טוב מאחר ואני מתחיל לעבוד מאוחר היום אמרתי נקפוץ נבדוק מה קורה עם הפורום פה...
בטח ב4-5 ימים שלא בדקתי כתבו כמה מילים
והנה אני רואה תטופיק הזה...
אני יגיד לכם תאמת
מהצד משתמיד הרתיח אותי (יובל אני מכבד אותך מאוד אבל אתה צריך להבין) זה הכבוד שנותנים לקבוצות שחרור
כאילו למשל שיפ שקורא את האינפו של הקבוצות האלה ?!?! רבאק תקרא די גיי מאג תקרא מאמרים באינטרנט תקרא עיתון ספורט אבל למה לקרוא תחרטות האלה?
מפריע לי שאנשים מייחסים חשיבות כה גדולה לקבוצות השחרור
גם כשהורדתי מוזיקה באמת שלא כיבדתי תקבוצות
יש אנשים שמוכנים לסגוד לקבוצת שחרור שמשחררת דברים שכולם חיכו להם...
אז קחו קצת פרופורציות
שעולם שלנו כיום
אין למי לסגוד בנושא
בסוף מישהו ישחרר את זה
הכל שאלה של עיתוי...באמת שלא משהו ששווה לתת להם כבוד עבורו
אז בחזרה לעניין...ה"ההעלמות" של "הקבוצה" שציינתם רק מוכיחה לכם שזה לא משנה מי מה מו
בסוף תמיד מישהו ישחרר תקטעים שאתם אוהבים וזה תמיד יהיה הרבה לפני הוייניל (בממוצע 3 שבועות-חודש אם כי יש מקרים שגם יותר) לגבי מוש. אחי תמשיך להאמין ותזכור שיום אחד אתה תשקיע על המוזיקה...
כולנו הורדנו
אבל העובדה שסימנת לעצמך שיום אחד אתה תשקיע על המוזיקה זה דבר חיובי
יובל...אני מאמין שאתה גם בדרך לזה - תחושת בטן
יאללה אנשים תמשיכו למלא תפורום בהודעות כל עוד הפורום הזה יחיה ולו בקושי אני יהיה פה
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Jul-19-2005 08:49
m0sh
Ibiza 05'
Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
quote:
Originally posted by YuVaL
מה הקשר מאסטר
MNS?
ביקשתי שתשתחווה לי?.. אמרתי משהו בסגנון בכלל?..
אתה סתם מעוות את כל מה שרשמתי
אולי תקרא את זה שוב.. ואז תגיב
אולי אתה לא אמרת כלום על עצמך
אבל ברגע שאתה אומר דבר כזה זה אומר שאתה תומך במה שאתה אומר
לא ככה?..
אני אומר
אם אתה עושה ככה אז אל תגיד משהו אחר
ואם אני לא אומר את זה אז גם אתה לא צריך לגיד את זה
אני לא חסיד אז אל תנסה אתה להיות חסיד
אני מאד מכבד את אילן ששינה כיוון ועובד בשביל זה וקונה!
ויהיה עוד יום אחד שאני גם יהיה כזה אני מאמין
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!
Jul-19-2005 11:24
Shahar
----------
Registered: Jun 2002
Location:
יאללה סעמק שניכם כל אחד נהיה לי עכשיו חוקי
כולם פה מורידים וחלאס
תכלס זה עוזר לאמנים
וזה עוזר לקדם תמוזיקה ואורגינל אם היו דיג'יים מנגנים מוזיקה לפני שהיא השתחררה זה רק עושה לקהל חשק לקנות תתקליטים האלה כשהם ישתחררו
Jul-20-2005 16:26
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
quote:
Originally posted by Shahar כולם פה מורידים וחלאס
כולם... לא ...לא כולם
quote:
Originally posted by Shahar
ואורגינל אם היו דיג'יים מנגנים מוזיקה לפני שהיא השתחררה זה רק עושה לקהל חשק לקנות תתקליטים האלה כשהם ישתחררו
מה הקשר?! יש די גיים כאלה
ארמין ניקלאס הארדינג אבאב אנד ביונד יוהן חילן ועוד רבים וטובים שלא נחשדים ככאלה שמורידים תמוזיקה
אל תצייר את משמוריד מוזיקה לא חוקית ומנגן אותה בסטים שזה בדרך כלל די גיים אנונימיים עדיין ככאלה ש"תורמים" ע"י כך לסצינה
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Jul-20-2005 22:25
Shahar
----------
Registered: Jun 2002
Location:
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
כולם... לא ...לא כולם
מה הקשר?! יש די גיים כאלה
ארמין ניקלאס הארדינג אבאב אנד ביונד יוהן חילן ועוד רבים וטובים שלא נחשדים ככאלה שמורידים תמוזיקה
אל תצייר את משמוריד מוזיקה לא חוקית ומנגן אותה בסטים שזה בדרך כלל די גיים אנונימיים עדיין ככאלה ש"תורמים" ע"י כך לסצינה
די די תעשה טובה
אז מה אם אתה קונה ולא מוריד
אמרת שתפספיק לבוא לנפנף עם זה אז חלאס תכלס זה לא עושה רושם
כל הדיג'יים שמנגנים מוזיקה כזאת לא באים לפה כל יום
קח דוגמא את צח שמנגן בשרון12 הוא עוזר לקדם את המוזיקה הזאת כי וואלה אין הרבה דיג'יים שבאים לפה ומנגנים את זה לפני שזה משתחרר
Jul-21-2005 14:22
cluBBer
Sultan Addict again
Registered: Jun 2001
Location: Happy People~Land [originally from Ukraine]
quote:
Originally posted by KrazyDJs ...
אבל לבוא ולהגיד שהשיחרור באיכות גרועה, זה נראה לך הגיוני?
אם הוא רוצה משהו באיכות גבוהה שישלם...
כמובן שאני אשלם
רק תן לי למצוא אותו קודם בחנויות
חוץ מזה אני לא מתלונן , אלא רוצה לדעת מה הסיבה לאיכות יחסית "
גרועה
"
זה הכל
Jul-21-2005 19:58
m0sh
Ibiza 05'
Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
quote:
Originally posted by Shahar
די די תעשה טובה
אז מה אם אתה קונה ולא מוריד
אמרת שתפספיק לבוא לנפנף עם זה אז חלאס תכלס זה לא עושה רושם
כל הדיג'יים שמנגנים מוזיקה כזאת לא באים לפה כל יום
קח דוגמא את צח שמנגן בשרון12 הוא עוזר לקדם את המוזיקה הזאת כי וואלה אין הרבה דיג'יים שבאים לפה ומנגנים את זה לפני שזה משתחרר
תפסיק ללעוג לבן אדם הכי כלי פה בפורום
אתה צריך להבין מה זה רק לקנות תקליטים
זאת השקעה כספית עצומה ואתה כפוי טובה בכלל לא מבין את זה
אילן גם עובד בשביל זה ולא ההורים שלו קונים לו כמו שההורים כמו הרבה אנשים פה
אז ואללה בתור אנגלי היה לו הרבה יותר קל וגם היו הרבה יותר אנשים שעושים את זה אבל הוא גר בישראל והמצב פה די קשה
וסלח לי אבל כל אחד יכול להוריד שירים ולתקלט אותם במועדון..."תורם" לסצנה? פחחח
תורם לעצמו אם כבר.
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!
Jul-22-2005 08:35
Shahar
----------
Registered: Jun 2002
Location:
quote:
Originally posted by m0sh
תפסיק ללעוג לבן אדם הכי כלי פה בפורום
אתה צריך להבין מה זה רק לקנות תקליטים
זאת השקעה כספית עצומה ואתה כפוי טובה בכלל לא מבין את זה
אילן גם עובד בשביל זה ולא ההורים שלו קונים לו כמו שההורים כמו הרבה אנשים פה
אז ואללה בתור אנגלי היה לו הרבה יותר קל וגם היו הרבה יותר אנשים שעושים את זה אבל הוא גר בישראל והמצב פה די קשה
וסלח לי אבל כל אחד יכול להוריד שירים ולתקלט אותם במועדון..."תורם" לסצנה? פחחח
תורם לעצמו אם כבר.
מה קשור?
ומי לועג הוא יודע שאני מת עליו
אבל וואלה לבוא ולנפנף עם זה זה לא במקום ועובדה שפעם הרבה העירו על זה
ולנגן במועדון קטעים שלא השתחררו זה כן תורם
שאל את צח כמה קטעים הכרתי בזכותו
Jul-22-2005 15:25
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
quote:
Originally posted by Shahar
ולנגן במועדון קטעים שלא השתחררו זה כן תורם
שאל את צח כמה קטעים הכרתי בזכותו
אני מאוד אוהב את צח...ומקווה וחושב שהוא גם יודע מה הדרך ולאן צריך בסוף להגיע
בנוגע למשכתבת וצטטתי הסיבה היא פשוטה
אתה לא מקשיב למוזיקה הזו בבית
לא נחשפת לקטעים ונחשפת אליהם כשצח ניגן...
אני יכול להגיד שבזכות
יואב ארנון למשל כבר הזמנתי קטע אחד ששמעתי שהוא ניגן
לא יודע אם הוא מנגן חוקי או לא (הבנתי שכן) אבל זה לא משנה לי ברגע ששמעתי ואהבתי זו הדרך שלי ובדרך הזו אני הולך
אני חושב ומאמין שכל די גיי צריך לתמוך כלכלית במקצוע שלו
ועם זאת אתה שם לב שאני מפרגן לצח
למה?
בעיקר כי אני יודע שהוא נמצא בסטטוס כמו של מוש למשל
היה בצבא עד כה
לא הספיק לעבוד ולחסוך כסף ברמה שתספיק לו להתחיל להשקיע בזה בגדול או אפילו בקטן
אני מבין את האנשים האלה בעיקר כי אני הייתי כזה
בלי כסף כל האידיאולוגיה הזו לא שווה כלום - וזה דבר שמייסר אותי ובקרוב כבר תראו טרד רלוונטי בנושא - לא לדאוג אני לא חוזר להוריד קטעים...
עכשיו בנוגע למשכתבת זה הרתיח אותי שחר
אתה כותב תמילים הבאות
" כל אחד נהיה לי עכשיו חוקי
כולם פה מורידים וחלאס "
אני אומר לך שלא לא כולם מורידים
ואתה אומר לי די להתנשא?
זה לא נראה לך מגוחך?
לא הייתי מזכיר שאני לא מוריד אם לא היית אומר כולם
זה הכל
שום התנשאות אין פה
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Jul-22-2005 15:50
Shahar
----------
Registered: Jun 2002
Location:
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
עכשיו בנוגע למשכתבת זה הרתיח אותי שחר
אתה כותב תמילים הבאות
" כל אחד נהיה לי עכשיו חוקי
כולם פה מורידים וחלאס "
אני אומר לך שלא לא כולם מורידים
ואתה אומר לי די להתנשא?
זה לא נראה לך מגוחך?
לא הייתי מזכיר שאני לא מוריד אם לא היית אומר כולם
זה הכל
שום התנשאות אין פה
אתה יודע שלא התכוונתי אליך וזה מה שמעצבן שאתה בכח כל פעם דוחף את זה שאתה קונה קטעים וסבבה אמרתי לך שזה יפה וגם אז שכולם יצאו עליך הייתי בצד שך אבל חלאס כמה אפשר לבוא לנפנף עם זה
אתה כבר מתחיל להגיד את זה בלי קשר למה שאנשים כותבים
כי אתה ידעת שלא התכוונתי אליך למה אני יודע שאתה כן קונה