Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > De eerste dag TALPA
Pages (3): « 1 2 [3]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
basd
progression

Registered: Jul 2002

quote:
Originally posted by Blik
heb al lenzen en ben laatst nog op controle geweest en het was prima. Is ook niet zo dat ik het niet kan lezen, maar laatst stond AZ - Sparta op RTL5 aan, het stond 3-0. De 3 was zo klein dat het net een 1 leek

?

d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)

Old Post Aug-16-2005 22:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Fkwebeman
Sletlana

Registered: Feb 2002

quote:
Originally posted by SnuggLe
Talpa is gvd kut, non de ju. Ik word daar echt gek van. Eerst al die knake potten, dan nog die reclame, en al die RETARDS die gaan zeiken over het stadion in Groningen en wat ze wel niet vinden van dit en dat en zus. LEKKER BELANGRIJK, ik wil voetbal zien.....niets anders. Bah.

En bedankt maar weer..

Het Oosterpark stadion bestaat al sinds 1933 en is nog een echt klassiek 'woonwijk' stadion. Je ziet het stadion pas als je vlak bij bent, heerlijk om elke 2 weken (ja ik heb een seizoenskaart) door die volksbuurt te lopen met al je medesupporters. Overal waar je zit, zie je het spel goed. Het kan alleen niet meer mee met de maatstaven van tegenwoordig en als Groningen die stap omhoog wil maken dan moet dat nieuwe stadion er komen. Maar voor veel mensen heeft het stadion flinke emotionele waarde, zo zit ik naast een man die al 25 jaar bij FC Groningen komt, die vind het toch echt wel wat, dat zijn plekkie verdwijnt. Beetje aandacht daarvoor kan ook geen kwaad hoor. Zie je nog eens wat anders van clubs.

over retards gesproken.. jij was toch voor de Graafschap??

ik vind 'De Wedstrijden' een heerlijk programma om naar te kijken, lekker lange samenvattingen, geen commentaar op de commentatoren eindelijk ook enthousiaste mannen ipv saai gelul. Alleen de reclames.. maja, is niet anders.
interviewtjes met supporters? helemaal check, dat vind ik wel leuk, keer iets anders dan vechtende.. want bij de NOS was daar geen aandacht voor, behalve als er bloed te zien was, of ze de supporters eens negatief konden neerzetten.
meer shots van het publiek vind ik ook geen probleem, beetje meer sfeer geeft dat. Al met al vind ik dat ze uitstekend naar Match of the Day hebben gekeken

vind het sowieso bijzonder dat vrijwel iedereen ook nu weer klaagt, kan me namelijk herinneren dat er bij Studio Sport ook alleen maar geklaagd werd.. (waarom nu Ajax/Feyenoord/PSV weer eerst? kutcommentator, dat en dat kwam niet eens in beeld, subjectief etc etc)

Alles moet gewoon nog wennen, het waren de eerste uitzendingen, vraag MIJ over een half jaar maar wat ik er nu echt van vind..

Old Post Aug-17-2005 14:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for Fkwebeman Click here to Send Fkwebeman a Private Message Visit Fkwebeman's homepage! Add Fkwebeman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
@win
Why So Serious?

Registered: Jul 2004

Ik heb vrijdag NSE gekeken, wat een baggerbende! RTL Boulevard met een Beau die semi-serieus probeert te doen. En dan hebben ze nog 0,0 nieuws ook... Nee de NOS in combi met het Sportjournaal zorgt nog steeds voor de enige correcte journalistieke bijdrage!!

Over het voetbal kan ik nog weinig zeggen, gisteravond wat van gezien maar de NOS was met z'n buitenlands voetbal toch interessanter.

Morgen begint Expeditie Robinson eindelijk weer, alleen dan wel op een kuttijd Gelukkig heb je vanaf volgende week zon dag Terra Incognita bij Net 5, gelukkig wel om half 10. Kijk ik wel erg naar uit

Old Post Aug-28-2005 10:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for @win Click here to Send @win a Private Message Add @win to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > De eerste dag TALPA
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 2 [3]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTHEE-O's COSMIC JOURNEY 2 track ID needed [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDJ Jam X & De Leon feat. Tom Wax - "Louder Softer" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:04.

Forum Rules: