|
daar dit zo ongeveer de gielen/bervoets/scanners thread geworden is zal ik mijn relaas ook nog ff geven; gisteravond stonden zowel gielen als bervoets in lucky, rijssen (echt ongelooflijk dat daar uberhaupt een discotheek is, echt zoooooo ongelooflijk streng gelovig dorp, en dan nog tot 4.00 open ook). Misja Helsloot was ziek en daarvoor in de plaats waren er 2 van die gasten genaamd chop: dat zuigde me daar toch een partij, pfoew. Maar goed, om 12.00 begon Bervoets dus: HEERLIJKE set, echt goed gewoon. Had wel een kwartier nodig om ff op gang te komen, maar het eerste uur was een feest van herkenning (wel goede platen hoor, geen commerciele shit). tweede uur ging ie echt helemaal los, met een boel stevige nummers (lekker rondstuiteren, woei). Overigens wel typisch dat ie steeds als rank 1 aangekondigd werd terwijl ie toch echt alleen was, en niet live bezig was ofzo.
toen, 2.00: Gielen. Was opzich ok, maar ik heb um wel es beter horen draaien (Enschede, maandje terug).
Dat gielen zou houden van harder spul: dat was dus gisteravond niet te merken, want bervoets draaide echt flink steviger dan Gielen.
kortom, het was weer een fijn avondje, en binnenkomen met een gun zou daar overigens echt onmogelijk zijn.
groeten kolkiewolkie
ps, rubdub schitterde weer door afwezigheid :P , nitro heb ik ook niet voorbij zien komen.