Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Online Wedden [TOTO]
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by TranceFool
Ik heb vanavond wat staan op De Graafschap, VVV, Emmen, Dordrecht to score en Excelsior to score. Kleine inzet zoals altijd bij de GGD.

Dan heb je TOT NU TOE alles oke. Dat 'to score', dat is niet op MrBookmaker wel? En wat zijn de quoteringen van 'to score' (wat neem ik aan gewoon inhoudt dat ze 1x moeten scoren?)? Zal wel laag zijn.

Veendam stond voor, maar nu gelijk tegen Zwolle. Dat is mijn 'troef'. Hoop dat dat wat wordt.

Jasper: Volendam achter

Old Post Aug-22-2005 18:49 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by SnuggLe
Dan heb je TOT NU TOE alles oke. Dat 'to score', dat is niet op MrBookmaker wel? En wat zijn de quoteringen van 'to score' (wat neem ik aan gewoon inhoudt dat ze 1x moeten scoren?)? Zal wel laag zijn.

Veendam stond voor, maar nu gelijk tegen Zwolle. Dat is mijn 'troef'. Hoop dat dat wat wordt.

klopt....gamebookers.
inderdaad niet erg hoog, voor Excelsior 1.41, Dordrecht 1.3....goed spul voor in combootjes dus

Old Post Aug-22-2005 19:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

hmm 7 euro verlies. Ach na dat goede weekend kan dat wel eens gebeuren.

Old Post Aug-22-2005 21:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

3 euro verlies.
Weinig leuke quoteringen voor vanavond. Of je moet op de Engelse Liga cup gaan enzo, maar dat is ook niets Maar even tot woensdag wachten.

Old Post Aug-23-2005 06:16 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tim81
Let's Rock!

Registered: Nov 2003

quote:
Originally posted by SnuggLe

Volgens mij stonden de mannen van Brandts binnen de minuut met 0-1 voor... Uiteindelijk 0-2 overwinning!

Quoteringen voor CL zijn niet heel interessant morgen... tenzij Betis, Lissabon, Brondby en Steaua voor een verrassing zorgen! Misschien een keer gokken op aantal doelpunten of zo

Old Post Aug-23-2005 10:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for Tim81 Click here to Send Tim81 a Private Message Add Tim81 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by Tim81
Volgens mij stonden de mannen van Brandts binnen de minuut met 0-1 voor... Uiteindelijk 0-2 overwinning!

Quoteringen voor CL zijn niet heel interessant morgen... tenzij Betis, Lissabon, Brondby en Steaua voor een verrassing zorgen! Misschien een keer gokken op aantal doelpunten of zo

Ik sla dit midweekse gedeelte over weet net iets te weinig van de teams..

Old Post Aug-23-2005 10:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Combo Arsenal - Chelsea gewonnen. Niet veel, maar toch.

Verder veel ingezet (als in veel potten) in het weekend. PSV, Willem 2, RKC, en ook nog eenk eer met de combi gelijkspel-winst Feyenoord en PSV. We zullen zien.

Old Post Aug-25-2005 06:57 
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

Mensen met enig verstand van tennis kunnen trouwens ook goed geld verdienen, hoewel het wel iets onvoorspelbaarder is dan voetbal.
Bij de mannen kan een speler rond de 100 winnen van iemand tussen de 15 en 100, maar bij MrBookmaker bepalen ze de quoteringen vooral op rating. Hier zijn dus best goede bedragen mee te winnen. Had van de week een quotering van 4,5 te pakken.

Voor dit weekend een combo van Barcelona, Real, Willem 2, RKC en een tenniswedstrijd.

Last edited by Dj Lex on Aug-25-2005 at 08:41

Old Post Aug-25-2005 08:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Weddenschappen op of tegen RKC verlies ik bijna altijd, ik denk eerlijk gezegd niet dat ze gaan winnen. (dus de kans is groot dat ze wel winnen )

Voor het weekend voorlopig alleen wat staan op een dubbel van Atletico en Sevilla.

Old Post Aug-25-2005 09:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tim81
Let's Rock!

Registered: Nov 2003

RKC heb ik ook regelmatig fout... Heb een rijtje van 9 interessante wedstrijden samengesteld, denk dat ik daar maar paar leuke combo's van ga maken:

Den Haag - Heerenveen (2: 1,95) --> Als je zelfs thuis van Heracles verliest... en Huntelaar is in vorm!
RBC - Willem II (2: 2,40) --> RBC is echt drama, maar Willem II heeft de laatste 4 wedstrijden in Roosendaal niet weten te winnen!
Roda JC - PSV (2: 1,72) --> Vaak had PSV het lastig tegen Kone, maar die speelt nu in Eindhoven...
Osasuna - Villareal (2: 2,20) --> Kromkamp in de basis? 2x gewonnen van Everton, leuk ploegie!
Mallorca - Deportivo (1: 2,55) --> Laatste 5 thuiswedstrijden tegen Depor 4 gewonnen, 1 gelijk
Wolfsburg - Leverkusen (2: 2,60) --> Lazovic tegen Hofland...
Duisburg - Dortmund (2: 2,30) --> Met zoveel geld moet je wel van de kleine clubs winnen
Auxerre - Lyon (2: 2,40) --> Ondanks het verlies van Essien heeft Lyon een aardig ploegie

Last edited by Tim81 on Aug-25-2005 at 10:13

Old Post Aug-25-2005 09:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for Tim81 Click here to Send Tim81 a Private Message Add Tim81 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Voor degenen die het interessant vinden: Op Fok hebben we al een hele tijd een wedtopicreeks. Veel van deze mensen halen info van buitenlandse fora, een echt Nederlands forum voor tips en info bestaat nog niet echt, daarom heeft iemand sinds vandaag een Nederlands forum opgericht mbt. wedden (vooral gericht op voetbal, maar ook andere sporten)

quote:

Op donderdag 25 augustus 2005 15:01 schreef Afunados het volgende:
Ik ben al vele jaren in dit topic aanwezig, en we hebben het al een aantal keren gehad over een goede Nederlandstalige site/forum. Nooit is het er echter van gekomen. Ik heb nu echter eens wat rondgesurft naar de mogelijkheden(aangezien ik geen design-technieken heb), en heb een op zich simpel maar goed forum opgezet. Het is eigenlijk een Nederlandse tegenhanger van BettingAdvice. Hij ziet er ongeveer hetzelfde uit, en kent ook ongeveer dezelfde indeling wat betreft de subfora.

Doel ervan is om elkaar eens te helpen qua tips etc. Hier wordt meer geschreven wat er verdient is, of simpelweg wat er geplaatst is, maar zelden echte tips, nieuws van bepaalde clubs etc. Zo'n analyse die Sander444 enkele weken schreef is bijvoorbeeld erg nuttig. Iedereen woont ook elders in het land, dus heeft ieder waarschijnlijk snel vers nieuws over betreffende teams.

Doel is dus om een groot aantal bettors in Nederland en België zich te laten melden. Surf namelijk maar eens wat rond, en je vindt talloze fora waar één topic, zoals hier(maar dan wat minder actief ) , over sportwedden gaat. Komende week zal ik dan ook overal op het web met de link gaan strooien. Uiteindelijk is het streven dan ook naar een leuke database van users, waarmee we elkaar goed kunnen informeren over allerlei wedstrijden en sporten: oftewel, een Nederlandstalig BA.

Ik zal de link tegen de avond of morgenochtend hier neerzetten. Voorlopig zal dit waarschijnlijk geen .nl of .com adres zijn, maar dit zijn wel mijn plannen op termijn. Hetzelfde geldt voor een eventuele professionele site. Ook ben ik nog op zoek naar moderators. Suggesties zijn vanaf het moment dat de site online staat ook zeer welkom

Ik weet overigens niet wie de OP-post hier heeft geschreven, maar graag zou ik ook deze kopiëren, als het "hoe en wat van sportwedden".

p.s. Ik wil dit topic niet "vermoorden", maar zie het eerder als een nuttige en misschien wat serieuzere uitbreiding ervan.

Dus degene die in dit topic lezen en / of posten wil ik vragen zich hier te registreren om een zo groot mogelijk 'community' te krijgen waar men elkaars tips, meningen en info deelt. Forum is vanaf vandaag open...

http://www.sportwedden.tk/

edit: op Fok hebben we best een grote aanhang van posters, maar misschien nog wel groter van lezers, forum heeft dus wel de potentie om groot te worden al is dit nu natuurlijk nog niet te zien

Last edited by TranceFool on Aug-25-2005 at 17:03

Old Post Aug-25-2005 16:54  Netherlands
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

Leuk initiatief Welke topic is dat op FOK eigenlijk? Kon hem niet vinden...

Old Post Aug-26-2005 15:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Online Wedden [TOTO]
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPLEASE HELP ID EARLY 2000s EPIC TRANCE TUNE [2024] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackX-Odus Feat Xan - I'm In Love Again (Lange Remix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:01.

Forum Rules: