|
Kaidreas had niet echt het recht van over prog te klagen, want er staat idd trance/prog reviews. En so what, op een forum post je gewoon wat je wilt vertellen hé, zolang het maar geen spam wordt.
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
En kwil nu ook ni op iemands kap zitten, maar ksnap ni goe waar de laatste weken terug die anti-prog attitude vandaan komt? |
"Spanningen" tussen Trance vs. Prog heb je op alle forums . Er is niet zoiets als een anti-prog attitude die plots opkomt; maar wat ik wel vind is dat de prog-liefhebbers hier wel nogal eens rapper naar tranceliefhebbers durven uithalen. Als ik nu eigenlijk vind dat ik Matthew Dekay Vs. Proluctors - Bad geen mooie plaat vindt, dan wil je precies het tegendeel bewijzen en kom je af met:
Bad precies nog nooit live gehoord
|
terwijl da wél zo zo was en
Bad live = heerserij
En energetischer m'n kl*ten.
|
dan vraag ik me af wie er hier de anti-attitude hanteert. En ik wil ook niet op iemands kap zitten, maar respecteer dan die mening hé. Smaak is zo divers. Ik state dat voorbeeld maar als een detail en het waren progs die het opbliezen...
Trouwens, wat kan mij het nu schelen wie naar wat luistert. Zolang het binnen het EDM genre valt mag hierover gediscussieerd worden; maar betweterij wordt nogal eens verkeerd opgevat.
En terzijde: dit is volledig mijn opinie; kan zijn dak mis ben hé
|