Registered: Oct 2004
Zoals 5de jaar op rij, de maand juli op de kusttram als host. Vriendelijk doen, folderkes uitdelen, mensen begeleiden naar boten, etc... tof jobke en goe betaald . Iemand dat de tram neemt in juli? Lastigste is de warmte en het rechtstaan op die tram een ganse dag . Klinkt misschien stom, maar ge bent niets meer waard tegen de avond.
Hmja, in augustus niet genieten van moneymoney want herexamens .
Kben wel es benieuwd hoeveel gulder allemaal zo verdient in 1 maand. Blijkbaar is dit nogaltijd zo'n taboe, alhoewel meeste jongeren daar geen probleem meer mee hebben om dat te zeggen. Bij mij ligt dat gemiddeld rond de 70.000BEF (+/- 1700€) netto (21 dagen, gemid. 8u/dag).
Jul-02-2005 16:13
pooley
In Search Of ...
Registered: Apr 2003
das veel
Jul-02-2005 16:21
X-Tune
trancEaddict in JAIL
Registered: Mar 2005
Meestal rond de 10€/uur, maar dat is eigenlijk afhankelijk van je leeftijd.
Groetjes
Jul-02-2005 17:57
Rhand
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2005
Van de vakantie in Kontich in zo'n depot gaan werken. Allemaal besellingen voor grootwarenhuizen op palletten klaarmaken.
Van 14h tot 21h30. 11 à 12€ per uur.
Jul-02-2005 18:05
Sh!fty
where's the booz?
Registered: May 2005
quote:
vooral omdat er veel zatte fransmannen rondliepen die precies dachten dat ik een bekende was ofzo, want ze wouden allemaal één voor één met mij op de foto .
quote:
Originally posted by X-Tune
Haha, denk je dat echt?
Ik weet wel beter.
lmao
Jul-02-2005 18:05
Dj LPG
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2004
Ik ga in augustus 15 dagen werken opt ministerie van financiën. Daarvan werk ik er 9 effectief en dan evrdient zo'n slordige 890€ Vorig jaar was trouwens men eerste jaar dat ik effectief iets heb moeten doen... 9dagen belastingaangiftes uit den envelop halen, inscannen en klasseren op 1e 2 nummers
Voor de rest verdien ik wat bij in men vader zennen atelier, daar kies ik zelf mijn uren, dagen, ... Erg handig dus, en ik wordt er ook 6.5€ per uur voor betaald
Jul-03-2005 19:48
Kaidreas
Lord of the offtopics
Registered: Dec 2003
wete ge moet dat nu niet persoonlijk nemen e. maar ik krijg gewoon het schijt van jobstudenten die nen hoop meer verdienen per uur, voor een job waarbij ze eigenlijk geen reet moeten uitvoeren. niet dat ik jullie dat niet gun. maar dat werkt volgens mij serieus demotiverend tegenover de andere "vaste" collega's
maar buiten dat feit: proficiat met al jullie jobs
Jul-04-2005 18:12
Phortastic
It's Majik !
Tis goedkoper voor de baas, en voordeliger voor de student
en no offence maar als collega's daar ni tegen kunnen, dikke schijt aan... dan moeten die collega's ook maar blijven studeren
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Jul-04-2005 18:20
Kaidreas
Lord of the offtopics
Registered: Dec 2003
^hahahahahaha ja als ge jobstudenten moet laten werken, dan zal er nie veel gebeuren peinsk
Jul-04-2005 18:35
X-Tune
trancEaddict in JAIL
Registered: Mar 2005
Hallo,
Mijn zoon is 17 en hij is op zoek naar vakantiewerk. Hij woond in (...) en kent heel veel van computers af. Hij is er ook heel veel mee bezig. Hij wilt ook in de verkoop!!
Wil u hem bellen op 04...
Dank,
(achternaam van vader - achternaam van moeder)
Sommige ouders zien het blijbaar niet zitten dat hun kinderen 2 maanden bij hen zitten.
Helaas (voor zijn ouders of de jongen die te lui is om zelf mails te sturen) heeft deze kandidaat het niet gehaald.
Jul-04-2005 18:37
Phortastic
It's Majik !
Blijf eens uit de elektronische correspondentie van uwe pa aars !
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Jul-04-2005 18:39
Dj LPG
Supreme tranceaddict
quote:
Originally posted by Kaidreas
ik krijg gewoon het schijt van jobstudenten die nen hoop meer verdienen per uur, voor een job waarbij ze eigenlijk geen reet moeten uitvoeren.
Dat we geen werk hebben is niet onze fout, maar de fout van de instelling die ons tewerk stelt... Ik wil gerust werken voor mijn geld, maar als ik het nu eenmaal zonder werken ook kan krijgen... Wat zou jij dan doen?
En de collega's zij meestal blij dat er iemand is die zo rotte erkjes voor hun kan opknappen, of dat er toch nog iemand is die bijspringt als de collega's op verlof zijn.
Als laatste punt wil ik toch maar even zeggen dat die "vaste collega's" zoals je ze noemt eigelijk een pak meer verdienen, maar het verschil is dat een jobstudent geen belastingen moet betalen en daardoor lijkt het alsof wij meer verdienen. Ik ben dan ook nog geen enkele vaste collega tegen gekomen die een probleem had met de som die ik kreeg