Originally posted by sh33p
82
אבל אני בדוק לא קרבי
רוצים לעשות אותי תומך לחימה
טוב תקשיב טוב..
אני הייתי אמור להיות אלחותן והיה לי 72 רפואי (נראה לי עדיין יש לי חח) ביום הראשון אמרתי לקצין מיום שאבא שלי מרביץ לאמא שלי ועל בעיות להיות רחוק מהבית והוא שלח אותי לקבן
אמרתי לו אותו דבר וגם על בעיות שינה
והוא הביא לי פטור מקרבי
תומך לחימה זה לא אומר כלום
אתה יכול להיות מכונאי מטוסים\מסוקים ולחזור פעם בשבועיים
אם כבר ג'ובניק אז עד הסוף כמו שאני רציתי וקבלתי
אם אתה רוצה את זה תלחם
מעצר בבקום זה שכונה
ואם אתה מגיע לשם חבר שלי משק עצירים שם אז אל דאג
בכל מקרה יוצאים שם חמשושים
רק האוכל לא משו כי בחדר אוכל בבקום יש אוכל בן בן זונה ובמעצר לא כל כך
קיצור תנסה לקבל קבן
אם תרצה דבר איתי לפני הגיוס אני יגיד לך בדיוק מה לעשות
אם לא תקבל קבן אל תתפנה
ואם תגיע למעצר אני ידבר עם חבר שלי קוראים לו ליאור
וסאבי הבקום זה מקום מספר אחדדדדדד
הייתי שם כמעט חודש וכל היום עשינו שם שכונההה
ברחנו מעבודות מטבח חפשנו חיילות אכלנו כל הזמן ויצאנו יומיות
מה רע שם???.
Nov-22-2005 19:19
YoraY
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2004
Location: Netanya, Israel
יש לנו צבא מסריח ומגעיל לשרת בו
מעטים המקומות שאתה יכול לבוא ולהגיד שאתה הולך לצבא בסבבה שך כדי לשרת
ולא בגלל שמכריחים אותך
בהצלחה לכולם!
Nov-27-2005 08:30
Shahar
----------
Registered: Jun 2002
Location:
quote:
Originally posted by YoraY
יש לנו צבא מסריח ומגעיל לשרת בו
מעטים המקומות שאתה יכול לבוא ולהגיד שאתה הולך לצבא בסבבה שך כדי לשרת
ולא בגלל שמכריחים אותך
בהצלחה לכולם!
אני הולך לצבא ונהנה
והזמן טס לי..
נכון הייתי מעדיף לקום ב 12 ככה
אבל וואלה אחרי שאני כבר ער אני נהנה והזמן טס אז מה רע
Nov-27-2005 15:43
Dj Alex (ISR)
Trance-O-Holic
Registered: Mar 2005
Location:
חזרתי עכשיו מהלשכה בירושליים
קיבלתי פרופיל 97 ובלי שום סעיף..
צריך לחזור לשם לעשות ראיון אישי עוד כמה חודשים ויאללה סולחה..
אגב, מה שהולך שם זה שוק של החיים.. אני נכנס אחרי הבדיקת שתן לבדוק גובה משקל ועיניים.. בודקת לי גובה ומשקל.. והיא אין לה זין לבדוק עיניים שואל'תי אם אני רואה טוב אז אני אומר לה מצויין, רושמת 6/6..
אהבתי את כמות הכוסיות שיש שם..
אגב הפסיכוטכני הלך לי די טוב חוץ מהעובדה שבחלק של המתמטיקה שלוש שאלות אחרונות לא היה לי ממש זמן עליהן.. השאר חלק..
Last edited by Dj Alex (ISR) on Nov-29-2005 at 12:52
Nov-29-2005 12:30
YoraY
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2004
Location: Netanya, Israel
quote:
Originally posted by Shahar
אני הולך לצבא ונהנה
והזמן טס לי..
נכון הייתי מעדיף לקום ב 12 ככה
אבל וואלה אחרי שאני כבר ער אני נהנה והזמן טס אז מה רע
תודה לאל גם השירות שלי סבבה ואני לא מרגיש סבל או משו
השאלה היא מה עשית בשביל להגיע למקום שאתה נמצא בו..
לאדע מה איתך אני הייתי צריך לעשות הרבה רונדלים וסקנדל כדי להגיע למקום שאני נמצא בו
quote:
מעטים המקומות שאתה יכול לבוא ולהגיד שאתה הולך לצבא בסבבה שך כדי לשרת
הכוונה למקומות שהצבא מנחה אותך אליהם ולא אתה אליהם
Nov-29-2005 15:11
Shahar
----------
Registered: Jun 2002
Location:
quote:
Originally posted by YoraY
תודה לאל גם השירות שלי סבבה ואני לא מרגיש סבל או משו
השאלה היא מה עשית בשביל להגיע למקום שאתה נמצא בו..
לאדע מה איתך אני הייתי צריך לעשות הרבה רונדלים וסקנדל כדי להגיע למקום שאני נמצא בו
הכוונה למקומות שהצבא מנחה אותך אליהם ולא אתה אליהם
שמע עבדתי קשה כדי לקבל את זה
הייתי אמור להיות אלחותן
על היום הראשון פסלתי קרבי
נשארתי שבועיים בבקום
קבלתי טירונות 02
שם הבטיחו לי יומיות או שבוע שבוע
קבלתי לוגיסטיקה..
בקורס קבלתי מהקבן המלצה לבסיס פתוח
ואחר כך בבסיס שלי קבלתי פטור זמני משמירות ונראה מה הלאה
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
חזרתי עכשיו מהלשכה בירושליים
קיבלתי פרופיל 97 ובלי שום סעיף..
צריך לחזור לשם לעשות ראיון אישי עוד כמה חודשים ויאללה סולחה..
אגב, מה שהולך שם זה שוק של החיים.. אני נכנס אחרי הבדיקת שתן לבדוק גובה משקל ועיניים.. בודקת לי גובה ומשקל.. והיא אין לה זין לבדוק עיניים שואל'תי אם אני רואה טוב אז אני אומר לה מצויין, רושמת 6/6..
אהבתי את כמות הכוסיות שיש שם..
אגב הפסיכוטכני הלך לי די טוב חוץ מהעובדה שבחלק של המתמטיקה שלוש שאלות אחרונות לא היה לי ממש זמן עליהן.. השאר חלק..
מה אתה שמח שיש לך 97?
ומה אתה שמח שהפסיכוטכני הלך לך טוב?
זה דברים שהמטרה לקבל בהם ציון גרוע
Nov-29-2005 18:00
Dj Alex (ISR)
Trance-O-Holic
Registered: Mar 2005
Location:
quote:
Originally posted by Shahar
מה אתה שמח שיש לך 97?
ומה אתה שמח שהפסיכוטכני הלך לך טוב?
זה דברים שהמטרה לקבל בהם ציון גרוע
כי אני רוצה לנסות לקבל זימון לטייס וכל מיני זימונים מעניינים.. אם לא על הזין שלי אני בן יחיד.. ותמיד יש לי את אופציית העתודה.. ככה שאני לא מפסיד כלום..
Nov-29-2005 18:56
epsilon1
Boredom Sucks
Registered: Aug 2005
Location: Mazkeret Batia, IL
שחר לא כולם רוצים להיות אפסנאים.
ולא לכולם אין מוטיבציה לשרת בקרבי
___________________
A.K.A Idan
Nov-29-2005 18:58
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
שחר אתה יכול לקבל תפקיד יומיות בלי שמירות סופר מעניין עם אתה רק היית משקיע בפסיכוטכני שלך..
אבל ענו לך יפה, זה הכל ענין של מוטיבציה
___________________
Never again.
Nov-29-2005 23:16
YoraY
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2004
Location: Netanya, Israel
quote:
Originally posted by DjChook
שחר אתה יכול לקבל תפקיד יומיות בלי שמירות סופר מעניין עם אתה רק היית משקיע בפסיכוטכני שלך..
אבל ענו לך יפה, זה הכל ענין של מוטיבציה
רוב האנשים שבאים בגישת מוטיבציה לצבא קודם כל נטחנים לפחות שנה-שנה וחצי נטחנים אחר כך לרוב הם יוצאים מרוצים (טוב אחרי שאתה משקיע כל כך הרבה כדי לקבל משהו כבר לא אכפת מכלום העיקר שעם הנטחנות שעברת בשנה האחרונה נגמרה והעובדה שהשגת את מה שרצית)
שנה אחרי זה אתה בוכה לאלוהים שיוציא אותך כבר מהצבא
וזה הכל עניין של
א. פרופיל
ב. מוטיבציה
ג. מזל (או קומבינות..)ד
ד. הרבה שכל
Nov-30-2005 09:39
Shahar
----------
Registered: Jun 2002
Location:
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
כי אני רוצה לנסות לקבל זימון לטייס וכל מיני זימונים מעניינים.. אם לא על הזין שלי אני בן יחיד.. ותמיד יש לי את אופציית העתודה.. ככה שאני לא מפסיד כלום..
זה שאתה בן יחיד לא פותר אותך מכלום
אולי לא תהיה קרבי
אבל אתה יכול להיות ג'ובניק טוחן בכיף
ובמקרים כאלה עדיף קרבי
quote:
Originally posted by epsilon1
שחר לא כולם רוצים להיות אפסנאים.
ולא לכולם אין מוטיבציה לשרת בקרבי
בוא אני יגיד לך ככה
יותר אנשים מקנאים בתפקיד שלי ובמה שהשגתי מאשר אנשים שיש להם מוטיבציה לקרבי
ויש לי חבר בתותחנים שעדיין מודה שהוא היה מת לתפקיד כמו שלי
באמת נראה לך שכל אחד יכול לקבל את זה?
אתה יודע כמה אנשים מאז שהתגייסתי אמרו לי שאנלא יקבל כל מיני דברים שרציתי ובסוף קבלתי?
כי זה קשה
זה שאתה רואה בנאדם בקרבי זה לא אומר שהוא רצה את זה
יש לי חבר שתמיד אמרתי לו לעשות בעיות והוא לא עשה
ועכשיו הוא קרבי
והוא סובל
זה לא אומר שהוא רצה קרבי
בקיצור
תאמין לי ים אנשים היו מחליפים איתי
ופחות אנשים לא היו מחליפים
הרוב כן היה מחליף
כי לא רק שאני אפסנאי
גם בתור אפסנאי יש לי הקלות
בלי קשר לפטורים שלי
היציאות שלי הרבה יותר טובות מכולם
quote:
Originally posted by DjChook
שחר אתה יכול לקבל תפקיד יומיות בלי שמירות סופר מעניין עם אתה רק היית משקיע בפסיכוטכני שלך..
אבל ענו לך יפה, זה הכל ענין של מוטיבציה
האא כן?
תראי לי תפקיד שאתה יוצא בו ב 2...יכול לישון בזמן שאתה עייף..יוצא יומיות ויש לך את הפטורים שיש לי ואת המפקד הטוב שיש לי!?
נו נכון פקיד של סגן אלוף לא עושה שמירות
אבל הוא נשאר עד מאוחר לפעמים?
יש לו סגן אלוף על הראש
והוא בטוח לא יכול להחליט מתי בא לו לישון
תפקידים "סופר מעניינים" בד"כ לא מקבלים תנאים חופשיים כל כך
אבל תראה לי איזה תפקיד אתה מכיר שיש לו את כל התנאים שלי..אני חייב לשמוע..
נהג יחידה אצלנו יש לו תנאים טובים כמעט כמו שלי
אבל מפקד חרא
והוא עושה לילה בשבוע ואני לא
ואין קשר למוטיבציה
גם לי יש מוטיבציה אני בא לבסיס ונהנה אחושרמוטה
אבל יש לי מוטיבציה רק אם מביאים לי מה שאני רוצה
quote:
Originally posted by YoraY
רוב האנשים שבאים בגישת מוטיבציה לצבא קודם כל נטחנים לפחות שנה-שנה וחצי נטחנים אחר כך לרוב הם יוצאים מרוצים (טוב אחרי שאתה משקיע כל כך הרבה כדי לקבל משהו כבר לא אכפת מכלום העיקר שעם הנטחנות שעברת בשנה האחרונה נגמרה והעובדה שהשגת את מה שרצית)
שנה אחרי זה אתה בוכה לאלוהים שיוציא אותך כבר מהצבא
וזה הכל עניין של
א. פרופיל
ב. מוטיבציה
ג. מזל (או קומבינות..)ד
ד. הרבה שכל
זה לא רק קטע של מוטיבציה
בנאדם שטוחן שנה בתור מכונאי מטוסים
אחר כך הוא יעבור לבסיס של יומיות אפילו בתפקיד מסריח הוא יהנה
אין קשר למוטיבציה
Nov-30-2005 20:07
epsilon1
Boredom Sucks
Registered: Aug 2005
Location: Mazkeret Batia, IL
שחר אתה כולך זורק זין על הצבא, אז למה אתה נשאר שם בכלל?
לא עדיף לך להתחיל את החיים במקום לבזבז זמן בצבא עם זה שאתה לא ממש עושה שם הרבה (תקן אותי אם אני טועה).
יש אנשים שחשוב להם לשרת וחשוב להם למצוא מקום טוב ו*מכובד* בצבא, שיהיה מעניין ומהנה(עד כמה שאפשר), אז אל תכליל סתם.
(יש גם כאלה שנדפקים אבל אין מה לעשות מישהו צריך להשלים את הסטטיסטיקה)