Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > PHYNN @ Space (39)
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
DJ FILX
tranceaddict

Registered: Mar 2005
Eh ben ya un peu de monde, ca fait plaisir! Plus qq amis lyonnais de prévu, ca devrait faire une vingtaine, j'espere que vous serez motivé a max, ca pourrait bien donner un joli resultat dans le space, club généraliste a la base je le rappel pour ceux qui espererait trance et prog toute la nuit :-D

@ demain les amis!

Old Post Oct-13-2005 13:05  France
Click Here to See the Profile for DJ FILX Click here to Send DJ FILX a Private Message Visit DJ FILX's homepage! Add DJ FILX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ptit_tom
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2004

Et la guest list ca avance ou pas ?

- JUSTICE @ D! Club - 21/12/07

Old Post Oct-13-2005 17:00  France
Click Here to See the Profile for ptit_tom Click here to Send ptit_tom a Private Message Add ptit_tom to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sotrance
Senior tranceaddict

Registered: Sep 2005

malgré ton insistance (compréhensible !) je pourrai pas venir
m'en veux pas Fil

Old Post Oct-14-2005 20:47  Italy
Click Here to See the Profile for sotrance Click here to Send sotrance a Private Message Visit sotrance's homepage! Add sotrance to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

Reviendu ptit compte rendu avant d'aller me coucher...

22h je décide que ce soir je ne sors pas suis crevé et j'ai pas la motivation.

Je me rend alors chez un pote pour passer ma soirée. 0h arrive et là on sait pas quoi faire. Je décide donc de proposer un départ pour le Space.

0h30 on décolle !

Arrivée sur place à 2h30 Phynn vient de débuter son set

un très bon set limite tek trance ca bouge bien ca le fait le petit jeune de 21 ans se fait plaiz ca passe bien la piste est pas pleine mais ca bouge.

Fragment de tracklist de mémoire (mix full cd)

Bart Claessen - Playmo (1st Play)
TBA - SOS
Phynn - Lucid
Marco V - False Light
Tiesto - Love Comes Again (??? remix)
Fictivision vs C Quence - Sais pu le titre mais c enorme tracklisté sur DVD TIC

Voila j'ai pu faire dédicacer mon Phynn - Lucid et discuté quelques mots avec Phynn (avec mon anglais sorti de nulle part )

Content d'avoir croisé des tetes connues : Ptitcalvin, ptit_tom, tyte, des lyonnais

Et un petit groupe de filles dont une soit disant me connaissait et que g du faire tripper a bouger sur les sons que j'aime

6h00 suis naze je vais me coucher

Flo - Totally Trance sur Pulsradio (Dimanche de 22h à 23h)

Old Post Oct-15-2005 04:00  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ptitcalvin
• ZaSieWeed Addict •

Registered: Jul 2003

Je reviens de la soirée...
Soirée sympathique (pour le set de Phynn), le reste du temps ba c'était club, pouet ou R&B. Normal dans un tel complexe.
Merci Fil' pour l'accueil, espérant remettre ça prochainement avec un guest qui jouera un peu plus longtemps, j'ai tout juste eu le temps de me plonger dans le set.
Belle boite en tous les cas.

EDIT : ouip, j'oubliais, sympa de croiser des TA bien qu'il n'y en avait... qu'un je crois!
Euh, tu as oublié Ferry Corsten - Punk, DJ Tiësto - Love Comes Again... Je rééditerai si je me rappelle d'autres titres.

Old Post Oct-15-2005 04:10  France
Click Here to See the Profile for ptitcalvin Click here to Send ptitcalvin a Private Message Add ptitcalvin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ FILX
tranceaddict

Registered: Mar 2005
club, pouet et r'n'b ok, mais j'ai joué house et electro aussi... M'enfin on s'en fou! Jsuis épuisé, je bosse encore ds 40 min je repasserai au plus donner mes feelings...

+++

Old Post Oct-15-2005 19:21  France
Click Here to See the Profile for DJ FILX Click here to Send DJ FILX a Private Message Visit DJ FILX's homepage! Add DJ FILX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ptitcalvin
• ZaSieWeed Addict •

quote:
Originally posted by DJ FILX
club, pouet et r'n'b ok, mais j'ai joué house et electro aussi... M'enfin on s'en fou! Jsuis épuisé, je bosse encore ds 40 min je repasserai au plus donner mes feelings...

+++

Yep, enfin j'incluais ça dedans a tort bien entendu . C'est vrai que ce n'était pas très objectif en disant "club, pouet et r'n'b" mais à 6h du mat' je n'avais pas trop cogité.

Old Post Oct-15-2005 20:38  France
Click Here to See the Profile for ptitcalvin Click here to Send ptitcalvin a Private Message Add ptitcalvin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tyte
tranceaddict

Registered: Aug 2005

Soirée sympatique dans son ensemble. Le Set de Phynn était très accessible, dans un club comme le Space cela est tout à fait normal. Quelques bonnes plaques Trance également posées par Filx en fin de soirée. Les floors n'étaient pas pleins à craquer c'est sûr mais j'ai trouvé le public assez réceptif, ce qui est un plus pour que d'autres soirées puissent se faire (espérons).

Content de l'évolution musicale de ce club en tout cas.

Old Post Oct-16-2005 03:08  France
Click Here to See the Profile for Tyte Click here to Send Tyte a Private Message Add Tyte to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ptitcalvin
• ZaSieWeed Addict •

Bart Claessen - Playmo (1st Play)
TBA - SOS
Phynn - Lucid
Marco V - False Light
Fictivision vs C Quence - Symbols
DJ Tiësto - Love Comes Again
Ferry Corsten - Punk
Phynn - Tempest (me semble t'il)
Ernesto Vs Bastian - Stop 9.5 (Phynn Remix)

Voilà donc les titres reconnus...
Il ne doit pas en manquer des masses.

Old Post Oct-16-2005 10:04  France
Phynn
tranceaddict

Registered: Mar 2003

Hey everybody! I had a really good time at Space. The crowd was really great!

Does anybody have any good photos of the night??

Anyway, it was wonderful and i hope to see you again soon!

- Finne

Old Post Oct-16-2005 19:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for Phynn Click here to Send Phynn a Private Message Visit Phynn's homepage! Add Phynn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

quote:
Originally posted by Phynn

- Finne

Hey it was a godd time to me and my friends too although I was tired

As I said to you (with my very bad english Lucid is defenitly my best track 2005.

I hope to see you at Asta Thanx to make me have good time friday and to discuss a little

Flo - Totally Trance sur Pulsradio (Dimanche de 22h à 23h)

Old Post Oct-16-2005 19:56  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ptitcalvin
• ZaSieWeed Addict •

quote:
Originally posted by Phynn

- Finne

Sorry, but no photos for me.

Hum, can you check your mail on your website, or your PM on Tranceaddict, because i've sent you a message .

Thanks, i hope to see you again in France or somewhere else.

Old Post Oct-17-2005 21:02  France

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > PHYNN @ Space (39)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAmazing unknown tune [2008] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSe Sa & Erin - In My Life (Syke & Sugarstarr Main Mix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:34.

Forum Rules: