|
| quote: | Originally posted by Icone
En wat plezier maken met andere mensen? Daar lucht ik eigenlijk nog meer van op, hoezeer ik ook naar trance luister. Of is dat verleden tijd? |
Nee hoor, er is niets asociaal aan, bij mij toch niet. Met één oortje luisteren, anderen eens laten luisteren, ...
Enfin, 't is niet dat ik constant trance moet hebben hoor, gewoon nu en dan eens, en veel plezier maken met mensen als je alleen fietst door 't stad ...
Ahja, iedereen z'n gewoontes 
___________________
|