Registered: Aug 2001
Location: Hammervillageheights
Oväntat när det gäller YO STHLM, världens största klubb för inbördes beundran, att de skulle börja fuska. De har inte hjärta att se en genuin klubb vinna. Ang inbördes beundran, ta en flukt på vem som leder politiker tävlingen. Undrar varför hon vinner????
___________________
I never had any friends later on like those I had when I was twelve. Jesus, does anyone?
You and me, me and you, we�re the only ones in our song?
Dec-12-2001 15:28
Virus
yes
Registered: Oct 2001
Location: Stockholm
quote:
Originally posted by Aendy Oväntat när det gäller YO STHLM, världens största klubb för inbördes beundran, att de skulle börja fuska. De har inte hjärta att se en genuin klubb vinna. Ang inbördes beundran, ta en flukt på vem som leder politiker tävlingen. Undrar varför hon vinner????
Det här beteendet är så typiskt för såna här människor, som man får det tvivelaktiga nöjet att träffa på alldeles för ofta. Det är så typiskt; rösta blått, ofta utan att ha en aning om varför. ung. "pappa nämnde nånting om robinhood-skatt".. Man ska inte döma folk efter samhällsklass, men så många som är välbärgade är också hemska personer, det är min uppfattning iaf.
Och Yosthlm är verkligen en obehaglig site. Men efter att Aendy gav länken förut, så har jag inte riktigt kunnat hålla mig borta. Jag måste gå in där lite då och då bara för att reta upp mig själv. Har hört att det är "festfixaren" Tom Davidsson som ligger bakom denna, och det är verkligen kronan på verket..
Dec-12-2001 15:54
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
Men vad sägs om att försöka knäcka dom? Själv har jag fått lite annat folk att rösta på Monday bar.....ska snacka med en annan polare också....vi har lyckats rösta upp grejer till toppen förut
Om ni vet vad snyggast.just.nu är så kan jag säga att vi fick upp en bild i toppen där på 30 minuter...med hjälp av diverse datanördar....
Sen har jag funderat på omd et inte finns ett IP program som gör att man lurar sidan att man har ett nytt IP..vilket gör att man kan rösta 100.000 ggr samm kväll
___________________
Dec-12-2001 16:01
Virus
yes
Registered: Oct 2001
Location: Stockholm
Men om de ändå bara redigerar resultaten, dom jävlarna..
Snyggast.just.nu är en drog! Jag kan fastna där i timmar...
Dec-12-2001 16:05
Gaby
DanceAddictPartyQueen
Registered: Aug 2001
Location: Stockholm, SWEDEN
quote:
Originally posted by mindshooter Men vad sägs om att försöka knäcka dom? Själv har jag fått lite annat folk att rösta på Monday bar.....ska snacka med en annan polare också....vi har lyckats rösta upp grejer till toppen förut
Om ni vet vad snyggast.just.nu är så kan jag säga att vi fick upp en bild i toppen där på 30 minuter...med hjälp av diverse datanördar....
Sen har jag funderat på omd et inte finns ett IP program som gör att man lurar sidan att man har ett nytt IP..vilket gör att man kan rösta 100.000 ggr samm kväll
Inget sånt för annars så kan MB åka ut...Här ska det vinnas på ett schysst sätt!!! Förra omgången så lyckade dom vinna fast alla andra fuskade! Tydligen hade det blivit helt tyst när man ropade ut Monday Bar...rätt åt dom!!!
Dec-12-2001 16:18
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Location: Sweden
quote:
Originally posted by King of Clubs Snyggast.just.nu är en drog! Jag kan fastna där i timmar...
hade aldrig varit där, men är där nu kul att sätta 1or på folk
Dec-12-2001 16:21
Virus
yes
Registered: Oct 2001
Location: Stockholm
Jag vet, det är lite taskigt, men de ber ju nästan om det
Vad som kan vara brutalt elakt är om man läser folks komentarer till bilderna.. (Klicka på lilla bilden efter man röstat)
Dec-12-2001 16:25
fruktsoppa
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2001
Location: Stockholm Sweden
finns det någon som helst chans att man kommer in där? e juh 16, men ser ut som.. hmmm, ja.. mindh, vad säger du? 18?
har liksom flera gånger kommit in på ställe där det är 20.. ännu bättre är det juh om man känner dörrvakten..
___________________
Signature Suspended as it was deemed offensive.
Dec-12-2001 16:41
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
vart en jävligt lyckad kväll igår faktiskt.....Min polare gick ut på mIRC och snackade med alla datanördspolare där......dom spred budskapet vidare......sen visste asmånga om den (röstningen) och det las upp på hemsidor och grejer haha....sen skicka vi till alla på lunar.....
Monday bar gick upp 2% iaf
___________________
Dec-13-2001 09:54
Gaby
DanceAddictPartyQueen
Registered: Aug 2001
Location: Stockholm, SWEDEN
FAn va skumt att MB sjönk så hårt!? Med så många som röstar???
Dec-14-2001 15:09
Aendy
Lifeaddict
Registered: Aug 2001
Location: Hammervillageheights
Jag har precis som många andra röstat från skolans alla datorer varje dag denna veckan och ändå så bara sjunker MB. Känns inte lönt längre när de ändå lär styra resultatet deras väg när de mörkar siffrorna senare i veckan.
___________________
I never had any friends later on like those I had when I was twelve. Jesus, does anyone?
You and me, me and you, we�re the only ones in our song?
Dec-14-2001 15:17
Ravesquad
Supreme tranceaddict
Registered: Sep 2001
Location: Stockholm
Jag har en snobbkompis som frågade mig om vi inte skulle dra till ett ställe som hette mondaybar "för det ska tydligen va sjukt populärt"..