Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Emission sur les DJ (Tiesto, Paul Van Dyk, Sven Vath ..) ce soir sur Arte
Pages (11): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

dommage, trop "mou" ce reportage, du typique arte

Old Post Aug-18-2005 22:08  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lytchix
Retired TranceAddict

Registered: Aug 2001

Oui, bon reportage et plutôt instructif.

Au passage, le Cocoon Club à Francfort est vraiment à faire.

Old Post Aug-18-2005 22:09 
Click Here to See the Profile for Lytchix Click here to Send Lytchix a Private Message Add Lytchix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah putain le OWnage total!!

Frissons monumentaux et montée d'adrenaline terrible pendant "We're Aliiiiiiiiiiiiiiiiiiiive" et For an angel....... Terrible Global

Le passage de Tijs à la fin, pas mal non plus... Finalement à l'échelle européenne la Trance n'est pas ignorée...

lmfao @ Miss Kittin

Bon bah emai je fais uen copie du reportage, et je le file a tous les detracteurs de la musique electronique que je connais...

PS: il est minuit 10, pas résisté, jsusi allé chercher For An Angel et j'ai rallumé ma platine

Old Post Aug-18-2005 22:09  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d-miurge
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2004

il est bien passé pour un bouffon le Tiestal.

Edit: Et miss Kittin faudrait que ses amis ne soient pas là quand elle fait la fête...

Old Post Aug-18-2005 22:15 
Click Here to See the Profile for d-miurge Click here to Send d-miurge a Private Message Add d-miurge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raph93
Red Eye to Tel Aviv

Registered: Sep 2004

quote:
Originally posted by Defcon_7
Yess j'ai regardé aussi, bien sympa. Ca fait plaisir de voir Paul van Dyk, Sven Vath, Laurent Garnier, Westbam, Miss Kittin parler du deejaying. Y'a même eu un passage sur Tiesto "la nouvelle génération de dj's spectacle" qu'ils disent

"DJ Spectacle"...il va finir dans les cabarets celui ca si ca continue

PRYDAddict | fiché au grand VANDITisme | jump the next plane to...EWR, TLV, LAX, LAS, SFO, DEN...

Old Post Aug-18-2005 22:15  France
Click Here to See the Profile for raph93 Click here to Send raph93 a Private Message Visit raph93's homepage! Add raph93 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d-miurge
Supreme tranceaddict

ça confirme bien aussi, que s'il y a bien un dj qui mérite la 1ere place du top 100 dj mag c'est PvD.

Old Post Aug-18-2005 22:16 
Click Here to See the Profile for d-miurge Click here to Send d-miurge a Private Message Add d-miurge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

j'ai cru a un moment qu'ils allaient nous passer suburban train avec la chorale

Old Post Aug-18-2005 22:18  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raph93
Red Eye to Tel Aviv

Registered: Sep 2004

quote:
Originally posted by d-miurge
ça confirme bien aussi, que s'il y a bien un dj qui mérite la 1ere place du top 100 dj mag c'est PvD.

en tout cas j'adhere totalement au discours qu'il a tenu

PRYDAddict | fiché au grand VANDITisme | jump the next plane to...EWR, TLV, LAX, LAS, SFO, DEN...

Old Post Aug-18-2005 22:18  France
Click Here to See the Profile for raph93 Click here to Send raph93 a Private Message Visit raph93's homepage! Add raph93 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Defcon_7
Alive & kickin'

Registered: Feb 2004

Moi ce reportage ça m'a surtout donné envie de me replonger dans les vieux Laurent Garnier et la techno/trance d'il y a 10 ans (quand y'avait pas encore vraiment de limite entre ces 2 styles). Le passage avec "Crispy Bacon" j'ai jumpé sur mon canapé mdr

05.12 : Time Warp NL (tbc)

Old Post Aug-18-2005 22:19  France
Click Here to See the Profile for Defcon_7 Click here to Send Defcon_7 a Private Message Visit Defcon_7's homepage! Add Defcon_7 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d-miurge
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by Defcon_7
Le passage avec "Crispy Bacon" j'ai jumpé sur mon canapé mdr

+1
(c'est ça le réflexe conditionné?)

Old Post Aug-18-2005 22:26 
djsunn
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004

quote:
Edit: Et miss Kittin faudrait que ses amis ne soient pas là quand elle fait la fête...

Old Post Aug-18-2005 22:41  France
Click Here to See the Profile for djsunn Click here to Send djsunn a Private Message Add djsunn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BaCkFiRe
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2002
z'êtes bien méchant avec cette pauvre Miss Kittin

Sony MDR-V700

Old Post Aug-19-2005 05:59  France
Click Here to See the Profile for BaCkFiRe Click here to Send BaCkFiRe a Private Message Add BaCkFiRe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Emission sur les DJ (Tiesto, Paul Van Dyk, Sven Vath ..) ce soir sur Arte
Post New Thread    Post A Reply

Pages (11): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSteve Lawler Dance Department ID [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMiikka and Jussi - Reginella [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 06:46.

Forum Rules: