Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > ט"ו באב
Pages (9): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

שחר איזה נסיון אתה מנסה למכור לנו פה?
אתה מדבר כמו ילד בן 12
אז פרחות נמשכות אליך אז?

סוג האנשים המגעיל ביותר הוא שחצנים
תפסיק כבר להשתחצן
די
תהיה אמיתי
כולך רעשד צלצולים וזיוף
זה מגעיל
זה דוחה
וזה מושך כולרות
מה לעשות שבארץ כיום רוב בעלות האופי הזנותי והגועלי הם במקרה בחורות שנראות טוב?

אני לא רוצה ליפול על אחת כזאת

שחר אני לא יודע מה פה האופי שלך מה משחק ובאיזה חלקים עדיין לא התבגרת אבל זה שלושת הדברים האלה יחד
יש לך ניסיון?
יופי אז זיינת אלף פרחות עם גוף פצצה
אני שמח שאתה מרוצה מזה אני מקווה שתבין יום אחד שגבר אמיתי לא רץ לספר לח'ברה וגם אם כן (בסופו של דבר כולנו בני אדם...) לא בצורה שאתה מספר...זה פשוט נשמע מגעיל

אני לא מכיר את אלונה
לא ראיתי את אלונה
ואני בטח בחיים לא יראה אותה

וגם אתה לא
אז מה הקטע השחצני הזה עכשיו להגיד שאין לה אופי?
לך אין אופי! אתה ממציא לך אופי
בונה אישיות
ומשאתה ממציא זה מגעיל
שחר יום אחד תתעורר ותגלה שהדמות שאתה מסתכל עליה במראה היא גועל נפש אחד גדול
ולמה אני אומר את זה? כי אני יודע שמאחורי הכל מסתתר שחר אחר שמסרב משום לצאת
השחר הזה ביום שתיתן לו סוף סוף תבמה הראויה לו יהיה בן אדם באמת שווה (לא במובן שאתה אולי חושב עליו...אני סטרייט)


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Aug-17-2005 21:07 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
m0sh
Ibiza 05'



Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע

קבלי ח"ח אבל תצפי לתגובה ילדותית וטיפשית!!!


___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft

James Holden is my only GOD!

Old Post Aug-17-2005 21:08 
Click Here to See the Profile for m0sh Click here to Send m0sh a Private Message Add m0sh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sh33p
disco fvrd, house flvrd..



Registered: Jun 2004
Location: Tel Aviv, Israel

quote:
Originally posted by Shahar
מה שאתה לא מבין זה שאני כל כך מנוסה בקטע של משחקים שאני יודע מתי בחורה מנסה לשחק בי
עברתי תגיל של להתאהב במישהי ולתת לה לעשות מה בראש שלה
לא יודע בן כמה אתה אבל רואים אתה עוד ילד בקטע הזה



תהיה בריא...

Old Post Aug-17-2005 21:35  Israel
Click Here to See the Profile for sh33p Click here to Send sh33p a Private Message Add sh33p to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

quote:
Originally posted by sh33p
תהיה בריא...

עזוב אותו
בן 18 שחי בסרט שהוא עבר תגיל שהוא מתאהב...
נו באמת

לך תכתוב ספר על אהבה שחר
זה יהיה להיט

עולם הסקס והאהבה במלואו מפי ילד בן 18
אני כבר רואה איך כולם רצים לקנות תספר כדי לגלות בו סודות חדשים על האהבה

תמים שכמוך


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Aug-17-2005 21:40 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Elior
Ad Matai?



Registered: Feb 2003
Location: Kiryat Atta

רק לי נראה שזה הולך להפוך לריב מגעיל וטיפשי ?

Old Post Aug-17-2005 23:27  Israel
Click Here to See the Profile for Elior Click here to Send Elior a Private Message Add Elior to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ-Kreing^^
Syncope



Registered: Jul 2001
Location: rothland

פחחחחח
איזה צחוקים פה...

אתה בא לפורום באינטרנט להשתחצן ולהתרברב על מה ועל כמה זיינתה פפחחח, רק מראה על רמת העניין בחיים שלך.
וחוץ מזה מה אתה כולך בפוזה של איזה דוגמן על? אפשר לחשוב אתה היחידי פה שמזיין ומשיג בנות אבל אתה רואה מישהו אחר פה מתרברב על זה כמוך??

וואלה לי נראה דווקא שאין לך ביטחון עצמי בשיט בגלל זה אתה בא ומנסה לשדרג אותו פה באינטרנט...צא צא מהסרט אחי


___________________

"The world is not beautiful. And that, in a way, lends it a sort of beauty."

--=My Music=--

Old Post Aug-18-2005 00:03  Israel
Click Here to See the Profile for DJ-Kreing^^ Click here to Send DJ-Kreing^^ a Private Message Add DJ-Kreing^^ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
YoraY
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2004
Location: Netanya, Israel

הבנות בארץ על הפרצוף
איפה בחו"ל בנות מזדיינות על ימין ועל שמאל..... פה כל אחת שומרת על
הכוס שלה כאילו היה מכרה זהב חושבת שסקס יהפוך אותה לזונת רחוב

Old Post Aug-18-2005 10:00  Israel
Click Here to See the Profile for YoraY Click here to Send YoraY a Private Message Add YoraY to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sm0keMachine
!!!!!!!!!!



Registered: Sep 2000
Location: Israel

quote:
Originally posted by YoraY
הבנות בארץ על הפרצוף
איפה בחו"ל בנות מזדיינות על ימין ועל שמאל..... פה כל אחת שומרת על
הכוס שלה כאילו היה מכרה זהב חושבת שסקס יהפוך אותה לזונת רחוב


כ"כ נכון

Old Post Aug-18-2005 11:29 
Click Here to See the Profile for Sm0keMachine Click here to Send Sm0keMachine a Private Message Add Sm0keMachine to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by Tarantula
כפרה עליך שחר...מאמי תקרא לאמא שלך
משחק אותה מבין גדול בנשים..אז שתדע לך שאתה ממש ל-א
אין מה לעשות מותק..

נכון בחורות נמשכות למניאקים אבל זה ממש לא קשור לחוסר בטחון
ואף אחת לא תימשך לאחד שמלקק לה את הרגלים , אבל לא דיברתי על זה בכלל
אין צורך בללקק אבל גם אין צורך להיות מניאק.. ותאמין לי בחורה שכן מעריכה את עצמה תזרוק גם את המניאק...
איזו מפגרת עם הערכה עצמית גבוהה תמשיך לצאת עם אחד ששם זין עליה!?!
קיצר כל זה בולשיט ונכון שצריך את "המשחקים" בהתחלה אבל אם החוסר איכפתיות הזאת נמשכת מערכת היחסים לא תשרוד
אם אתה מדבר על סטוצים אז שם הדינמיקה שונה לגמרי...

אבל למי אני בכלל מנסה להסביר, אתה בסך הכל ילד קטן עדין, שמשחק במשחקים של אני גבבררר אני משיג כל בחורה הכי שווה בארץ...
כשתתבגר ותצא מהסרט דבר איתי.. או שלאא...

נ.ב
אאא.. ואל תדאג כמו ידידות שלך אני בטוח לא רוצה להיראות והכי חשוב להישמע...
וגברים יש לי מספיק... והלוואי והיית חצי גבר ממה שהם...

לעבוד על האופי שלי?!?
קודם תסתכל טוב טוב על עצמך לפני שאתה שופט אנשים אחרים...


פחחחח אחרי שמישו השיג מישהי נגמרו המשחקים
ובחורה שתופסת מעצמה תימשך רק למישו שאדיש אליה

ואלונה מותק אני יודע שאת מהכונפות שאוהבות שמתחנפים ומתחננים אליהם
ראינו תמונה שלך
ואני זוכר תחרטות שמכרת לנו בזמן שעוד היית פה וזה כבר מוכיח שאת מסתירה תצמך בגלל שאת אוממלה
תעשי טובה אל תגיבי למה אני יקטול לך תתחת וחבל


quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
שחר איזה נסיון אתה מנסה למכור לנו פה?
אתה מדבר כמו ילד בן 12
אז פרחות נמשכות אליך אז?

