hur farligt är det egentligen med lite snor från en anställd som kanske dessutom spottar å lägger bajs i maten när du inte ens vet om det? du får juh aldrig reda på hur det ser ut i köken...
det man inte vet tar man inte skada av
hellre att folk fortsätter så som dom har gjort så länge restauranger har funnits än att dom börjar förbruka miljontals plasthandskar som dessutom inte ens kommer bytas så ofta eftersom kockar å serveringspersonal i regel är ganska äckliga och eftersom en hel del mcdonaldsrestauranger säkert inte kommer räkna in sånt i sin budget å därför inte köpa nya så ofta som de borde
alltså kommer det vara MINST lika mycket äckel och päckel hur dom än gör med handskarna
...typ
___________________
bring the power back to the streets, where the people live http://teknique.se
Dec-18-2001 17:29
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
Bror min har alldeles rätt.....Fast jag har iof aldrig utsöndrat biologiska vätskor från min kropp på hamburgarna en enda ¨gång.....fast det är klart......de händer att man tar upp ett bröd från golvet och torkar av det när man är stressad måste jag erkänna det för typ alla.....ajaj
___________________
Dec-19-2001 06:38
Gaby
DanceAddictPartyQueen
Registered: Aug 2001
Location: Stockholm, SWEDEN
Vi hade tävlingar...favoriten var att sälja hamburgare som hade varit i skåpet hur länge som helst!!! Vi sparade alltid några till otrevliga personer alltså var trevlig så får du en fräsh hamburgare
Dec-19-2001 10:04
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
Det är sant.....om jag ser någon som verkar jättetrevlig så brukar jag personligen se till att den får en extra fin burgare
Vänlighet ska belönas
___________________
Dec-19-2001 11:30
Ravesquad
Supreme tranceaddict
Registered: Sep 2001
Location: Stockholm
mäh.. jag trodde det va en rättighet att få va otrevlig mot mcdonaldspersonalen..
___________________
Ohm Nama Shivaya
Dec-19-2001 17:40
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Location: Sweden
quote:
Originally posted by mindshooter Det är sant.....om jag ser någon som verkar jättetrevlig så brukar jag personligen se till att den får en extra fin burgare
Vänlighet ska belönas
hur är det med motsatsen? gör du/ni/någon sämre burgare för att nån verkar otrevlig?
Dec-19-2001 18:05
Gaby
DanceAddictPartyQueen
Registered: Aug 2001
Location: Stockholm, SWEDEN
quote:
Originally posted by Ravesquad mäh.. jag trodde det va en rättighet att få va otrevlig mot mcdonaldspersonalen..
Alla verkar tro det.. men ju mer otrevlig desto mer överaskningar i hamburgaren!!
Dec-19-2001 20:57
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
quote:
Originally posted by reveal
hur är det med motsatsen? gör du/ni/någon sämre burgare för att nån verkar otrevlig?
Näh då bryr jag mig inte.....Men jag vet att dom i kassan med flit tar dom hamburgare som legat längst ibland till sådana personer....
___________________
Dec-20-2001 14:25
Ravesquad
Supreme tranceaddict
Registered: Sep 2001
Location: Stockholm
min kompis tycker jag e jättefånig, o det e ja kanske också, men jag ber alltid om den nyaste burgaren...annars e det ju bara o byta om man e missnöjd.. ååååh ida va det 30 min kö på slussen *suck*