שחר איזה נסיון אתה מנסה למכור לנו פה?
אתה מדבר כמו ילד בן 12
אז פרחות נמשכות אליך אז?
סוג האנשים המגעיל ביותר הוא שחצנים
תפסיק כבר להשתחצן
די
תהיה אמיתי
כולך רעשד צלצולים וזיוף
זה מגעיל
זה דוחה
וזה מושך כולרות
מה לעשות שבארץ כיום רוב בעלות האופי הזנותי והגועלי הם במקרה בחורות שנראות טוב?
אני לא רוצה ליפול על אחת כזאת
שחר אני לא יודע מה פה האופי שלך מה משחק ובאיזה חלקים עדיין לא התבגרת אבל זה שלושת הדברים האלה יחד
יש לך ניסיון?
יופי אז זיינת אלף פרחות עם גוף פצצה
אני שמח שאתה מרוצה מזה אני מקווה שתבין יום אחד שגבר אמיתי לא רץ לספר לח'ברה וגם אם כן (בסופו של דבר כולנו בני אדם...) לא בצורה שאתה מספר...זה פשוט נשמע מגעיל
אני לא מכיר את אלונה
לא ראיתי את אלונה
ואני בטח בחיים לא יראה אותה
וגם אתה לא
אז מה הקטע השחצני הזה עכשיו להגיד שאין לה אופי?
לך אין אופי! אתה ממציא לך אופי
בונה אישיות
ומשאתה ממציא זה מגעיל
שחר יום אחד תתעורר ותגלה שהדמות שאתה מסתכל עליה במראה היא גועל נפש אחד גדול
ולמה אני אומר את זה? כי אני יודע שמאחורי הכל מסתתר שחר אחר שמסרב משום לצאת
השחר הזה ביום שתיתן לו סוף סוף תבמה הראויה לו יהיה בן אדם באמת שווה (לא במובן שאתה אולי חושב עליו...אני סטרייט)
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Aug-17-2005 21:07
m0sh
Ibiza 05'
Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
קבלי ח"ח אבל תצפי לתגובה ילדותית וטיפשית!!!
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!
Aug-17-2005 21:08
sh33p
disco fvrd, house flvrd..
Registered: Jun 2004
Location: Tel Aviv, Israel
quote:
Originally posted by Shahar
מה שאתה לא מבין זה שאני כל כך מנוסה בקטע של משחקים שאני יודע מתי בחורה מנסה לשחק בי
עברתי תגיל של להתאהב במישהי ולתת לה לעשות מה בראש שלה
לא יודע בן כמה אתה אבל רואים אתה עוד ילד בקטע הזה
תהיה בריא...
Aug-17-2005 21:35
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
quote:
Originally posted by sh33p
תהיה בריא...
עזוב אותו
בן 18 שחי בסרט שהוא עבר תגיל שהוא מתאהב...
נו באמת
לך תכתוב ספר על אהבה שחר
זה יהיה להיט
עולם הסקס והאהבה במלואו מפי ילד בן 18
אני כבר רואה איך כולם רצים לקנות תספר כדי לגלות בו סודות חדשים על האהבה
תמים שכמוך
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Aug-17-2005 21:40
Elior
Ad Matai?
Registered: Feb 2003
Location: Kiryat Atta
רק לי נראה שזה הולך להפוך לריב מגעיל וטיפשי ?
Aug-17-2005 23:27
DJ-Kreing^^
Syncope
Registered: Jul 2001
Location: rothland
פחחחחח
איזה צחוקים פה...
אתה בא לפורום באינטרנט להשתחצן ולהתרברב על מה ועל כמה זיינתה פפחחח, רק מראה על רמת העניין בחיים שלך.
וחוץ מזה מה אתה כולך בפוזה של איזה דוגמן על? אפשר לחשוב אתה היחידי פה שמזיין ומשיג בנות אבל אתה רואה מישהו אחר פה מתרברב על זה כמוך??
וואלה לי נראה דווקא שאין לך ביטחון עצמי בשיט בגלל זה אתה בא ומנסה לשדרג אותו פה באינטרנט...צא צא מהסרט אחי
___________________
"The world is not beautiful. And that, in a way, lends it a sort of beauty."
--=My Music=--
Aug-18-2005 00:03
YoraY
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2004
Location: Netanya, Israel
הבנות בארץ על הפרצוף
איפה בחו"ל בנות מזדיינות על ימין ועל שמאל..... פה כל אחת שומרת על
הכוס שלה כאילו היה מכרה זהב חושבת שסקס יהפוך אותה לזונת רחוב
Aug-18-2005 10:00
Sm0keMachine
!!!!!!!!!!
Registered: Sep 2000
Location: Israel
quote:
Originally posted by YoraY
הבנות בארץ על הפרצוף
איפה בחו"ל בנות מזדיינות על ימין ועל שמאל..... פה כל אחת שומרת על
הכוס שלה כאילו היה מכרה זהב חושבת שסקס יהפוך אותה לזונת רחוב
כ"כ נכון
Aug-18-2005 11:29
Shahar
----------
Registered: Jun 2002
Location:
quote:
Originally posted by Tarantula
כפרה עליך שחר...מאמי תקרא לאמא שלך
משחק אותה מבין גדול בנשים..אז שתדע לך שאתה ממש ל-א
אין מה לעשות מותק..
נכון בחורות נמשכות למניאקים אבל זה ממש לא קשור לחוסר בטחון
ואף אחת לא תימשך לאחד שמלקק לה את הרגלים , אבל לא דיברתי על זה בכלל
אין צורך בללקק אבל גם אין צורך להיות מניאק.. ותאמין לי בחורה שכן מעריכה את עצמה תזרוק גם את המניאק...
איזו מפגרת עם הערכה עצמית גבוהה תמשיך לצאת עם אחד ששם זין עליה!?!
קיצר כל זה בולשיט ונכון שצריך את "המשחקים" בהתחלה אבל אם החוסר איכפתיות הזאת נמשכת מערכת היחסים לא תשרוד
אם אתה מדבר על סטוצים אז שם הדינמיקה שונה לגמרי...
אבל למי אני בכלל מנסה להסביר, אתה בסך הכל ילד קטן עדין, שמשחק במשחקים של אני גבבררר אני משיג כל בחורה הכי שווה בארץ...
כשתתבגר ותצא מהסרט דבר איתי.. או שלאא...
נ.ב
אאא.. ואל תדאג כמו ידידות שלך אני בטוח לא רוצה להיראות והכי חשוב להישמע...
וגברים יש לי מספיק... והלוואי והיית חצי גבר ממה שהם...
לעבוד על האופי שלי?!?
קודם תסתכל טוב טוב על עצמך לפני שאתה שופט אנשים אחרים...
פחחחח אחרי שמישו השיג מישהי נגמרו המשחקים
ובחורה שתופסת מעצמה תימשך רק למישו שאדיש אליה
ואלונה מותק אני יודע שאת מהכונפות שאוהבות שמתחנפים ומתחננים אליהם
ראינו תמונה שלך
ואני זוכר תחרטות שמכרת לנו בזמן שעוד היית פה וזה כבר מוכיח שאת מסתירה תצמך בגלל שאת אוממלה
תעשי טובה אל תגיבי למה אני יקטול לך תתחת וחבל
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
שחר איזה נסיון אתה מנסה למכור לנו פה?
אתה מדבר כמו ילד בן 12
אז פרחות נמשכות אליך אז?
סוג האנשים המגעיל ביותר הוא שחצנים
תפסיק כבר להשתחצן
די
תהיה אמיתי
כולך רעשד צלצולים וזיוף
זה מגעיל
זה דוחה
וזה מושך כולרות
מה לעשות שבארץ כיום רוב בעלות האופי הזנותי והגועלי הם במקרה בחורות שנראות טוב?
אני לא רוצה ליפול על אחת כזאת
שחר אני לא יודע מה פה האופי שלך מה משחק ובאיזה חלקים עדיין לא התבגרת אבל זה שלושת הדברים האלה יחד
יש לך ניסיון?
יופי אז זיינת אלף פרחות עם גוף פצצה
אני שמח שאתה מרוצה מזה אני מקווה שתבין יום אחד שגבר אמיתי לא רץ לספר לח'ברה וגם אם כן (בסופו של דבר כולנו בני אדם...) לא בצורה שאתה מספר...זה פשוט נשמע מגעיל
אני לא מכיר את אלונה
לא ראיתי את אלונה
ואני בטח בחיים לא יראה אותה
וגם אתה לא
אז מה הקטע השחצני הזה עכשיו להגיד שאין לה אופי?
לך אין אופי! אתה ממציא לך אופי
בונה אישיות
ומשאתה ממציא זה מגעיל
שחר יום אחד תתעורר ותגלה שהדמות שאתה מסתכל עליה במראה היא גועל נפש אחד גדול
ולמה אני אומר את זה? כי אני יודע שמאחורי הכל מסתתר שחר אחר שמסרב משום לצאת
השחר הזה ביום שתיתן לו סוף סוף תבמה הראויה לו יהיה בן אדם באמת שווה (לא במובן שאתה אולי חושב עליו...אני סטרייט)
אנלא בן 12
אני נולדתי ככה ואתה מכיר אותי מספיק זמן ויודע שאני תופס מעצמי
ויש לי ממה
וידידות שלי לא פרחות
יש לי גם ידידות צפוניות וגם סטייליסטיות וגם ערסיות
זה לא אומר שהם פרחות
וזה שבחורה תופסת מעצמה לא אומר שהיא פריחה
פשוט אומר שהיא מסננת בנים ומתעקשת שהם יעמדו בדרישות
גם אני תופס מעצמי בגלל איך שאני נראה ובגלל שאני יודע שאני יכול להשיג בנות
לא בגלל שאני פריחה..
ואני שם אלף זין על כל מי שמקנא
אני יודע שאני יכול להשיג איזה בחורה שבא לי ומי שמקנא שימשיך להביא ביד על תמונות מהאינטרנט
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
פחחחחח
איזה צחוקים פה...
