Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > iPod
Pages (8): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
The_G0dfather
faisant cagnard

Registered: Sep 2004

evolutie ja, je kan niet blijven wachten op de beste é.
Wss zullen ze idd steeds betere en kleinere maken en zullen de vorige modellen idd minder en minder kosten ma da wil nog niet zeggen dat je er niets meer kan mee doen. 'k bedoel maar dat als je nu één koopt je er binnen 5 jaar nog evenveel genot zal van hebben volgens mij. Met 50 à 60 GB zal je de eerst komende jaren niet klagen En mp3 zal ook ni snel verdwijnen methinks.

Old Post Oct-20-2005 22:14  Italy
Click Here to See the Profile for The_G0dfather Click here to Send The_G0dfather a Private Message Add The_G0dfather to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Icone
In Dreams...

Registered: Nov 2001

quote:
Originally posted by The_G0dfather
Mja voor mij verzacht dat het lijden wel een beetje hoor als ik vroeg naar school moet, en tss de lessen eens een zalig plaatje opleggen kan wonderen doen.
En zeker niet altijd je favoriete nummers, genoeg te ontdekken ...

En wat plezier maken met andere mensen? Daar lucht ik eigenlijk nog meer van op, hoezeer ik ook naar trance luister. Of is dat verleden tijd?

Icone Home
Icone Store -> New Percussion SAMPLE CD here!
Icone MySpace

Old Post Oct-20-2005 22:20  Belgium
Click Here to See the Profile for Icone Click here to Send Icone a Private Message Visit Icone's homepage! Add Icone to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Icone
En wat plezier maken met andere mensen? Daar lucht ik eigenlijk nog meer van op, hoezeer ik ook naar trance luister. Of is dat verleden tijd?

Rij jij 's ochtends om kwart na 7 met de trein? Dan ben ik over het algemeen echt wel nog niet in de stemming En op men trein zitten echt niet zoveel interessante mensen hoor. Meestal is dat op het gemak de metro lezen, terug in slaap vallen...

Old Post Oct-20-2005 22:25  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
The_G0dfather
faisant cagnard

quote:
Originally posted by Icone

Nee hoor, er is niets asociaal aan, bij mij toch niet. Met één oortje luisteren, anderen eens laten luisteren, ...
Enfin, 't is niet dat ik constant trance moet hebben hoor, gewoon nu en dan eens, en veel plezier maken met mensen als je alleen fietst door 't stad ...

Ahja, iedereen z'n gewoontes

Old Post Oct-20-2005 22:27  Italy
Click Here to See the Profile for The_G0dfather Click here to Send The_G0dfather a Private Message Add The_G0dfather to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Icone
In Dreams...

quote:
Originally posted by djcresto
Rij jij 's ochtends om kwart na 7 met de trein? Dan ben ik over het algemeen echt wel nog niet in de stemming En op men trein zitten echt niet zoveel interessante mensen hoor. Meestal is dat op het gemak de metro lezen, terug in slaap vallen...

Hehe, ja daar kan ik wel inkomen

In mijn situatie is dat wel anders want ik moe(s)t maar een kwartierke met de fiets en ik was er. Ik heb er nooit echt behoefte aan gehad om dat zo uitgebreid te doen of om er eentje te kopen, als ik thuiskwam had ik immers alles bijdehand om naar m'n favoriete muziek te luisteren. Bij ons op de Hogeschool was er zelfs ni echt iemand die een iPod had of iets dergelijks (slechts één iemand die ik ken heeft er 1 en die had het dan nog gekregen van z'n ouders omdat hij wat depri was door liefdesverdriet). Misschien hebben wij da gewoon gemist ofzo

Icone Home
Icone MySpace

Old Post Oct-20-2005 22:45  Belgium
Click Here to See the Profile for Icone Click here to Send Icone a Private Message Visit Icone's homepage! Add Icone to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
The_G0dfather
faisant cagnard

je hebt overigens een coole site, nice intro

simple but stylish

Old Post Oct-20-2005 22:49  Italy
Buoyant
Mahna Mahna

Registered: Feb 2003

quote:
Originally posted by The_G0dfather
je hebt overigens een coole site, nice intro

simple but stylish

ja nu wil ik dat verdorie ook zien *klik*

Edit: Tis nog waar ook, schone pier btw

Old Post Oct-21-2005 06:25  Belgium
Click Here to See the Profile for Buoyant Click here to Send Buoyant a Private Message Add Buoyant to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
diddi
Trance 4 ever

Registered: Aug 2003

quote:
Originally posted by Buoyant
ja nu wil ik dat verdorie ook zien *klik*

Edit: Tis nog waar ook, schone pier btw

en ik ook zien

comment +1

Old Post Oct-21-2005 08:30  Belgium
Click Here to See the Profile for diddi Click here to Send diddi a Private Message Add diddi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Icone
In Dreams...

Hehe, bedankt!

Ik heb hem echter niet zelf gemaakt, ben ik écht niet zo goed in... Alle credits voor het design gaan naar www.muhrijn.com

Persoonlijk ben ik meer voor niet al te 'flashy' dingen, dat geeft een pak meer vrijheid in wat je zelf nog kan aanpassen of toevoegen. Is ook leuker om te navigeren vind ik.

Icone Home
Icone MySpace

Old Post Oct-21-2005 11:59  Belgium
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
hehehe

Volgens mij zitten alle DJ's en producers tegenwoordig bij merijn voor hun site

Old Post Oct-21-2005 14:52 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Icone
In Dreams...

quote:
Originally posted by eieregooie
hehehe

Volgens mij zitten alle DJ's en producers tegenwoordig bij merijn voor hun site

Er zijn er idd een hele hoop!

Kvind het zeker niet slecht wat hij doet, ook niet voor de prijs/kwaliteit.

Icone Home
Icone MySpace

Old Post Oct-21-2005 15:26  Belgium
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
Ik heb geen idee wat t kost bij hem, maar tis idd niet lelijk... En de manier waarop hij flash gebruikt is perfect

Old Post Oct-21-2005 15:46 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > iPod
Post New Thread    Post A Reply

Pages (8): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackKiller Track needs ID sample inside [2006] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAria - "Dido" (Armin Van Buuren's Universal Religion Mix) [2008]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:27.

Forum Rules: