|
| quote: | Originally posted by eXeTik
תגיד גיל, אני בן 18 אבל חברים שלי עוד לא
יהיה להם בעיה להכנס?
יש לך אולי טלפון להזמנת כרטיסים מראש? יענו העסקת חבילה הזאת של ה 360 שקל... |
כן גם אני רוצה לדעת
בקשר לטלפון

וגם באיזה יום זה יוצא ?
צריך גימלים....
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
|