Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > צבא\גיוס לצה"ל
Pages (27): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by sh33p
82
אבל אני בדוק לא קרבי
רוצים לעשות אותי תומך לחימה


טוב תקשיב טוב..
אני הייתי אמור להיות אלחותן והיה לי 72 רפואי (נראה לי עדיין יש לי חח) ביום הראשון אמרתי לקצין מיום שאבא שלי מרביץ לאמא שלי ועל בעיות להיות רחוק מהבית והוא שלח אותי לקבן
אמרתי לו אותו דבר וגם על בעיות שינה
והוא הביא לי פטור מקרבי

תומך לחימה זה לא אומר כלום
אתה יכול להיות מכונאי מטוסים\מסוקים ולחזור פעם בשבועיים

אם כבר ג'ובניק אז עד הסוף כמו שאני רציתי וקבלתי
אם אתה רוצה את זה תלחם
מעצר בבקום זה שכונה
ואם אתה מגיע לשם חבר שלי משק עצירים שם אז אל דאג
בכל מקרה יוצאים שם חמשושים
רק האוכל לא משו כי בחדר אוכל בבקום יש אוכל בן בן זונה ובמעצר לא כל כך

קיצור תנסה לקבל קבן
אם תרצה דבר איתי לפני הגיוס אני יגיד לך בדיוק מה לעשות
אם לא תקבל קבן אל תתפנה
ואם תגיע למעצר אני ידבר עם חבר שלי קוראים לו ליאור

וסאבי
הבקום זה מקום מספר אחדדדדדד
הייתי שם כמעט חודש וכל היום עשינו שם שכונההה
ברחנו מעבודות מטבח חפשנו חיילות אכלנו כל הזמן ויצאנו יומיות

מה רע שם???.

Old Post Nov-22-2005 19:19 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
YoraY
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2004
Location: Netanya, Israel

יש לנו צבא מסריח ומגעיל לשרת בו





מעטים המקומות שאתה יכול לבוא ולהגיד שאתה הולך לצבא בסבבה שך כדי לשרת
ולא בגלל שמכריחים אותך


בהצלחה לכולם!

Old Post Nov-27-2005 08:30  Israel
Click Here to See the Profile for YoraY Click here to Send YoraY a Private Message Add YoraY to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by YoraY
יש לנו צבא מסריח ומגעיל לשרת בו





מעטים המקומות שאתה יכול לבוא ולהגיד שאתה הולך לצבא בסבבה שך כדי לשרת
ולא בגלל שמכריחים אותך


בהצלחה לכולם!


אני הולך לצבא ונהנה
והזמן טס לי..
נכון הייתי מעדיף לקום ב 12 ככה
אבל וואלה אחרי שאני כבר ער אני נהנה והזמן טס אז מה רע

Old Post Nov-27-2005 15:43 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Alex (ISR)
Trance-O-Holic



Registered: Mar 2005
Location:

חזרתי עכשיו מהלשכה בירושליים
קיבלתי פרופיל 97 ובלי שום סעיף..
צריך לחזור לשם לעשות ראיון אישי עוד כמה חודשים ויאללה סולחה..
אגב, מה שהולך שם זה שוק של החיים.. אני נכנס אחרי הבדיקת שתן לבדוק גובה משקל ועיניים.. בודקת לי גובה ומשקל.. והיא אין לה זין לבדוק עיניים שואל'תי אם אני רואה טוב אז אני אומר לה מצויין, רושמת 6/6..
אהבתי את כמות הכוסיות שיש שם..

אגב הפסיכוטכני הלך לי די טוב חוץ מהעובדה שבחלק של המתמטיקה שלוש שאלות אחרונות לא היה לי ממש זמן עליהן.. השאר חלק..

Last edited by Dj Alex (ISR) on Nov-29-2005 at 12:52

Old Post Nov-29-2005 12:30  Israel
Click Here to See the Profile for Dj Alex (ISR) Click here to Send Dj Alex (ISR) a Private Message Add Dj Alex (ISR) to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
YoraY
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2004
Location: Netanya, Israel

quote:
Originally posted by Shahar
אני הולך לצבא ונהנה
והזמן טס לי..
נכון הייתי מעדיף לקום ב 12 ככה
אבל וואלה אחרי שאני כבר ער אני נהנה והזמן טס אז מה רע




תודה לאל גם השירות שלי סבבה ואני לא מרגיש סבל או משו



השאלה היא מה עשית בשביל להגיע למקום שאתה נמצא בו..
לאדע מה איתך אני הייתי צריך לעשות הרבה רונדלים וסקנדל כדי להגיע למקום שאני נמצא בו



quote:
מעטים המקומות שאתה יכול לבוא ולהגיד שאתה הולך לצבא בסבבה שך כדי לשרת


הכוונה למקומות שהצבא מנחה אותך אליהם ולא אתה אליהם

Old Post Nov-29-2005 15:11  Israel
Click Here to See the Profile for YoraY Click here to Send YoraY a Private Message Add YoraY to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by YoraY
תודה לאל גם השירות שלי סבבה ואני לא מרגיש סבל או משו



השאלה היא מה עשית בשביל להגיע למקום שאתה נמצא בו..
לאדע מה איתך אני הייתי צריך לעשות הרבה רונדלים וסקנדל כדי להגיע למקום שאני נמצא בו





הכוונה למקומות שהצבא מנחה אותך אליהם ולא אתה אליהם


שמע עבדתי קשה כדי לקבל את זה
הייתי אמור להיות אלחותן
על היום הראשון פסלתי קרבי
נשארתי שבועיים בבקום
קבלתי טירונות 02
שם הבטיחו לי יומיות או שבוע שבוע
קבלתי לוגיסטיקה..
בקורס קבלתי מהקבן המלצה לבסיס פתוח
ואחר כך בבסיס שלי קבלתי פטור זמני משמירות ונראה מה הלאה

quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
חזרתי עכשיו מהלשכה בירושליים
קיבלתי פרופיל 97 ובלי שום סעיף..
צריך לחזור לשם לעשות ראיון אישי עוד כמה חודשים ויאללה סולחה..
אגב, מה שהולך שם זה שוק של החיים.. אני נכנס אחרי הבדיקת שתן לבדוק גובה משקל ועיניים.. בודקת לי גובה ומשקל.. והיא אין לה זין לבדוק עיניים שואל'תי אם אני רואה טוב אז אני אומר לה מצויין, רושמת 6/6..
אהבתי את כמות הכוסיות שיש שם..

אגב הפסיכוטכני הלך לי די טוב חוץ מהעובדה שבחלק של המתמטיקה שלוש שאלות אחרונות לא היה לי ממש זמן עליהן.. השאר חלק..


מה אתה שמח שיש לך 97?

ומה אתה שמח שהפסיכוטכני הלך לך טוב?
זה דברים שהמטרה לקבל בהם ציון גרוע

Old Post Nov-29-2005 18:00 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Alex (ISR)
Trance-O-Holic



Registered: Mar 2005
Location:

quote:
Originally posted by Shahar


מה אתה שמח שיש לך 97?

ומה אתה שמח שהפסיכוטכני הלך לך טוב?
זה דברים שהמטרה לקבל בהם ציון גרוע


כי אני רוצה לנסות לקבל זימון לטייס וכל מיני זימונים מעניינים.. אם לא על הזין שלי אני בן יחיד.. ותמיד יש לי את אופציית העתודה.. ככה שאני לא מפסיד כלום..

Old Post Nov-29-2005 18:56  Israel
Click Here to See the Profile for Dj Alex (ISR) Click here to Send Dj Alex (ISR) a Private Message Add Dj Alex (ISR) to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
epsilon1
Boredom Sucks



Registered: Aug 2005
Location: Mazkeret Batia, IL

שחר לא כולם רוצים להיות אפסנאים.
ולא לכולם אין מוטיבציה לשרת בקרבי


___________________
A.K.A Idan

Old Post Nov-29-2005 18:58  Israel
Click Here to See the Profile for epsilon1 Click here to Send epsilon1 a Private Message Add epsilon1 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjChook
Ancient TranceAddict



Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel

שחר אתה יכול לקבל תפקיד יומיות בלי שמירות סופר מעניין עם אתה רק היית משקיע בפסיכוטכני שלך..

אבל ענו לך יפה, זה הכל ענין של מוטיבציה


___________________
Never again.

Old Post Nov-29-2005 23:16 
Click Here to See the Profile for DjChook Click here to Send DjChook a Private Message Add DjChook to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
YoraY
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2004
Location: Netanya, Israel

quote:
Originally posted by DjChook
שחר אתה יכול לקבל תפקיד יומיות בלי שמירות סופר מעניין עם אתה רק היית משקיע בפסיכוטכני שלך..

אבל ענו לך יפה, זה הכל ענין של מוטיבציה





רוב האנשים שבאים בגישת מוטיבציה לצבא קודם כל נטחנים לפחות שנה-שנה וחצי נטחנים אחר כך לרוב הם יוצאים מרוצים (טוב אחרי שאתה משקיע כל כך הרבה כדי לקבל משהו כבר לא אכפת מכלום העיקר שעם הנטחנות שעברת בשנה האחרונה נגמרה והעובדה שהשגת את מה שרצית)


שנה אחרי זה אתה בוכה לאלוהים שיוציא אותך כבר מהצבא







וזה הכל עניין של
א. פרופיל
ב. מוטיבציה
ג. מזל (או קומבינות..)ד
ד. הרבה שכל

Old Post Nov-30-2005 09:39  Israel
Click Here to See the Profile for YoraY Click here to Send YoraY a Private Message Add YoraY to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
כי אני רוצה לנסות לקבל זימון לטייס וכל מיני זימונים מעניינים.. אם לא על הזין שלי אני בן יחיד.. ותמיד יש לי את אופציית העתודה.. ככה שאני לא מפסיד כלום..


זה שאתה בן יחיד לא פותר אותך מכלום
אולי לא תהיה קרבי
אבל אתה יכול להיות ג'ובניק טוחן בכיף
ובמקרים כאלה עדיף קרבי

quote:
Originally posted by epsilon1
שחר לא כולם רוצים להיות אפסנאים.
ולא לכולם אין מוטיבציה לשרת בקרבי


בוא אני יגיד לך ככה
יותר אנשים מקנאים בתפקיד שלי ובמה שהשגתי מאשר אנשים שיש להם מוטיבציה לקרבי
ויש לי חבר בתותחנים שעדיין מודה שהוא היה מת לתפקיד כמו שלי

באמת נראה לך שכל אחד יכול לקבל את זה?
אתה יודע כמה אנשים מאז שהתגייסתי אמרו לי שאנלא יקבל כל מיני דברים שרציתי ובסוף קבלתי?
כי זה קשה
זה שאתה רואה בנאדם בקרבי זה לא אומר שהוא רצה את זה
יש לי חבר שתמיד אמרתי לו לעשות בעיות והוא לא עשה
ועכשיו הוא קרבי
והוא סובל
זה לא אומר שהוא רצה קרבי

בקיצור
תאמין לי ים אנשים היו מחליפים איתי
ופחות אנשים לא היו מחליפים
הרוב כן היה מחליף
כי לא רק שאני אפסנאי
גם בתור אפסנאי יש לי הקלות
בלי קשר לפטורים שלי
היציאות שלי הרבה יותר טובות מכולם



quote:
Originally posted by DjChook
שחר אתה יכול לקבל תפקיד יומיות בלי שמירות סופר מעניין עם אתה רק היית משקיע בפסיכוטכני שלך..

אבל ענו לך יפה, זה הכל ענין של מוטיבציה


האא כן?
תראי לי תפקיד שאתה יוצא בו ב 2...יכול לישון בזמן שאתה עייף..יוצא יומיות ויש לך את הפטורים שיש לי ואת המפקד הטוב שיש לי!?

נו נכון פקיד של סגן אלוף לא עושה שמירות
אבל הוא נשאר עד מאוחר לפעמים?
יש לו סגן אלוף על הראש
והוא בטוח לא יכול להחליט מתי בא לו לישון

תפקידים "סופר מעניינים" בד"כ לא מקבלים תנאים חופשיים כל כך
אבל תראה לי איזה תפקיד אתה מכיר שיש לו את כל התנאים שלי..אני חייב לשמוע..

נהג יחידה אצלנו יש לו תנאים טובים כמעט כמו שלי
אבל מפקד חרא
והוא עושה לילה בשבוע ואני לא

ואין קשר למוטיבציה
גם לי יש מוטיבציה אני בא לבסיס ונהנה אחושרמוטה
אבל יש לי מוטיבציה רק אם מביאים לי מה שאני רוצה

quote:
Originally posted by YoraY
רוב האנשים שבאים בגישת מוטיבציה לצבא קודם כל נטחנים לפחות שנה-שנה וחצי נטחנים אחר כך לרוב הם יוצאים מרוצים (טוב אחרי שאתה משקיע כל כך הרבה כדי לקבל משהו כבר לא אכפת מכלום העיקר שעם הנטחנות שעברת בשנה האחרונה נגמרה והעובדה שהשגת את מה שרצית)


שנה אחרי זה אתה בוכה לאלוהים שיוציא אותך כבר מהצבא







וזה הכל עניין של
א. פרופיל
ב. מוטיבציה
ג. מזל (או קומבינות..)ד
ד. הרבה שכל


זה לא רק קטע של מוטיבציה
בנאדם שטוחן שנה בתור מכונאי מטוסים
אחר כך הוא יעבור לבסיס של יומיות אפילו בתפקיד מסריח הוא יהנה
אין קשר למוטיבציה

Old Post Nov-30-2005 20:07 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
epsilon1
Boredom Sucks



Registered: Aug 2005
Location: Mazkeret Batia, IL

שחר אתה כולך זורק זין על הצבא, אז למה אתה נשאר שם בכלל?
לא עדיף לך להתחיל את החיים במקום לבזבז זמן בצבא עם זה שאתה לא ממש עושה שם הרבה (תקן אותי אם אני טועה).

יש אנשים שחשוב להם לשרת וחשוב להם למצוא מקום טוב ו*מכובד* בצבא, שיהיה מעניין ומהנה(עד כמה שאפשר), אז אל תכליל סתם.
(יש גם כאלה שנדפקים אבל אין מה לעשות מישהו צריך להשלים את הסטטיסטיקה)


___________________
A.K.A Idan

Old Post Nov-30-2005 22:12  Israel
Click Here to See the Profile for epsilon1 Click here to Send epsilon1 a Private Message Add epsilon1 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > צבא\גיוס לצה"ל
Post New Thread    Post A Reply

Pages (27): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID Please??? [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackArbus - Raw Energy (Soho Remix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:09.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!