Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > (גלאקסיית הטראנס (טיג'יאיקס
Pages (3): « 1 2 [3]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

טוב מאחר ואני מתחיל לעבוד מאוחר היום אמרתי נקפוץ נבדוק מה קורה עם הפורום פה...
בטח ב4-5 ימים שלא בדקתי כתבו כמה מילים

והנה אני רואה תטופיק הזה...

אני יגיד לכם תאמת
מהצד משתמיד הרתיח אותי (יובל אני מכבד אותך מאוד אבל אתה צריך להבין) זה הכבוד שנותנים לקבוצות שחרור
כאילו למשל שיפ שקורא את האינפו של הקבוצות האלה ?!?! רבאק תקרא די גיי מאג תקרא מאמרים באינטרנט תקרא עיתון ספורט אבל למה לקרוא תחרטות האלה?
מפריע לי שאנשים מייחסים חשיבות כה גדולה לקבוצות השחרור
גם כשהורדתי מוזיקה באמת שלא כיבדתי תקבוצות
יש אנשים שמוכנים לסגוד לקבוצת שחרור שמשחררת דברים שכולם חיכו להם...
אז קחו קצת פרופורציות
שעולם שלנו כיום
אין למי לסגוד בנושא
בסוף מישהו ישחרר את זה
הכל שאלה של עיתוי...באמת שלא משהו ששווה לתת להם כבוד עבורו

אז בחזרה לעניין...ה"ההעלמות" של "הקבוצה" שציינתם רק מוכיחה לכם שזה לא משנה מי מה מו
בסוף תמיד מישהו ישחרר תקטעים שאתם אוהבים וזה תמיד יהיה הרבה לפני הוייניל (בממוצע 3 שבועות-חודש אם כי יש מקרים שגם יותר) לגבי מוש. אחי תמשיך להאמין ותזכור שיום אחד אתה תשקיע על המוזיקה...
כולנו הורדנו
אבל העובדה שסימנת לעצמך שיום אחד אתה תשקיע על המוזיקה זה דבר חיובי
יובל...אני מאמין שאתה גם בדרך לזה - תחושת בטן

יאללה אנשים תמשיכו למלא תפורום בהודעות כל עוד הפורום הזה יחיה ולו בקושי אני יהיה פה


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Jul-19-2005 08:49 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
m0sh
Ibiza 05'



Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע

quote:
Originally posted by YuVaL
מה הקשר מאסטר
MNS?

ביקשתי שתשתחווה לי?.. אמרתי משהו בסגנון בכלל?..
אתה סתם מעוות את כל מה שרשמתי
אולי תקרא את זה שוב.. ואז תגיב

אולי אתה לא אמרת כלום על עצמך
אבל ברגע שאתה אומר דבר כזה זה אומר שאתה תומך במה שאתה אומר
לא ככה?..


אני אומר
אם אתה עושה ככה אז אל תגיד משהו אחר
ואם אני לא אומר את זה אז גם אתה לא צריך לגיד את זה
אני לא חסיד אז אל תנסה אתה להיות חסיד

אני מאד מכבד את אילן ששינה כיוון ועובד בשביל זה וקונה!
ויהיה עוד יום אחד שאני גם יהיה כזה אני מאמין


___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft

James Holden is my only GOD!

Old Post Jul-19-2005 11:24 
Click Here to See the Profile for m0sh Click here to Send m0sh a Private Message Add m0sh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

יאללה סעמק שניכם כל אחד נהיה לי עכשיו חוקי
כולם פה מורידים וחלאס
תכלס זה עוזר לאמנים
וזה עוזר לקדם תמוזיקה ואורגינל אם היו דיג'יים מנגנים מוזיקה לפני שהיא השתחררה זה רק עושה לקהל חשק לקנות תתקליטים האלה כשהם ישתחררו

Old Post Jul-20-2005 16:26 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

quote:
Originally posted by Shahar כולם פה מורידים וחלאס


כולם... לא ...לא כולם



quote:
Originally posted by Shahar
ואורגינל אם היו דיג'יים מנגנים מוזיקה לפני שהיא השתחררה זה רק עושה לקהל חשק לקנות תתקליטים האלה כשהם ישתחררו


