ok. dryga 800 tur/retur till düsseldorf med ryans flygplan
hur mycket kan dom ta för att åka tåg/buss/taxi 10 mil därefter?
ok, nu spekulerar jag lite om priser (allt smärre överslaget):
flyg samt resa till/från TE - 1300 (?)
inträde - 900 (?)
div (mat, dryck) - 500
= 2700 max (?)
Nov-22-2005 14:37
ScuL
Hardtechno maniac
Registered: Mar 2002
taxi ungefär 15€ till arnhem. darifrån tåget till Utrecht. (€16 T&R)
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
quote:
Originally posted by mr_fisken
Finns en ganska självklar anleding.
Tar biljetterna slut nu på dom 7dagarna så blir det ingen bussresa alls Onödigt att chansa...
Vad jag förstått det så har TC något kontrakt med ID&T, där de har 50 biljetter eller vilket antal det nu rör sig om reserverade, så jag tror inte att de kommer stå där utan biljetter...
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by Laszlo
Vad jag förstått det så har TC något kontrakt med ID&T, där de har 50 biljetter eller vilket antal det nu rör sig om reserverade, så jag tror inte att de kommer stå där utan biljetter...
Så har det varit tidigare år, jag kan inte se varför det inte skulle vara så i år.
Sen har TE aldrig sålt slut redan i december vad jag vet, sensation brukar gå åt men TE brukar finnas kvar ett tag.
batteries not included.
- dave
Nov-25-2005 17:46
mr_fisken
dancin
Registered: Oct 2003
quote:
Originally posted by Laszlo
Gurgel (tc):
Iom att de släpper biljetterna innan så måste vi anpassa oss, tar biljetterna slut innan vi hinner boka upp en buss så den blir ekonomiskt hållbar så kan vi inte köra resan
Eftersom dom inte vet exakt hur många som vill åka så lär det ju vara så att om dom som nu fyller en buss snabbt måste kunna ha tid att fixa en buss2, det skulle kanske inte gått om man väntade tills linan är släppt för om det bättre än förra året så lär det gå jävligt snabbt.
Bokat å klart 4 biljetter
Ser det inte som ett direkt problem att boka nu, även om linan skulle "suga". Lär inte vara några problem att kränga den till nån som precis fyllt 18 sen ändå
Nov-25-2005 21:13
mr_fisken
dancin
Registered: Oct 2003
Bussen betald för mig och cham the dj.. även keddo,staz och kvicket här ifrån ta kommer ta bussen.
Kommer bli galet, säger GALET