Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Techno-Parade: "1000Volts" ---> Char TranCe
Pages (3): « 1 2 [3]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
blop
In love

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by maxxyme
Il pleut... / /

oh bah ca, ca tombe bien alors! (qui va reconnaitre la reference cinematographique ?)
ca va peut etre se calmer.... ou pas

Old Post Sep-10-2005 10:16  France
Click Here to See the Profile for blop Click here to Send blop a Private Message Add blop to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Bliss
DERELICTS & DEGENERATES

Registered: Mar 2004

j'ai aimé...

Old Post Sep-12-2005 13:20  Switzerland
Click Here to See the Profile for Miss Bliss Click here to Send Miss Bliss a Private Message Add Miss Bliss to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

quote:
Originally posted by Miss Bliss
j'ai aimé...

Pour en revenir au thread personne ne nous fait un compte rendu plus développé ?

Flo - Totally Trance sur Pulsradio (Dimanche de 22h à 23h)

Old Post Sep-12-2005 13:24  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

sur le journal de tf1 ils disait 300.000 personnes selon les organisateurs... au vu de leurs images et de leurs plans larges, on en donnait 4 à 6 fois moins

Old Post Sep-12-2005 13:42  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shred'r
St Simonien

Registered: Sep 2004

Les images présentées sont vraiment minables, on y voit 3pélés et un tondu, des gens en fluo&piercings et des mecs qui s'embrassent.
Bref, de quoi contenter la France d'en bas sur le sujet "Techno"...

http://myspace.com/djshredr

Old Post Sep-12-2005 13:59  France
Click Here to See the Profile for Shred'r Click here to Send Shred'r a Private Message Visit Shred'r's homepage! Add Shred'r to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NeoWave
ahah

Registered: Jan 2004

c'etait génial ! j'ai pris un pied total devant ce char une bonne partie de l'aprem, y avais de la tek,hard tek, psytrance, drum& bass,ca fé du bien de changer

qq video : http://zamis.tof4.free.fr/tek/

Old Post Sep-12-2005 13:59  France
Click Here to See the Profile for NeoWave Click here to Send NeoWave a Private Message Visit NeoWave's homepage! Add NeoWave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

Reportage sur les infos de la 3 pas mal du tout : on nous montre les habituels gens habillés de toutes les couleurs mais aussi une interview d'une femme ayant facile la soixantaine qui explique avec un bonheur non dissimulé qu'elle trouve cette musique irrésistible.

Apres la directrice de Technopole expliquait que la musique électronique n'est pas un courant musical mais un ensemble d'une multitude de style de musique qui sont "tous" représentés à la TechnoParade.

Bon on peut voir les mauvais coté mais je reste persuadé que ce genre d'event a un impact bénéfique.

Flo - Totally Trance sur Pulsradio (Dimanche de 22h à 23h)

Old Post Sep-12-2005 14:20  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JorisC
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2004

Super moi je me suis régaler le char "psy trance" j'y est passer l'après midi. Pas mal du tout aussi la hardtek ^^ J'ais juste fait les 3 précédentes éditions. et bien celle ci malgré le temps étais la meilleur des quatres

Old Post Sep-12-2005 14:52  France
Click Here to See the Profile for JorisC Click here to Send JorisC a Private Message Add JorisC to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by _ Andy _
sur le journal de tf1 ils disait 300.000 personnes selon les organisateurs... au vu de leurs images et de leurs plans larges, on en donnait 4 à 6 fois moins

La police donne... 20,000

quote:
Originally posted by Kartman
Pour en revenir au thread personne ne nous fait un compte rendu plus développé ?

Non désolé, j'en pas assez vu pour pouvoir en parler de manière objective.
Y'avait juste quelques camions de pompiers qui circulaient (affligeant le nombre de gens complètement bourrés), et le cordon de sécurité à la fin du défilé... suivi de près par les camions de nettoyage de la ville (d'ailleurs, c'est plutôt bénéfique, ils ont pu ramasser aussi les feuilles mortes du même coup )

Old Post Sep-12-2005 17:10  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Techno-Parade: "1000Volts" ---> Char TranCe
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 2 [3]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackIDed: Robert Gitelman - As You Wish [2007] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPeter Luts Vs G-bric - "Pacific Wish (Marc La Cruz Remix)" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:49.

Forum Rules: