 |
|
|
|
 |
kutvolkots
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2005
Location: Europian battle.net server.
|
|
|
Jul-02-2005 11:19
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
diddi
Trance 4 ever

Registered: Aug 2003
Location: Antwaarpe
|
|
|
| quote: | Originally posted by djcresto
Ik kan me ook wel ergeren in het feit dat edm feestjes te weinig of slechte aandacht krijgen in de media. Zoals J het zelf zei, het is al aan het beteren, maar de weg is nog lang. Bv Werchter lokt in totaal 110000 mensen, de cityparade 250000. Toch is de media aandacht voor Werchter zoveel groter. Uiteraard is dit, zoals het hier ook al gezegd is, het werk van jarenlange inspanningen. |
That's my point... en btw... wa is da hier allemaal van die commerciële hitjes... Op T/W zijn da toch ook ni allemaal van die commerciële nichten? What about Tiesto, die heeft toch ook commerciële bommen gemaakt? Op T/W zit zelfs harde metaal tussen, waar ik zelfs nog nooit van gehoord heb. Hoe zou een doorsnee donna, Topradio, Q music, Contact, Radio 2 etc luisteraar da dan kennen? Neen, het probleem zittem ook in het feit dat "Rock" als hoogstande cultuur beschouwd wordt. Er wordt namelijk iets bedoeld via die "teksten", daarom is het meerwaardig...Dance wordt meer beschouwd als marginaal... Och, we vallen toch allemaal onder de noemer techno.
en het gaat me niet om het commerciële aspect van de Trance, het gaat me gewoon om de erkenning...
Btw: ik heb respect voor de rockers...
|
|
Jul-04-2005 11:29
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 05:04.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|