סוג האנשים המגעיל ביותר הוא שחצנים
תפסיק כבר להשתחצן
די
תהיה אמיתי
כולך רעשד צלצולים וזיוף
זה מגעיל
זה דוחה
וזה מושך כולרות
מה לעשות שבארץ כיום רוב בעלות האופי הזנותי והגועלי הם במקרה בחורות שנראות טוב?

אני לא רוצה ליפול על אחת כזאת

שחר אני לא יודע מה פה האופי שלך מה משחק ובאיזה חלקים עדיין לא התבגרת אבל זה שלושת הדברים האלה יחד
יש לך ניסיון?
יופי אז זיינת אלף פרחות עם גוף פצצה
אני שמח שאתה מרוצה מזה אני מקווה שתבין יום אחד שגבר אמיתי לא רץ לספר לח'ברה וגם אם כן (בסופו של דבר כולנו בני אדם...) לא בצורה שאתה מספר...זה פשוט נשמע מגעיל

אני לא מכיר את אלונה
לא ראיתי את אלונה
ואני בטח בחיים לא יראה אותה

וגם אתה לא
אז מה הקטע השחצני הזה עכשיו להגיד שאין לה אופי?
לך אין אופי! אתה ממציא לך אופי
בונה אישיות
ומשאתה ממציא זה מגעיל
שחר יום אחד תתעורר ותגלה שהדמות שאתה מסתכל עליה במראה היא גועל נפש אחד גדול
ולמה אני אומר את זה? כי אני יודע שמאחורי הכל מסתתר שחר אחר שמסרב משום לצאת
השחר הזה ביום שתיתן לו סוף סוף תבמה הראויה לו יהיה בן אדם באמת שווה (לא במובן שאתה אולי חושב עליו...אני סטרייט)


אנלא בן 12
אני נולדתי ככה ואתה מכיר אותי מספיק זמן ויודע שאני תופס מעצמי
ויש לי ממה

וידידות שלי לא פרחות
יש לי גם ידידות צפוניות וגם סטייליסטיות וגם ערסיות
זה לא אומר שהם פרחות

וזה שבחורה תופסת מעצמה לא אומר שהיא פריחה
פשוט אומר שהיא מסננת בנים ומתעקשת שהם יעמדו בדרישות

גם אני תופס מעצמי בגלל איך שאני נראה ובגלל שאני יודע שאני יכול להשיג בנות
לא בגלל שאני פריחה..

ואני שם אלף זין על כל מי שמקנא
אני יודע שאני יכול להשיג איזה בחורה שבא לי ומי שמקנא שימשיך להביא ביד על תמונות מהאינטרנט

quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
פחחחחח
איזה צחוקים פה...

אתה בא לפורום באינטרנט להשתחצן ולהתרברב על מה ועל כמה זיינתה פפחחח, רק מראה על רמת העניין בחיים שלך.
וחוץ מזה מה אתה כולך בפוזה של איזה דוגמן על? אפשר לחשוב אתה היחידי פה שמזיין ומשיג בנות אבל אתה רואה מישהו אחר פה מתרברב על זה כמוך??

וואלה לי נראה דווקא שאין לך ביטחון עצמי בשיט בגלל זה אתה בא ומנסה לשדרג אותו פה באינטרנט...צא צא מהסרט אחי


בווא אני יגיד לך כזה דבר
אנלא צריך תפורום בשביל זה למה רוב האנשים פה ראו אותי במציאות
אנלא בא לעשות דאווינים
אנשים פתחו תפה למה הסברתי לבנאדם איך להתנהג לבחורה

וואלה כן יש עלי פוזה של דוגמן ואני משתין עליך בקשת
ואם לא היה צבא הייתי מדגמן היום איך אני איתך?
עדיין לא רואה אותך ממטר לא במראה ולא בדיבור

בוא תראה אותי במציאות תפתח תפה בכיף אחי


קיצור האנשים שהגיבו פה זה אנשים שבחיים לא הייתה להם בחורה שנראית טוב
ואם הייתה להם היא העיפה אותם כי הם לא ידעו איך לדבר איתה
אני תופס מעצמי אני אומר את זה שוב מי שיש לו בעיה שימצוץ
אני תופס מעצמי כי אני יודע שאני נראה טוב ואנשים אומרים לי את זה אז אני מרשה לעצמי לשים זין על בנות שלא נראות טוב סבבה?
אנלא אוהב לדבר ככה אבל רציתם לשמוע את זה אז וואלה כן זה אני

ואני שם כסף שאף אחד מכם שהגיב לי פה לא ישיג בנות שהשגתי או מישהי שמשתווה לחברה שלי

Old Post Aug-18-2005 15:00 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

אהה לסיום אני יספר פה סיפור
יש אצלנו בגף אחת רוסיה שנראית סוף הדרך
1.80
עם פנים וגוף סוף הדרך
אבל יש לה הרבה שונאים ושונאות
למה? כי מקנאים בה
בנות לא אוהבות אותה כי היא נראית טוב
ובנים לא אוהבים אותה כי היא לא שמה על בנים מעפנים

הרבה בנות מעירות לה על זה שהיא תופסת מעצמה
אבל שורה תחתונה
היא יכולה להשיג איזה גבר שבא לה
והחיים שלה טובים
והיא שמה זין על כל מי שלא מתאים לה לדבר איתו

וכל אחד מכם שיראה אותה יהיה מת להיות איתה
אז תגידו עכשיו שלא שווה להיות כמוהה וזה מגעיל והיא סתם תופסת מעצמה?
פחח...יש לה ממה לתפוס אז היא תופסת ואני מעריך אותה רצח

אני יביא תמונה שלה כשיהיה תמונות שלנו מהיום כיף האחרון

Old Post Aug-18-2005 15:09 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sh33p
disco fvrd, house flvrd..



Registered: Jun 2004
Location: Tel Aviv, Israel

שחר אתה ילד קטן
ועובדה שאתה חושב שהעולם סובב סביב יופי, בגדים, לזיין דוגמניות והחלטות כמו
מה לשים על השיער בבוקר? דקס או חימר

למה באמת נראה לך שכל גבר כאן ירצה להיות עם בחורה שנראית כמו דוגמנית
הרי חוץ מסקס מה כבר אפשר לעשות איתה
אולי בגלל שאתה דוגמן אז דוגמנית מתאימה לך, תוכלו לדבר כל היום על בגדים ושיער...
תאמין לי חברה שלי לא נראית כמו דוגמנית
אבל היא מביאה לי הרגשה כזאת טובה שאני בחיים לא ירצה להחליף אותה בשום דוגמנית
ואני בטוח שגם מרבית חברי הפורום חושבים כך
קיצור תסיפורים שלך ספר לחברים שלך
די עלוב מצידך לעשות פוזות על אנשים באינטרנט
אני בטוח שהרוב פה רק צוחקים מהתגובות שלך, כמוני...

Old Post Aug-18-2005 16:20  Israel
Click Here to See the Profile for sh33p Click here to Send sh33p a Private Message Add sh33p to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tarantula
#1 iLTa GiRL



Registered: Aug 2002
Location: israel!!!!! :)

אתה פשוט ילד מסכן... אין לי יותר מה להגיד לך...
אני לא הולכת לרדת לרמה שלך עכשיו
ואת הבולשיט שלך תשאיר לעצמך..
מי אתה לעזאזל שתדבר אליי ככה? איזה אומללה ואיזה חרטות מכרתי לך?!
תיזהר לדבר אליי ככה אין לי כוח אליך

אתה תקטול לי תתחת....
ומזה תיצא גיבור גדול ?! מכמה שטויות שתגיד עלי?

לך לך תזיין אחת מדוגמניות שלך ותרגיע


אם את כזה גבר תבוא לפה ותראה לי...אני מעצמי לא מתביישת

Last edited by Tarantula on Aug-18-2005 at 17:24

Old Post Aug-18-2005 17:01  Israel
Click Here to See the Profile for Tarantula Click here to Send Tarantula a Private Message Add Tarantula to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > ט"ו באב
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSample From Tidy Boys @ Godskitchen Carnival Newcastle (o9-o3-2oo2) [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackT90 - Can't Stop to Follow (Lichteneels Radio Edit) [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:03.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!