du menar.. Och jag håller med om att de är bättre..
___________________ insignificant cor member alliance
quote:Originally posted by X-scream oj, det mesta från goa-eran Pleiadians - Maia/Electra Chi-A.D - Eye Am The I / Anno Domini / M.fl. Technossomy - V.T.O.L. Shakta - Lepton Head (Deedrah remix) Absolum - Biologic Tandu - Alien Pump + remixen S.U.N. Project - I Feel Luminus - Silicosis (Rmx) Ra - Paradox / Beyond Control Filteria - Domestic Modulator ..kan göras låååång ja där har vi många godbitar
Transwave - Land of Freedom får man inte heller glömma :E
___________________ My new oldskool TRANCE mix!
aaah...how could I forget! The Roc Project feat. Tina Arena - Never [Filterheadz Remix]
___________________ Facebook www.djlaszlo.com blog.laszlo.se www.laszlo.se
quote:Originally posted by Laszlo The Roc Project feat. Tina Arena - Never [Filterheadz Remix] Tomaz vs Filterheadz - Sunshine i så fall
___________________ www.petersouth.net
quote:Originally posted by RebeL9 Transwave - Land of Freedom får man inte heller glömma :E Inte Rezwalker heller för den delen, och live remixen på den.
quote:Originally posted by CJ InterCity Tomaz vs Filterheadz - Sunshine i så fall nnär vi ändå är inne på Filterheadz Filterheadz - Yimanya
Etnica - Starship 101 e också för het :E riktig skön klassiker
Hallucinogen - Angelic Particles Hallucinogen - Shamanix (Remix) Hallucinogen - Space Pussy Eat Static - Bony Incus (MWNN Remix) Marmion - Schoneberg (MWNN Remix) MWNN - Teleport (MWNN 2000 Remix) GMS featuring CHICAGO - On a mission from God Tandu - Alien Pump (Album version, remix och Oforia Remix) The Delta - Thing (rysningarna på Karma 3 var ruskiga) ... Några jag kom på så här...
quote:Originally posted by Cloudburst Eat Static - Bony Incus (MWNN Remix) MWNN - Teleport (MWNN 2000 Remix) The Delta - Thing HOT STUFF. Basen i Thing är nog en av de mest tunga som gjorts i trancens historia. Mördande bra :E
Eat Static - Bony Incus (MWNN Remix) är en av de festaste låtarna jag vet!!! Såååå fet. Vill höra den live!