|
| quote: | Originally posted by Jukx
Sorry hoor DJ Iwan.. maar wat een FLUT-lijst. 
De poll gaat over de beste Nederlandse producer.. maar van de producers die jij neer hebt gezet is er geen één die (herhaaldelijk) tot de platenkoffer behoort van de grote gevestigde (buitelandse) deejays. De namen die jij genoemd hebt zijn misschien in Nederland heel erg bekend maar in het buitenland stellen ze heel weinig voor.
Ja, ik vind eigenlijk dat Nederland zowiezo weinig producers kent die internationale erkenning genieten.
Een paar die dat wel zijn: Speedy J, Secret Cinema (gaan beiden al heel lang mee en zijn denk ik Neerlands beste en meest erkende producers.) Voor de rest: Lemon 8 (is vaste keus bij John Digweed en schijnt het helemaal te gaan maken), Sander Kleinenberg hoort er ook nog tussen.
Tja, voor de rest kan ik er op het moment niet zo veel verzinnen eigenlijk..
[edit]Schiet me toch weer een naam te binnen. Steve Rachmad aka Scorp, Sterac. Zo willen Carl Cox en Darren Emerson wel eens een plaatje van hem draaien. [/edit] |
Ja..jij hebt het natuurlijk dan ook over de Techno & Progressive producers... maar we zijn hier nog altijd op TrancEaddict 
Ennnu... op het trance gebied staat Nederlands echt wel hoog aangeschreven... Tiesto, Ferry Corsten, Bervoets & de Goeij, Armin van Buuren, Marco V, Signum, Erik de Koning & Ton T.B. etc.. zijn zeker wel erkende producers in het buitenland.
|