Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Tiësto's Eredivisie tune
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
basd
progression

Registered: Jul 2002
Re: uhmmmmmm

quote:
Originally posted by tiestoworld
De pot verwijt de ketel topic here

Ten eerste: Boehoehoe.

Ten tweede: op welke manier hebben WIJ onze ziel verkocht aan Talpa? Leer eerst eens normaal Nederlands voordat je van die quasi-wijze uitspraken erin gooit.

Ga anders lekker naar je fanboy soortgenoten op tiesto.com.

d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)

Old Post Aug-13-2005 08:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mdk
tranceaddict

Registered: Aug 2004

Sorry hoor, maar als ze je vragen, waarom zou je het dan niet doen?
Beneden je artistieke waardigheid? Wat is dit voor slap excuus, voel je je te goed ervoor? Dan ben je triester dan wanneer je het gewoon wel doet.
En de fans teleurstellen? Die snappen ook wel dat het de bedoeling is om zoveel mogelijk mensen aan te spreken, en dat dit niet de nieuwste 'tiesto single' is, die die vaak in zijn sets zal draaien.
Dus ik kan me niet voorstellen dat er een fan teleurgesteld is.

Het enige waar de fans teleurgesteld over zouden kunnen zijn is dat de 'tiesto-bashers' elke mogelijkheid aangrijpen om weer hun gal te spuwen, en zo lekker de boel weer kunnen afzeiken. Uiteraard gebruiken zij ook dit er weer voor. En voor de gemakkelijkheid vergeten zij dus ook even dit nummer in de juiste context te bekijken.

Old Post Aug-13-2005 08:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for mdk Click here to Send mdk a Private Message Visit mdk's homepage! Add mdk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tiestoworld
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2004
moei...

quote:
Originally posted by mdk
Sorry hoor, maar als ze je vragen, waarom zou je het dan niet doen?
Beneden je artistieke waardigheid? Wat is dit voor slap excuus, voel je je te goed ervoor? Dan ben je triester dan wanneer je het gewoon wel doet.
En de fans teleurstellen? Die snappen ook wel dat het de bedoeling is om zoveel mogelijk mensen aan te spreken, en dat dit niet de nieuwste 'tiesto single' is, die die vaak in zijn sets zal draaien.
Dus ik kan me niet voorstellen dat er een fan teleurgesteld is.

Het enige waar de fans teleurgesteld over zouden kunnen zijn is dat de 'tiesto-bashers' elke mogelijkheid aangrijpen om weer hun gal te spuwen, en zo lekker de boel weer kunnen afzeiken. Uiteraard gebruiken zij ook dit er weer voor. En voor de gemakkelijkheid vergeten zij dus ook even dit nummer in de juiste context te bekijken.

..................................................................
ZUCHT

commentaar ..commentaar.....commentaar......commentaar

Het is nooit goed, einde zonder gebed.

De meeste die commentaar geven kunnen net de cdspeler aanzetten of bedienen
Niet grof bedoeld maar als voorbeeld, ik wil wel eens zien of jullie zo goed zijn.

Verlopig heeft hij wel veel dingen op zijn naam staan.

Old Post Aug-13-2005 09:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for tiestoworld Click here to Send tiestoworld a Private Message Add tiestoworld to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Muppy
Bankzitter #1

Registered: May 2004

Een leader maken voor een reclame spotje of voor een tv-programma is iets heel anders dan een nummer van 7 minuten waarin je op kan bouwen. Dus vind ik dattie het nog best goed gedaan heeft. Ja ok het klink misschien erg cheesy, maar je kan nou eenmaal niet een diepe progressive track maken als tune voor een programma dat elke week op de buis is...

Old Post Aug-13-2005 09:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for Muppy Click here to Send Muppy a Private Message Add Muppy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Djeebie
music addict

Registered: Feb 2002

Wat een geouwehoer allemaal zeg. Het gaat hier gewoon om meningen over dat nummer hoor. En ik vind het gewoon een kutintro. Voor een intro van een voetbalprogramma had hij echt iets veel beters kunnen maken wat gewoon klinkt als de normale dingen die hij produceert. En ik geef hem uiteraard ook groot gelijk dat hij deze klus heeft aangepakt. Zou ik ook doen. Maar niet met zo'n Fox kids melodietje

Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich

Old Post Aug-13-2005 09:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for Djeebie Click here to Send Djeebie a Private Message Add Djeebie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sndh
'dispels & contradicts'

Registered: May 2003
Re: moei...

quote:
..................................................................
ZUCHT

commentaar ..commentaar.....commentaar......commentaar

Het is nooit goed, einde zonder gebed.

Niet grof bedoeld maar als voorbeeld, ik wil wel eens zien of jullie zo goed zijn.

Verlopig heeft hij wel veel dingen op zijn naam staan.

Ik geloof niet dat ik even goed of groot als Tiesto moet zijn om een nummer te kunnen beoordelen, of het lekker klinkt of niet....

Talvekoidik / Saafi Brothers / Murmur / Burial / Near The Parenthesis

Old Post Aug-13-2005 09:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for sndh Click here to Send sndh a Private Message Add sndh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basd
progression

Registered: Jul 2002
Re: moei...

quote:

Vast. En jij was er zeker live bij toen de gloeilamp uitgevonden werd?

quote:

Dat is altijd het eerste argument wat mensen van stal halen als ze het idee krijgen dat hun grote idool bekritiseerd wordt. Weet je echt niks beters?

d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)

Old Post Aug-13-2005 09:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ultravibe!
Choose freedom

Registered: Mar 2003

Alleen het feit dat deze tune gemaakt moest worden door Tiesto, en niet door een willekeurige engineer wat ook makkelijk gekund had, geeft aan in hoevere de naam Tiesto inmiddels commercieel aantrekkelijk is. Dat is gewoon het jammere.

Old Post Aug-13-2005 10:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ultravibe! Click here to Send Ultravibe! a Private Message Add Ultravibe! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Muppy
Bankzitter #1

Registered: May 2004

quote:
Originally posted by Ultravibe!
Alleen het feit dat deze tune gemaakt moest worden door Tiesto, en niet door een willekeurige engineer wat ook makkelijk gekund had, geeft aan in hoevere de naam Tiesto inmiddels commercieel aantrekkelijk is. Dat is gewoon het jammere.

daar ben ik het mee eens...maar dat gaat om de naam, en niet om het muziekje

Old Post Aug-13-2005 11:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for Muppy Click here to Send Muppy a Private Message Add Muppy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by sndh
is tiesto de pot en zijn wij de ketel? Ik wil er ook wel wat aan toevoegen. Ikben het wel met Jasperovitz eens wat betreft de artistieke waardigheid. Ik denk dat je als DJ moet draaien voor je fans, en niet voor de krenten in de pap. Ik snap echt niet waarom Tiesto zijn trouwe fans die zelfs nu nog achter hem aan wandelen moet teleurstellen voor het geld. Zoiets pikken die fans ook nog, en je krijgt zelfs van die vogels die een oneliner erin gooien om de goede naam van hun idool te verdedigen.
Ik snap echt niet waarom iedereen nog zo wild is van het artistieke hoogstandje wat tijs verwest heet. 6 jaar geleden snap ik nog, en zijn magik cds kon ik ook altijd waarderen, maar de afgelopen paar jaar gaat het in mijn ogen zo ver achteruit, niet alleen qua kwaliteit, maar ook qua intentie. Je zou je als fan toch behoorlijk kut moeten voelen als je hoort dat je idool een geldwolf was en in feite jouw fan-activiteit samen met al je medefans zou verwaarlozen?
Echt, als we zo Sasha in een yogurtreclame tegenkomen en hij daar een prutnummer voor horen maken, dan schreeuwen er ook een hele hoop schande.

Ga je duitse helm wassen kerel....je praat kopkaas!!

Old Post Aug-13-2005 16:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
robin
OMGTTFOWTISFBIDK

Registered: Feb 2003

quote:
Originally posted by New Wave
Ga je duitse helm wassen kerel....je praat kopkaas!!

Whaha

Old Post Aug-13-2005 16:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for robin Click here to Send robin a Private Message Add robin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mindphaser
Suspended User

Registered: Feb 2003

Lekker boeiend allemaal zeg..

Beetje makkelijk om hem op alle dingen af te rekenen naast het draaien/produceren.. ik ben een fan van Tiesto omdat ie in mijn ogen lekker kan draaien, wat ie naast het draaien allemaal doet kan me geen reet schelen.

But i can run with you. .."

Old Post Aug-13-2005 22:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for Mindphaser Click here to Send Mindphaser a Private Message Visit Mindphaser's homepage! Add Mindphaser to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Tiësto's Eredivisie tune
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknown track 1 [2003] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMembers of Mayday - "10 in 01" (Paul van Dyk Club Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 02:26.

Forum Rules: