|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by SnuggLe
En Tim, als ze iets pakken, pakken ze een plek waar veel mensen zijn of belangrijke gebouwen. Hoeft niet perse een metro te zijn, in Den Haag hebben ze genoeg trams die je ook op kan blazen. Verrek, die rijden onder VROM door |
Als ze iets pakken, pakken ze Europort.....1 grote gratis bom (of de haven), alleen weinig mensenslachtoffers.
Maar goed, de enige oplossing die ik zie is hard met hard bestrijden. Aanpakken die lui, als ze echt kwaad willen plegen ze die aanslag toch wel. Meer beveiliging, minder privacy voor iedereen.....camera´s overal op straat ben ik groot voorstander van. En dat er een aanslag gepleegd kan worden moeten we daar dan maar mee leren leven. Dat softe gedoe schiet je toch helemaal niks mee op.
edit: en oja, zet dat fucking leger in, want 99% van die gasten doet niks anders dan oefenen en trainen.....die gasten moeten juist ingezet worden voor de veiligheid van de burgers, aan de politie heb je hier toch geen ene reet.
|
|
Jul-07-2005 13:16
|
|
|
 |
 |
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by TranceFool
Als ze iets pakken, pakken ze Europort.....1 grote gratis bom (of de haven), alleen weinig mensenslachtoffers.
Maar goed, de enige oplossing die ik zie is hard met hard bestrijden. Aanpakken die lui, als ze echt kwaad willen plegen ze die aanslag toch wel. Meer beveiliging, minder privacy voor iedereen.....camera´s overal op straat ben ik groot voorstander van. En dat er een aanslag gepleegd kan worden moeten we daar dan maar mee leren leven. Dat softe gedoe schiet je toch helemaal niks mee op. |
Camera's? er hangen al genoeg camera's in Den haag, Eindhoven, Rotterdam en Amsterdam. Daar stop je ze echt niet mee. Het gaat hier om intelligents van interpol, communicatie tussen landen die dingen weten, veel toezicht met het oog en veel controle/fouleren. Als je ziet dat landen informatie niet vrijgeven voor andere landen dan weet je ongeveer dat dit kan gebeuren. Hier kan je weinig tegen doen, er zijn zo veel groeperingen of cellen die niet bekend zijn. het stopt toch niet. Daarnaast zijn bijna alle verdachten al weer vrij omdat het rechtsysteem nog uit de 14de eeuw stampt. Lang leven Holland.
Jul-07-2005 13:23
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 02:21.
Forum Rules: