|
|
|
|
 |
Partyhardy!
Prog Addict!

Registered: May 2001
|
|
|
Dec-30-2001 22:49
|
|
|
 |
 |
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
|
|
|
Dec-30-2001 22:54
|
|
|
 |
 |
Jukx
*TECHNOaddikt*

Registered: Sep 2000
|
|
|
Dec-30-2001 23:01
|
|
|
 |
 |
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001
|
|
|
Dec-31-2001 10:41
|
|
|
 |
 |
Boss
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2001
|
|
WOEI !
net wakker.......
Dankzij die schijt NS deed 'k er gewoon 4 uur over om van venlo naar a'dam te komen.... (maar iig wel fijn m'n kaartje terugverdiend )
Eerst bij wat vrienden langsgeweest.. had zo'n gast een appartement in hartje a'dam, echt handig !
Rond half 10 naar de RAI gegaan, dus we waren er om 10 uur ofzow.... daar voor de deur ff m'n haren zilver laten spuiten.... woesh... naar binnen... handig gedaan met die garderobes...eerst 'n rondje gelopen.... ff X-press 'n stukje meegemaakt..echt heerlijk toen ze helemaal werden uitgefloten, waarop ze 'r meteen een bass ingooiden....
Daarna naar de progressive... James Holden.... was echt goed.....
Half 1 naar de meeting gegaan..... ff op de foto.... snel naar de main voor Marco, maar dat lukte dus niet omdat het veel te druk was. Omdat we toch al te laat waren eerst maar in de main gaan eten, maar toen gooide marco 'fucking society' erin... iedereen juichen, was geweldig... dus meteen naar voren! toen helaas 'n vriend van me kwijtgeraakt, hij was zo kansloos om zonder mobiel te komen, dus maar gaan zoeken en dus heb ik 'n half uur van marco gemist 
Daarna Mauro! lekker stampen! alleen deden volgensmij de achterste boxen 't 'n tijdje niet, dus zijn we maar helemaal naar voren gegaan, zoals 't natuurlijk hoort Mauro had er echt een paar brute platen tussenzitten !
Helaas was 'ie iets te goed, want ik was na 'n uur en 'n kwartier echt helemaal op, dus met m'n vrienden 'n half uur in de chill gezeten om bij te komen.
Daarna nog even naar progressive geweest, weet niet wie 't was, maar 't was ook goed 
Toen snel naar de Techno: Chris Liebing..... 't geluid in de techno was echt zoveel beter dan in de andere zalen... en Chris was echt 'n BEEST! enoRm hard..... ff 'n uur staan stampen.... en weer door naar de main naar Sven....
Sven vond ik ook echt goed, vooral de laatste paar platen... was echt prachtig hoe 'ie daar stond, tussen de lasers, breed grijnzend, bass eringooiend, nog breder grijzend.... prachtig....'n goeie afsluiter!
Mijn mening:
Innercity was echt zoooo goed !
Weinig minpuntjes.... alleen was 't rond 1 uur echt bijna onmogelijk om bij de main te komen..... en ook tijdens marco was 't 'r errug druk....
Dec-31-2001 11:25
|
|
|
 |
 |
-TAIS-
Underground Attack!

Registered: Oct 2000
|
|
|
Jan-02-2002 10:05
|
|
|
 |
 |
STAAF
tranceaddict in training
Registered: Jan 2002
|
|
Marco was geweldig!
Het was echt heerlijk op Innercity. Ik ben nu pas weer helemaal bij zinnen na ook nog een nacht feesten in Tilburg.
Op Innercity eerst ff rondgelopen en alle zalen gecheckt om daarna bij de meeting aanwezig te zijn met 2 vrienden van me.
Na de meeting ff wat gegeten en gedronken op voorbereiding voor Marco V, alleen iets te lang daarover gedaan zodat we in de massa mensen terecht kwamen en dus het 1e kwartier gemist.
Daarna zo snel mogelijk vooraan proberen te komen, maar in de haast mijn vrienden kwijtgeraakt (zie BOSS), toen maar in mijn eentje vooraan gaan staan omdat ik geen minuut meer wilde missen!!
Toen de set ongeveer anderhalf uur bezig was, ben ik weer naaar mijn vrienden op zoek gegaan en heb zo ook redlijk snel weer gevonden.
Nu kwam Mauro, hij draaide ook heerlijk, maar ik vond hem toch minder dan Marco. Tussendoor draaide hij supernummers, maar het was jammer genoeg niet de heel tijd zo. Maar toch was het voldoende om mij helemaal te slopen en na deze set moest ik ook gedwongen gaan chillen, want mijn benen wilden(konden) gewoon niet meer springen!
Tegen een uur of zes teruggekeerd naar de mainstage omo het laatste uurtje van Sven te volgen. En hij draaide een aantal toffe nummers, maar ik was niet meer bijgekomen om nog een uur te gaan springen dus ik kon er alleen maar een beetje passief van genieten. (dus ik was zo iemand die daar dus gewoon stilstond, kon ook weinig anders meer)
Daarna ff in amsterdam bij een vriend van me gezeten, om om half elf met de trein weer richting Venlo te gaan. Maar de Ns had het allemaal niet zo goed geregeld, dus dat wordt weer terugvragen !
De rest van de vakantie maar gebruiken om rustig bij te komen denk ik zo........
|
|
Jan-02-2002 10:05
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 17:23.
Forum Rules: