Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > McDonalds Policy
Pages (6): « 1 2 [3] 4 5 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

Jo det var svårt i början minns ja......
Det är det det handlar om på Donken....att kunna hålla många bollar i luften och ta initiativ hela tiden

Old Post Dec-12-2001 16:15 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Registered: Aug 2001

Usch ! det var tider det...

Old Post Dec-12-2001 16:20  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

*kurr kurr muller i magen*

Old Post Dec-12-2001 17:17  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tjockis
tranceaddict

Registered: Nov 2001

hur farligt är det egentligen med lite snor från en anställd som kanske dessutom spottar å lägger bajs i maten när du inte ens vet om det? du får juh aldrig reda på hur det ser ut i köken...

det man inte vet tar man inte skada av

hellre att folk fortsätter så som dom har gjort så länge restauranger har funnits än att dom börjar förbruka miljontals plasthandskar som dessutom inte ens kommer bytas så ofta eftersom kockar å serveringspersonal i regel är ganska äckliga och eftersom en hel del mcdonaldsrestauranger säkert inte kommer räkna in sånt i sin budget å därför inte köpa nya så ofta som de borde

alltså kommer det vara MINST lika mycket äckel och päckel hur dom än gör med handskarna

...typ

Old Post Dec-18-2001 17:29  Sweden
Click Here to See the Profile for tjockis Click here to Send tjockis a Private Message Visit tjockis's homepage! Add tjockis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Bror min har alldeles rätt.....Fast jag har iof aldrig utsöndrat biologiska vätskor från min kropp på hamburgarna en enda ¨gång.....fast det är klart......de händer att man tar upp ett bröd från golvet och torkar av det när man är stressad måste jag erkänna det för typ alla.....ajaj

Old Post Dec-19-2001 06:38 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Vi hade tävlingar...favoriten var att sälja hamburgare som hade varit i skåpet hur länge som helst!!! Vi sparade alltid några till otrevliga personer alltså var trevlig så får du en fräsh hamburgare

Old Post Dec-19-2001 10:04  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Det är sant.....om jag ser någon som verkar jättetrevlig så brukar jag personligen se till att den får en extra fin burgare
Vänlighet ska belönas

Old Post Dec-19-2001 11:30 
Ravesquad
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2001

mäh.. jag trodde det va en rättighet att få va otrevlig mot mcdonaldspersonalen..

Old Post Dec-19-2001 17:40  Sweden
Click Here to See the Profile for Ravesquad Click here to Send Ravesquad a Private Message Add Ravesquad to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by mindshooter
Det är sant.....om jag ser någon som verkar jättetrevlig så brukar jag personligen se till att den får en extra fin burgare
Vänlighet ska belönas

hur är det med motsatsen? gör du/ni/någon sämre burgare för att nån verkar otrevlig?

Old Post Dec-19-2001 18:05 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

quote:
Originally posted by Ravesquad
mäh.. jag trodde det va en rättighet att få va otrevlig mot mcdonaldspersonalen..

Alla verkar tro det.. men ju mer otrevlig desto mer överaskningar i hamburgaren!!

Old Post Dec-19-2001 20:57  Sweden
mindshooter
Neverchanging avatar

quote:
Originally posted by reveal

hur är det med motsatsen? gör du/ni/någon sämre burgare för att nån verkar otrevlig?

Näh då bryr jag mig inte.....Men jag vet att dom i kassan med flit tar dom hamburgare som legat längst ibland till sådana personer....

Old Post Dec-20-2001 14:25 
Ravesquad
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2001

min kompis tycker jag e jättefånig, o det e ja kanske också, men jag ber alltid om den nyaste burgaren...annars e det ju bara o byta om man e missnöjd.. ååååh ida va det 30 min kö på slussen *suck*

Old Post Dec-21-2001 02:14  Sweden
Click Here to See the Profile for Ravesquad Click here to Send Ravesquad a Private Message Add Ravesquad to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > McDonalds Policy
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 [3] 4 5 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackThis is ID-09. [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackKeenan & Dale Anderson Feat. Tiff Lacey - Runaway [2008]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:18.

Forum Rules: