|
| quote: | Originally posted by Mats W
Hörru Rebel9, nu får du skärpa till dig och visa att du är en vuxen människa. Du verkar ta för givet att din smak är någon sorts norm, och att det är du som bestämmer vilka låtar som är bra eller dåliga. Du har ju förresten inte så stor koll själv, Nicholas Bennison t.ex. fokuserar inte särskilt mycket på progtrance utan lirar mest hardhouse (typ Tidy-stuket). |
Nu hänger jag inte med. För att jag påstod att Armin spelade trist?
jag har aldrig påstått att min smak är någon sorts norm, tror man det har ma nmissuppfattat mig.
Och angående Nicholas Bennison så måste du blandat ihop honom med någon annan eftersom den jag syftar på spelar progtrance och äger skivbolaget Propulsion Records som enbart släpper progtrance.
Ladda ner mixarna på hans hemsida vetja.
___________________
My new oldskool TRANCE mix!
|