Originally posted by Estuera
Eigenlijk zouden wij als belgen die lijst gewoon vol moeten spammen met Belgische dj's toch Zo doen de hollanders het ook. We zijn het er al lang over eens dat die lijst toch niet de kwaliteit van de dj's aangeeft , gebruik m dan minstens nog om de (trance)scene in België weer wat leven in te blazen. (maar laat regi er wel aub uit )
Registered: Oct 2004
da's gewoon typisch belgisch . Fanatisme is meestal ver te zoeken.
Nochtans hebben we genoeg DJ-vlees in de muziek-kuip!
Die DJmag is toch meer een promotiestunt vind ik. Dus als de Belgen wat hoger zouden staan, worden ze misschien nog es bekend in eigen land ook .
Bon, van mij is het geworden:
- M.I.K.E
- Estuera
- Elof
- Fred Baker
- Airwave
Originally posted by Pheatus
Die DJmag is toch meer een promotiestunt vind ik. Dus als de Belgen wat hoger zouden staan, worden ze misschien nog es bekend in eigen land ook .
en dat heeft welke positieve consequentie tot gevolg ?
Originally posted by Jasperovitsj
Stemt er eigenlijk niemand op Marko?
Ik heb op Marko gestemd . Hebben eveneens mijn stem : M.I.K.E , Airwave , Georges en Marco V (ja ik weet dat ie een Hollander is ).
Edit : Als beste Belg heb ik wel voor M.I.K.E gekozen
Last edited by Aurélie on Sep-04-2005 at 23:48
Sep-04-2005 23:37
Wildfir3
Seriously Opinionated
Registered: Jul 2003
zolang iedereen uitgaat van "pfrt, die lijst is toch niet representatief" ofzoiets, gaat die dat ook niet zijn hé. Als ze uw top 5 vragen van ALLE dj's vind ik het een beetje onnozel om enkel Belgen te gaan spammen, enkel en alleen omdat het Belgen zijn
Anyway, geen belgen in mijn top 5, gewoon omdat er andere namen zijn die mij veel meer aanspreken. Daar is de lijst oorspronkelijk voor bedoeld.
Sep-05-2005 03:23
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
mike staat bij zoiezo op nr 1 in de top 5.
Voor de rest dit jaar enkel goeie sets gehoord van Georges, estuera, fred baker en Hermanos Inglesos.