Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > INNERCITY REPORTTTT! (by me! d0h) :)
Pages (3): « 1 2 [3]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
mafiasven
tranceaddict

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by Blik
ff een vraagje, hoe duur waren die muntjes dan als ze zo duur waren, want die prijzen kunnen we denk ik ook verwachten op Trance Energy en op alle andere ID-T feesten

6 muntjes voor 25 gulden , maar t meeste was meer dan 1 munt behalve fris enz dan

Old Post Dec-30-2001 22:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for mafiasven Click here to Send mafiasven a Private Message Add mafiasven to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Partyhardy!
Prog Addict!

Registered: May 2001

of als je niet veel knaken hebt bewaar je je flesje/bekertje en vult het gratis op het toilet bij
Over die plee's gesproken=> wat een ransboel zeg! echt overal werd tegenaan gezeken! er lag zelfs een drol in de wasbak!

Sasha!

Old Post Dec-30-2001 22:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

quote:
Originally posted by Partyhardy!
of als je niet veel knaken hebt bewaar je je flesje/bekertje en vult het gratis op het toilet bij
Over die plee's gesproken=> wat een ransboel zeg! echt overal werd tegenaan gezeken! er lag zelfs een drol in de wasbak!

ja toen ik met bas(vh) naar de plee ging, moest hij lang wachten op een hokje.. kwamen er uit dat ene hokje een vrouw en man helemaal rood uit, lol .. ik ging iets verder pissen, zaten een aantal lui in de vuilnispak te pissen die al bijna helemaal vol zat!!, ook tegen de muur werd veel gepist!!

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Dec-30-2001 22:54  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jukx
*TECHNOaddikt*

Registered: Sep 2000

quote:
Originally posted by Partyhardy!

hahaha, die is droog zeg!!

ja, de plees waren echt heel erg vies zeg! en dan ook nog eens een gulden ervoor vragen.. hmmzzz.

Old Post Dec-30-2001 23:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jukx Click here to Send Jukx a Private Message Add Jukx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nastra Azzurro
M. Sanderson aka the Azur

Registered: Jan 2001

ik merk nu ik heb geen een keer gezeken daaro whahaha,

maaruh ja ik was bezig met iets anders steeds,, Stampen whoohoo

IC2001 was het beste IC tot nu toe dit was mijn derde IC en deze keer was alles perfect gegaann. Ging met de oto er heen nieteens in de file gestaan noch van de weg gegeleden, Ik kwam binnen om 2330 en ginge meteen naar Tquest die ddraaide heel lekker meteen uit me bol.. zijn hele set gezien en toen zag ik hele set van Dave Clarke. SUPERMOOI..gewoon nonstop gestampt de hele tijd ik hoefde geeneens naar de bar toe want wij haddden van die mooie mannetjes met drankpaks whaha. Toen Dave Clarke concludeerde gingen we lopen naar picottos laatste uur dit was super VET man.. egt zooi mooi we bleven daar tot halverwege Sven Vath die heel vet begon Toen zijn we gaan lopen naar Chris Liebing waar we tot klokslag 7uur bleven... Chris was Ongelovelijk VET ik kon er nimeer tegen ik kon niet stilstaan...
zonder drugs zonder alcohol zonder rust zonder trance zonder uk garage&drum n Bass heb ik een van de beste feesten gehad. IC 2001 was heel erg geslaagd..

ik moet wel zeggen voordat ik erheen ging had ik niet zon zin omdat me ouders zaten te zeiken dat het te glad was maar ik heb weinig gemerkt zelfs op de trugweg en om 830 uur lag ik weer in me bedje woohoo met een tering piep in me oor.

maaruh ja dat was mijn innercity experience
peace dog

Old Post Dec-30-2001 23:39  Croatia
Click Here to See the Profile for Nastra Azzurro Click here to Send Nastra Azzurro a Private Message Add Nastra Azzurro to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001

Ik vond t ook heel erg top en ik heb ongeveer tzelfde gedaan als jullie, maar dan anders

ik vond de muntjes niet duur hoor, want.......o nee lama....Obi leest t

Old Post Dec-31-2001 10:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Boss
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2001
Jester

WOEI !
net wakker.......

