quote:Originally posted by jp acdsee classic 2.43 is voldoende Er gaat niks boven IrfanView
quote:Originally posted by Chicane ...muziek nog altijd FTP Owja?? Doe mij eens accountje
___________________ ..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
quote:Originally posted by moogwai Er gaat niks boven IrfanView Idd, super relaxt progje is dat ja
quote:Originally posted by Chicane - Cool Edit Pro (professionele editing tool om ook krasjes en andere onzuiverheden weg te poetsen) Adobe Audition heet dat tegenwoordig. quote:Originally posted by Cosmic Ja, ACDSee 8.0 Net uit. Pm me maar anders lol fck, heb net 7 geinstalleerd
quote:Originally posted by eieregooie Adobe Audition heet dat tegenwoordig. Sindsdien is het alleen bergafwaards gegaan, ik zweer bij Cool Edit Pro, en er gaat niks boven
___________________ We from Toilet DuckŪ recommend Toilet DuckŪ.
quote:Originally posted by Chicane Sindsdien is het alleen bergafwaards gegaan, ik zweer bij Cool Edit Pro, en er gaat niks boven I disagree
Schop:
___________________ Even if you can not hear my voice, I'll be right beside you dear
quote:Originally posted by Cosmic Schop: Dit is zeker wel een relaxte desktop, waar heb je deze vandaag?
quote:Originally posted by drpeer_holland Dit is zeker wel een relaxte desktop, waar heb je deze vandaag? Deviantart Staan veel, en vooral mooie wallpapers tussen. En de skin is Windowblinds, skin XP Fashion.
quote:Originally posted by Cosmic Deviantart Staan veel, en vooral mooie wallpapers tussen. En de skin is Windowblinds, skin XP Fashion. Bedankt! Dit is echt een super site
Ben ook maar eens begonnen met Windowblinds. Kon eerst geen transparante vinden, maar die heb ik nu wel.
___________________ - Huge Choons ATM/Gone But Not Forgotten - Orbital - The Girl With The Sun In Her Head Jam & Spoon - Stella Chicane - The Drive Home - Next Party Stops - Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.
weinig gepimpt... lekker basic.
___________________ "...If one day you want to run away Don't be afraid to call me. I don't promise to ask you to stop, But i can run with you. .."