|
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
ברול הבא גיא
אני איתן
ואני החלטתי שנרגילה זה בן ולא בת כמו שרובכם בטח חושבים...
והנרגילה שלי הוא נרגילה אישית כזאת קטנה מסריחה שסוחבת מצוין ישבנו עליה איזה 7 ילדים הפלנו אותה מהשולחן איזה 10 פעמים ורק הראש נשבר
ואת זה תיקנו עם סלוטייפ
נרגילה שקוראים לו ג'קי שעלה לי 40 שקל.... |
אחי, לפני שקניתי את "סטלה" הנרגילה הסורית שלי
*כן כן... החלטתי לקרוא לה סטלה- באים לסטל? *
הייתה לי נרגילה מעפנה קטנה כזאת... אתה לא מאמין איזה הבדל
הקקה הזה העלה לי חלודה- ובכלל, הטעם וכל זה... אין מה להשוות
למי שיש כסף באמת מומלץ להשקיע- תמיד אהבנו לשבת בסבבה ככה עם נרגילות וזה, אבל מאז שקניתי את זאתי אני שורף גחלים בקצב.
שלום, אני רונן- ואני מכור 
___________________
|