YOOOOOOO,
Iedereen een heel fijn 2002 gewenst!!
Ik heb het nieuwe jaar ditmaal ingeluid met (jawel) sterretjes!! Tja, er was hier in Egypte geen vuurwerk te verkrijgen
Morgen ga ik lekker snorkelen in de prachtige blauwe zee hier bij Hurghada
___________________
Jan-01-2002 19:43
tango
no tranceaddict anymore
Registered: Oct 2000
Location: Holland
Beter laat dan nooit: Happy new year people!
Na een zware nacht en ochtend ben ik nu een beetje aan het bijkomen om dalijk weer volledig los te gaan! Maarja, happy 2002 allemaal....
grtz,
TNG
___________________
Jan-01-2002 19:52
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!
Qontact was weer extreem vet. Ik ben nu braindead, maar dat gaat hopelijk wel weer over...
Beste wensen allemaal
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
Jan-01-2002 20:08
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
Allemaal nog de BESTE WENSEN voor 2002
___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***
ik ben nog nooit zo brak geweest als nu, ik was om 4 uur wakker, je zou mijn broek van mijn pak moeten zien, zelfs een zwerver zou dat niet meer aan durven te doen, mijn jas is ook naar de tering want die was op de grond gevallen
Registered: Aug 2001
Location: Doetinchem, The Netherlands
ja ook van mij nog een happy newyear
___________________
Jan-02-2002 17:31
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
Location: 013
De beste wensen en een gelukkig trance year (maar dat zal wel goedkomen met een album van Armin van Buuren, Rank 1 en Svenson & Gielen in het veruitzicht )