אתה בא לפורום באינטרנט להשתחצן ולהתרברב על מה ועל כמה זיינתה פפחחח, רק מראה על רמת העניין בחיים שלך.
וחוץ מזה מה אתה כולך בפוזה של איזה דוגמן על? אפשר לחשוב אתה היחידי פה שמזיין ומשיג בנות אבל אתה רואה מישהו אחר פה מתרברב על זה כמוך??
וואלה לי נראה דווקא שאין לך ביטחון עצמי בשיט בגלל זה אתה בא ומנסה לשדרג אותו פה באינטרנט...צא צא מהסרט אחי
בווא אני יגיד לך כזה דבר
אנלא צריך תפורום בשביל זה למה רוב האנשים פה ראו אותי במציאות
אנלא בא לעשות דאווינים
אנשים פתחו תפה למה הסברתי לבנאדם איך להתנהג לבחורה
וואלה כן יש עלי פוזה של דוגמן ואני משתין עליך בקשת
ואם לא היה צבא הייתי מדגמן היום איך אני איתך?
עדיין לא רואה אותך ממטר לא במראה ולא בדיבור
בוא תראה אותי במציאות תפתח תפה בכיף אחי
קיצור האנשים שהגיבו פה זה אנשים שבחיים לא הייתה להם בחורה שנראית טוב
ואם הייתה להם היא העיפה אותם כי הם לא ידעו איך לדבר איתה
אני תופס מעצמי אני אומר את זה שוב מי שיש לו בעיה שימצוץ
אני תופס מעצמי כי אני יודע שאני נראה טוב ואנשים אומרים לי את זה אז אני מרשה לעצמי לשים זין על בנות שלא נראות טוב סבבה?
אנלא אוהב לדבר ככה אבל רציתם לשמוע את זה אז וואלה כן זה אני
ואני שם כסף שאף אחד מכם שהגיב לי פה לא ישיג בנות שהשגתי או מישהי שמשתווה לחברה שלי
Aug-18-2005 15:00
Shahar
----------
Registered: Jun 2002
Location:
אהה לסיום אני יספר פה סיפור
יש אצלנו בגף אחת רוסיה שנראית סוף הדרך
1.80
עם פנים וגוף סוף הדרך
אבל יש לה הרבה שונאים ושונאות
למה? כי מקנאים בה
בנות לא אוהבות אותה כי היא נראית טוב
ובנים לא אוהבים אותה כי היא לא שמה על בנים מעפנים
הרבה בנות מעירות לה על זה שהיא תופסת מעצמה
אבל שורה תחתונה
היא יכולה להשיג איזה גבר שבא לה
והחיים שלה טובים
והיא שמה זין על כל מי שלא מתאים לה לדבר איתו
וכל אחד מכם שיראה אותה יהיה מת להיות איתה
אז תגידו עכשיו שלא שווה להיות כמוהה וזה מגעיל והיא סתם תופסת מעצמה?
פחח...יש לה ממה לתפוס אז היא תופסת ואני מעריך אותה רצח
אני יביא תמונה שלה כשיהיה תמונות שלנו מהיום כיף האחרון
Aug-18-2005 15:09
sh33p
disco fvrd, house flvrd..
Registered: Jun 2004
Location: Tel Aviv, Israel
שחר אתה ילד קטן
ועובדה שאתה חושב שהעולם סובב סביב יופי, בגדים, לזיין דוגמניות והחלטות כמו
מה לשים על השיער בבוקר? דקס או חימר
למה באמת נראה לך שכל גבר כאן ירצה להיות עם בחורה שנראית כמו דוגמנית
הרי חוץ מסקס מה כבר אפשר לעשות איתה
אולי בגלל שאתה דוגמן אז דוגמנית מתאימה לך, תוכלו לדבר כל היום על בגדים ושיער...
תאמין לי חברה שלי לא נראית כמו דוגמנית
אבל היא מביאה לי הרגשה כזאת טובה שאני בחיים לא ירצה להחליף אותה בשום דוגמנית
ואני בטוח שגם מרבית חברי הפורום חושבים כך
קיצור תסיפורים שלך ספר לחברים שלך
די עלוב מצידך לעשות פוזות על אנשים באינטרנט
אני בטוח שהרוב פה רק צוחקים מהתגובות שלך, כמוני...
Aug-18-2005 16:20
Tarantula
#1 iLTa GiRL
Registered: Aug 2002
Location: israel!!!!! :)
אתה פשוט ילד מסכן... אין לי יותר מה להגיד לך...
אני לא הולכת לרדת לרמה שלך עכשיו
ואת הבולשיט שלך תשאיר לעצמך..
מי אתה לעזאזל שתדבר אליי ככה? איזה אומללה ואיזה חרטות מכרתי לך?!
תיזהר לדבר אליי ככה אין לי כוח אליך
אתה תקטול לי תתחת....
ומזה תיצא גיבור גדול ?! מכמה שטויות שתגיד עלי?
לך לך תזיין אחת מדוגמניות שלך ותרגיע
אם את כזה גבר תבוא לפה ותראה לי...אני מעצמי לא מתביישת