Dankzij die schijt NS deed 'k er gewoon 4 uur over om van venlo naar a'dam te komen.... (maar iig wel fijn m'n kaartje terugverdiend )
Eerst bij wat vrienden langsgeweest.. had zo'n gast een appartement in hartje a'dam, echt handig !

Rond half 10 naar de RAI gegaan, dus we waren er om 10 uur ofzow.... daar voor de deur ff m'n haren zilver laten spuiten.... woesh... naar binnen... handig gedaan met die garderobes...eerst 'n rondje gelopen.... ff X-press 'n stukje meegemaakt..echt heerlijk toen ze helemaal werden uitgefloten, waarop ze 'r meteen een bass ingooiden....

Daarna naar de progressive... James Holden.... was echt goed.....
Half 1 naar de meeting gegaan..... ff op de foto.... snel naar de main voor Marco, maar dat lukte dus niet omdat het veel te druk was. Omdat we toch al te laat waren eerst maar in de main gaan eten, maar toen gooide marco 'fucking society' erin... iedereen juichen, was geweldig... dus meteen naar voren! toen helaas 'n vriend van me kwijtgeraakt, hij was zo kansloos om zonder mobiel te komen, dus maar gaan zoeken en dus heb ik 'n half uur van marco gemist

Daarna Mauro! lekker stampen! alleen deden volgensmij de achterste boxen 't 'n tijdje niet, dus zijn we maar helemaal naar voren gegaan, zoals 't natuurlijk hoort Mauro had er echt een paar brute platen tussenzitten !
Helaas was 'ie iets te goed, want ik was na 'n uur en 'n kwartier echt helemaal op, dus met m'n vrienden 'n half uur in de chill gezeten om bij te komen.
Daarna nog even naar progressive geweest, weet niet wie 't was, maar 't was ook goed

Toen snel naar de Techno: Chris Liebing..... 't geluid in de techno was echt zoveel beter dan in de andere zalen... en Chris was echt 'n BEEST! enoRm hard..... ff 'n uur staan stampen.... en weer door naar de main naar Sven....

Sven vond ik ook echt goed, vooral de laatste paar platen... was echt prachtig hoe 'ie daar stond, tussen de lasers, breed grijnzend, bass eringooiend, nog breder grijzend.... prachtig....'n goeie afsluiter!

Mijn mening:
Innercity was echt zoooo goed !
Weinig minpuntjes.... alleen was 't rond 1 uur echt bijna onmogelijk om bij de main te komen..... en ook tijdens marco was 't 'r errug druk....

Old Post Dec-31-2001 11:25  Tuvalu
Click Here to See the Profile for Boss Click here to Send Boss a Private Message Add Boss to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
hamburgerboefje
Senior tranceaddict

Registered: Nov 2001

Wat toevallig laat ik nou ook vanaf venlo naar A'dam er fucking 4 uur over doen met die klote NS! Ben jij toevallig ook om ongeveer half 5 vertrokken? maar ja goed, eenmaal aangekomen in Amsterdam nog ff met een paar vrienden naar m'n zus in Amstelveen toe waarna we om ongeveer om half 11 voor de rai stonden. Damm wat ging het binnenkomen toch snel en gemakkelijk zeg! ff nog wat muntjes gehaald en snel nog ff een uurtje x-press 2 meegemaakt. Best een relaxed opwarmertje trouwens alleen niet helemaal mijn stijl. Daarna MARCO V die naar mijn mening dus echt wel mijn held was daaro in de rai. Ik heb de set nog niet teruggehoord maar ik denk als ik dat nummer van madonna terug hoor dat ik ga huilen. Jammer van die keren dat ie stilviel maar eerlijk gezegt d8 ik dat dat de bedoeling was dus daar heb ik ook geen last van gehad. Dan Mauro die goed begon maar ik heb niet veel van zijn set meegemaakt omdat ik gewoon ff helemaal op was.
(Zal wel komen omdat ik geen pillen slik). Toen naar de bar toe getrompeld en veel cola bier en water gezopen. Dankzij de lange loopafstanden en alle drukte heeft me dit wel 1/2 uur gekost!!

Toen nog een half uurtje picotto die wel lekker aan t beuken was maar hij was naar mijn mening niet de man van de avond...Sven vath ja sorry hoor maar ik vond hem waardeloos beginnen en ben daarna maar naar de techno zaal gegaan omdat ik bijna in slaap viel van zijn set!! Daar nog een uurtje gespaced en toen zijn we maar weer gegaan.

Conclusie: Heb echt een mega avond/ochtend meegemaakt met een aantal minpunten maar het was bij mekaar toch zekerz een geslaagde innercity voor mij!!!

Old Post Jan-02-2002 01:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for hamburgerboefje Click here to Send hamburgerboefje a Private Message Add hamburgerboefje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
-TAIS-
Underground Attack!

Registered: Oct 2000

Spuit 11:

Hiero nog een mooi Innercity reviewtje van mijn:

http://www.raremusicfinder.com/feat...s/00000007.html

Old Post Jan-02-2002 10:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for -TAIS- Click here to Send -TAIS- a Private Message Visit -TAIS-'s homepage! Add -TAIS- to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
STAAF
tranceaddict in training

Registered: Jan 2002
Drunk Marco was geweldig!

Het was echt heerlijk op Innercity. Ik ben nu pas weer helemaal bij zinnen na ook nog een nacht feesten in Tilburg.

Op Innercity eerst ff rondgelopen en alle zalen gecheckt om daarna bij de meeting aanwezig te zijn met 2 vrienden van me.
Na de meeting ff wat gegeten en gedronken op voorbereiding voor Marco V, alleen iets te lang daarover gedaan zodat we in de massa mensen terecht kwamen en dus het 1e kwartier gemist.
Daarna zo snel mogelijk vooraan proberen te komen, maar in de haast mijn vrienden kwijtgeraakt (zie BOSS), toen maar in mijn eentje vooraan gaan staan omdat ik geen minuut meer wilde missen!!
Toen de set ongeveer anderhalf uur bezig was, ben ik weer naaar mijn vrienden op zoek gegaan en heb zo ook redlijk snel weer gevonden.

Nu kwam Mauro, hij draaide ook heerlijk, maar ik vond hem toch minder dan Marco. Tussendoor draaide hij supernummers, maar het was jammer genoeg niet de heel tijd zo. Maar toch was het voldoende om mij helemaal te slopen en na deze set moest ik ook gedwongen gaan chillen, want mijn benen wilden(konden) gewoon niet meer springen!

Tegen een uur of zes teruggekeerd naar de mainstage omo het laatste uurtje van Sven te volgen. En hij draaide een aantal toffe nummers, maar ik was niet meer bijgekomen om nog een uur te gaan springen dus ik kon er alleen maar een beetje passief van genieten. (dus ik was zo iemand die daar dus gewoon stilstond, kon ook weinig anders meer)

Daarna ff in amsterdam bij een vriend van me gezeten, om om half elf met de trein weer richting Venlo te gaan. Maar de Ns had het allemaal niet zo goed geregeld, dus dat wordt weer terugvragen !

De rest van de vakantie maar gebruiken om rustig bij te komen denk ik zo........

Old Post Jan-02-2002 10:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for STAAF Click here to Send STAAF a Private Message Add STAAF to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Boss
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by hamburgerboefje
Wat toevallig laat ik nou ook vanaf venlo naar A'dam er fucking 4 uur over doen met die klote NS! Ben jij toevallig ook om ongeveer half 5 vertrokken?

neej, was om 2 uur vertrokken..... maarre, jij bent 't vriendje van 't zusje van de Tys aka DJ JaXX, niewaar?

Old Post Jan-03-2002 13:16  Tuvalu
Click Here to See the Profile for Boss Click here to Send Boss a Private Message Add Boss to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > INNERCITY REPORTTTT! (by me! d0h) :)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 2 [3]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackElectro track to ID used by cirillo [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackL.S.G - "Risin" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:23.

Forum Rules: