|
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Talpa is gvd kut, non de ju. Ik word daar echt gek van. Eerst al die knake potten, dan nog die reclame, en al die RETARDS die gaan zeiken over het stadion in Groningen en wat ze wel niet vinden van dit en dat en zus. LEKKER BELANGRIJK, ik wil voetbal zien.....niets anders. Bah. |
En bedankt maar weer..
Het Oosterpark stadion bestaat al sinds 1933 en is nog een echt klassiek 'woonwijk' stadion. Je ziet het stadion pas als je vlak bij bent, heerlijk om elke 2 weken (ja ik heb een seizoenskaart) door die volksbuurt te lopen met al je medesupporters. Overal waar je zit, zie je het spel goed. Het kan alleen niet meer mee met de maatstaven van tegenwoordig en als Groningen die stap omhoog wil maken dan moet dat nieuwe stadion er komen. Maar voor veel mensen heeft het stadion flinke emotionele waarde, zo zit ik naast een man die al 25 jaar bij FC Groningen komt, die vind het toch echt wel wat, dat zijn plekkie verdwijnt. Beetje aandacht daarvoor kan ook geen kwaad hoor. Zie je nog eens wat anders van clubs.
over retards gesproken.. jij was toch voor de Graafschap??
ik vind 'De Wedstrijden' een heerlijk programma om naar te kijken, lekker lange samenvattingen, geen commentaar op de commentatoren eindelijk ook enthousiaste mannen ipv saai gelul. Alleen de reclames.. maja, is niet anders.
interviewtjes met supporters? helemaal check, dat vind ik wel leuk, keer iets anders dan vechtende.. want bij de NOS was daar geen aandacht voor, behalve als er bloed te zien was, of ze de supporters eens negatief konden neerzetten.
meer shots van het publiek vind ik ook geen probleem, beetje meer sfeer geeft dat. Al met al vind ik dat ze uitstekend naar Match of the Day hebben gekeken 
vind het sowieso bijzonder dat vrijwel iedereen ook nu weer klaagt, kan me namelijk herinneren dat er bij Studio Sport ook alleen maar geklaagd werd.. (waarom nu Ajax/Feyenoord/PSV weer eerst? kutcommentator, dat en dat kwam niet eens in beeld, subjectief etc etc)
Alles moet gewoon nog wennen, het waren de eerste uitzendingen, vraag MIJ over een half jaar maar wat ik er nu echt van vind..