Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Rösta för att få ett bättre nattliv i Sverige!
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

Oväntat när det gäller YO STHLM, världens största klubb för inbördes beundran, att de skulle börja fuska. De har inte hjärta att se en genuin klubb vinna. Ang inbördes beundran, ta en flukt på vem som leder politiker tävlingen. Undrar varför hon vinner????

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Dec-12-2001 15:28  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Virus
yes

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by Aendy
Oväntat när det gäller YO STHLM, världens största klubb för inbördes beundran, att de skulle börja fuska. De har inte hjärta att se en genuin klubb vinna. Ang inbördes beundran, ta en flukt på vem som leder politiker tävlingen. Undrar varför hon vinner????

Det här beteendet är så typiskt för såna här människor, som man får det tvivelaktiga nöjet att träffa på alldeles för ofta. Det är så typiskt; rösta blått, ofta utan att ha en aning om varför. ung. "pappa nämnde nånting om robinhood-skatt".. Man ska inte döma folk efter samhällsklass, men så många som är välbärgade är också hemska personer, det är min uppfattning iaf.
Och Yosthlm är verkligen en obehaglig site. Men efter att Aendy gav länken förut, så har jag inte riktigt kunnat hålla mig borta. Jag måste gå in där lite då och då bara för att reta upp mig själv. Har hört att det är "festfixaren" Tom Davidsson som ligger bakom denna, och det är verkligen kronan på verket..

Old Post Dec-12-2001 15:54  Sweden
Click Here to See the Profile for Virus Click here to Send Virus a Private Message Add Virus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

Men vad sägs om att försöka knäcka dom? Själv har jag fått lite annat folk att rösta på Monday bar.....ska snacka med en annan polare också....vi har lyckats rösta upp grejer till toppen förut
Om ni vet vad snyggast.just.nu är så kan jag säga att vi fick upp en bild i toppen där på 30 minuter...med hjälp av diverse datanördar....
Sen har jag funderat på omd et inte finns ett IP program som gör att man lurar sidan att man har ett nytt IP..vilket gör att man kan rösta 100.000 ggr samm kväll

Old Post Dec-12-2001 16:01 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Virus
yes

Men om de ändå bara redigerar resultaten, dom jävlarna..

Snyggast.just.nu är en drog! Jag kan fastna där i timmar...

Old Post Dec-12-2001 16:05  Sweden
Click Here to See the Profile for Virus Click here to Send Virus a Private Message Add Virus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

quote:
Originally posted by mindshooter
Men vad sägs om att försöka knäcka dom? Själv har jag fått lite annat folk att rösta på Monday bar.....ska snacka med en annan polare också....vi har lyckats rösta upp grejer till toppen förut
Om ni vet vad snyggast.just.nu är så kan jag säga att vi fick upp en bild i toppen där på 30 minuter...med hjälp av diverse datanördar....
Sen har jag funderat på omd et inte finns ett IP program som gör att man lurar sidan att man har ett nytt IP..vilket gör att man kan rösta 100.000 ggr samm kväll

Inget sånt för annars så kan MB åka ut...Här ska det vinnas på ett schysst sätt!!! Förra omgången så lyckade dom vinna fast alla andra fuskade! Tydligen hade det blivit helt tyst när man ropade ut Monday Bar...rätt åt dom!!!

Old Post Dec-12-2001 16:18  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by King of Clubs
Snyggast.just.nu är en drog! Jag kan fastna där i timmar...

hade aldrig varit där, men är där nu kul att sätta 1or på folk

Old Post Dec-12-2001 16:21 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Virus
yes

Jag vet, det är lite taskigt, men de ber ju nästan om det
Vad som kan vara brutalt elakt är om man läser folks komentarer till bilderna.. (Klicka på lilla bilden efter man röstat)

Old Post Dec-12-2001 16:25  Sweden
fruktsoppa
Supreme tranceaddict

finns det någon som helst chans att man kommer in där? e juh 16, men ser ut som.. hmmm, ja.. mindh, vad säger du? 18?

har liksom flera gånger kommit in på ställe där det är 20.. ännu bättre är det juh om man känner dörrvakten..

Old Post Dec-12-2001 16:41  Sweden
Click Here to See the Profile for fruktsoppa Click here to Send fruktsoppa a Private Message Visit fruktsoppa's homepage! Add fruktsoppa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

vart en jävligt lyckad kväll igår faktiskt.....Min polare gick ut på mIRC och snackade med alla datanördspolare där......dom spred budskapet vidare......sen visste asmånga om den (röstningen) och det las upp på hemsidor och grejer haha....sen skicka vi till alla på lunar.....
Monday bar gick upp 2% iaf

Old Post Dec-13-2001 09:54 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

FAn va skumt att MB sjönk så hårt!? Med så många som röstar???

Old Post Dec-14-2001 15:09  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Jag har precis som många andra röstat från skolans alla datorer varje dag denna veckan och ändå så bara sjunker MB. Känns inte lönt längre när de ändå lär styra resultatet deras väg när de mörkar siffrorna senare i veckan.

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Dec-14-2001 15:17  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ravesquad
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2001

Jag har en snobbkompis som frågade mig om vi inte skulle dra till ett ställe som hette mondaybar "för det ska tydligen va sjukt populärt"..

Så det finns ju en risk med allt det här

Old Post Dec-14-2001 15:27  Sweden
Click Here to See the Profile for Ravesquad Click here to Send Ravesquad a Private Message Add Ravesquad to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Rösta för att få ett bättre nattliv i Sverige!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPLZ ID this track [2002] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackRobert Nickson feat. Elsa Hill - Never Again (Original Mix) [2008]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:59.

Forum Rules: