|
| quote: | Originally posted by The Groove
Dat nummer van Gielen en Svenson; dat hoor je dus ook op de site? Toen ik dat hoorde dacht ik meteen aan een remix van Brainbug - Nightmare. Ook als je 1 van die zalen drukt in het menu hoor je ook dat geluidje wat in Nightmare voor komt. |
inderdaad, dat wilde ik ook net posten, lijkt er wel erg verdacht veel op ja! die viool!
maar opzich klinkt hij wel leuk, als die synth erin komt!
greetzz
___________________
|