|
interesse
Zeer zeker dat daar interesse voor is, de andere server die de sets aanbood, is er geloof ik al mee gekapt. Dus ja, dat zou zkr wel ff mooi zijn, als je dat deed. Met name de LiveSet van Marco V. ben ik in geinteresseerd, dus als je tegen die tijd ff laat weten waar en hoe die te vinden is, ben ik je zeer dankbaar,
MZZLS
|