מה הקשר?! יש די גיים כאלה
ארמין ניקלאס הארדינג אבאב אנד ביונד יוהן חילן ועוד רבים וטובים שלא נחשדים ככאלה שמורידים תמוזיקה
אל תצייר את משמוריד מוזיקה לא חוקית ומנגן אותה בסטים שזה בדרך כלל די גיים אנונימיים עדיין ככאלה ש"תורמים" ע"י כך לסצינה


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Jul-20-2005 22:25 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
כולם... לא ...לא כולם





מה הקשר?! יש די גיים כאלה
ארמין ניקלאס הארדינג אבאב אנד ביונד יוהן חילן ועוד רבים וטובים שלא נחשדים ככאלה שמורידים תמוזיקה
אל תצייר את משמוריד מוזיקה לא חוקית ומנגן אותה בסטים שזה בדרך כלל די גיים אנונימיים עדיין ככאלה ש"תורמים" ע"י כך לסצינה


די די תעשה טובה
אז מה אם אתה קונה ולא מוריד
אמרת שתפספיק לבוא לנפנף עם זה אז חלאס תכלס זה לא עושה רושם
כל הדיג'יים שמנגנים מוזיקה כזאת לא באים לפה כל יום
קח דוגמא את צח שמנגן בשרון12 הוא עוזר לקדם את המוזיקה הזאת כי וואלה אין הרבה דיג'יים שבאים לפה ומנגנים את זה לפני שזה משתחרר

Old Post Jul-21-2005 14:22 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cluBBer
Sultan Addict again



Registered: Jun 2001
Location: Happy People~Land [originally from Ukraine]
Arrow

quote:
Originally posted by KrazyDJs ...
אבל לבוא ולהגיד שהשיחרור באיכות גרועה, זה נראה לך הגיוני?
אם הוא רוצה משהו באיכות גבוהה שישלם...


כמובן שאני אשלם
רק תן לי למצוא אותו קודם בחנויות


חוץ מזה אני לא מתלונן , אלא רוצה לדעת מה הסיבה לאיכות יחסית "
גרועה
"
זה הכל

Old Post Jul-21-2005 19:58  Israel
Click Here to See the Profile for cluBBer Click here to Send cluBBer a Private Message Visit cluBBer's homepage! Add cluBBer to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
m0sh
Ibiza 05'



Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע

quote:
Originally posted by Shahar
די די תעשה טובה
אז מה אם אתה קונה ולא מוריד
אמרת שתפספיק לבוא לנפנף עם זה אז חלאס תכלס זה לא עושה רושם
כל הדיג'יים שמנגנים מוזיקה כזאת לא באים לפה כל יום
קח דוגמא את צח שמנגן בשרון12 הוא עוזר לקדם את המוזיקה הזאת כי וואלה אין הרבה דיג'יים שבאים לפה ומנגנים את זה לפני שזה משתחרר


תפסיק ללעוג לבן אדם הכי כלי פה בפורום
אתה צריך להבין מה זה רק לקנות תקליטים
זאת השקעה כספית עצומה ואתה כפוי טובה בכלל לא מבין את זה
אילן גם עובד בשביל זה ולא ההורים שלו קונים לו כמו שההורים כמו הרבה אנשים פה
אז ואללה בתור אנגלי היה לו הרבה יותר קל וגם היו הרבה יותר אנשים שעושים את זה אבל הוא גר בישראל והמצב פה די קשה
וסלח לי אבל כל אחד יכול להוריד שירים ולתקלט אותם במועדון..."תורם" לסצנה? פחחח
תורם לעצמו אם כבר.


___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft

James Holden is my only GOD!

Old Post Jul-22-2005 08:35 
Click Here to See the Profile for m0sh Click here to Send m0sh a Private Message Add m0sh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by m0sh
תפסיק ללעוג לבן אדם הכי כלי פה בפורום
אתה צריך להבין מה זה רק לקנות תקליטים
זאת השקעה כספית עצומה ואתה כפוי טובה בכלל לא מבין את זה
אילן גם עובד בשביל זה ולא ההורים שלו קונים לו כמו שההורים כמו הרבה אנשים פה
אז ואללה בתור אנגלי היה לו הרבה יותר קל וגם היו הרבה יותר אנשים שעושים את זה אבל הוא גר בישראל והמצב פה די קשה
וסלח לי אבל כל אחד יכול להוריד שירים ולתקלט אותם במועדון..."תורם" לסצנה? פחחח
תורם לעצמו אם כבר.


מה קשור?
ומי לועג הוא יודע שאני מת עליו
אבל וואלה לבוא ולנפנף עם זה זה לא במקום ועובדה שפעם הרבה העירו על זה

ולנגן במועדון קטעים שלא השתחררו זה כן תורם
שאל את צח כמה קטעים הכרתי בזכותו

Old Post Jul-22-2005 15:25 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

quote:
Originally posted by Shahar
ולנגן במועדון קטעים שלא השתחררו זה כן תורם
שאל את צח כמה קטעים הכרתי בזכותו


אני מאוד אוהב את צח...ומקווה וחושב שהוא גם יודע מה הדרך ולאן צריך בסוף להגיע

בנוגע למשכתבת וצטטתי הסיבה היא פשוטה
אתה לא מקשיב למוזיקה הזו בבית
לא נחשפת לקטעים ונחשפת אליהם כשצח ניגן...

אני יכול להגיד שבזכות
יואב ארנון למשל כבר הזמנתי קטע אחד ששמעתי שהוא ניגן
לא יודע אם הוא מנגן חוקי או לא (הבנתי שכן) אבל זה לא משנה לי ברגע ששמעתי ואהבתי זו הדרך שלי ובדרך הזו אני הולך
אני חושב ומאמין שכל די גיי צריך לתמוך כלכלית במקצוע שלו
ועם זאת אתה שם לב שאני מפרגן לצח
למה?
בעיקר כי אני יודע שהוא נמצא בסטטוס כמו של מוש למשל
היה בצבא עד כה
לא הספיק לעבוד ולחסוך כסף ברמה שתספיק לו להתחיל להשקיע בזה בגדול או אפילו בקטן
אני מבין את האנשים האלה בעיקר כי אני הייתי כזה
בלי כסף כל האידיאולוגיה הזו לא שווה כלום - וזה דבר שמייסר אותי ובקרוב כבר תראו טרד רלוונטי בנושא - לא לדאוג אני לא חוזר להוריד קטעים...

עכשיו בנוגע למשכתבת זה הרתיח אותי שחר

אתה כותב תמילים הבאות
" כל אחד נהיה לי עכשיו חוקי
כולם פה מורידים וחלאס "

אני אומר לך שלא לא כולם מורידים

ואתה אומר לי די להתנשא?

זה לא נראה לך מגוחך?

לא הייתי מזכיר שאני לא מוריד אם לא היית אומר כולם
זה הכל
שום התנשאות אין פה


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Jul-22-2005 15:50 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
עכשיו בנוגע למשכתבת זה הרתיח אותי שחר

אתה כותב תמילים הבאות
" כל אחד נהיה לי עכשיו חוקי
כולם פה מורידים וחלאס "

אני אומר לך שלא לא כולם מורידים

ואתה אומר לי די להתנשא?

זה לא נראה לך מגוחך?

לא הייתי מזכיר שאני לא מוריד אם לא היית אומר כולם
זה הכל
שום התנשאות אין פה


אתה יודע שלא התכוונתי אליך וזה מה שמעצבן שאתה בכח כל פעם דוחף את זה שאתה קונה קטעים וסבבה אמרתי לך שזה יפה וגם אז שכולם יצאו עליך הייתי בצד שך אבל חלאס כמה אפשר לבוא לנפנף עם זה

אתה כבר מתחיל להגיד את זה בלי קשר למה שאנשים כותבים
כי אתה ידעת שלא התכוונתי אליך למה אני יודע שאתה כן קונה

Old Post Jul-22-2005 17:22 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

Andy Moor-Halcyon-Onesided Promo Vinyl-2005-TGX

סגרו תטרד

Old Post Jul-26-2005 12:45 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjChook
Ancient TranceAddict



Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel

ביקשת ככ יפה


___________________
Never again.

Old Post Jul-26-2005 16:08 
Click Here to See the Profile for DjChook Click here to Send DjChook a Private Message Add DjChook to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > (גלאקסיית הטראנס (טיג'יאיקס
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 2 [3]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacks23- deep house with oldschool vocal [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSteve Porter - "Drama Queen" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 00:46.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!