|
| quote: | Originally posted by T.H.C.
Ik ben die persoon waar !_PetruS_! het over heeft, En ik moet er bij zeggen dat ik ik denk dat het geen XTC was wat we daar hadden, maar ik heb ook geen idee wat er dan wel in die dingen zat, maar vaag was het wel, Nog een goede tip, voor als je echte vage dingen wilt beleven moet je een portie paddo's eten in de natuur, Dat heb ik nu een paar keer met !_Petrus_! en wat andere mensen gedaan en als ik daar over ga beginnen kan ik nog wel een boek volschrijven, wat je dan in een paar uur allemaal beleeft is echt te veel, en zal ik ook altijd blijven onthouden, wat een dagen....
Groeten |
Sja idd, dat was leuk.
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
|