סבבה אני אנסה לעבור את זה נראה מה יהיה
quote:Originally posted by sh33p סבבה אני אנסה לעבור את זה נראה מה יהיה אם תבוא לזה בראש טוב אתה תעבור כמו שכל מי שהיה איתי עבר אם תבוא בראש רע יהיה לך רע...
יורי אחי כנס אלי לאיסיקיו 15682105 ונדבר יש לי פז"מ רציני בצבא וגם עברתי קורס פעם בבה"ד 20 אז אני יכול לעזור לך הרבה לדעתי
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA