Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Miss Proximus, je bent de zwakste schakel, goodbye
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

quote:
Als dat zo is was dit de laatste post hier en kunnen al die gasten die nog op zoek waren naar IC livesets het ook vergeten, want ik was net klaar met uppen.. DAN NIET..

Tering hey,die sets zijn oud news:P
Ik need the qontact-sets,als je die voor me hebt ben je mn vriendje *gheh*
Denk alleen dak ze eerder heb dan jij

Old Post Jan-04-2002 13:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Donna

Tering hey,die sets zijn oud news:P
Ik need the qontact-sets,als je die voor me hebt ben je mn vriendje *gheh*
Denk alleen dak ze eerder heb dan jij

Nou, ik heb ze nog weer eerder, want ik ben degene die ze uitzendtdttt. Ik ben altijd 1 stap voor jullie!!!!!

LOL

Old Post Jan-04-2002 13:32 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

hahahaha waarom denk je dat je mn vriendje ben:P

hey cool,wissik nie peet,jij verteld me ook nooooooooooooit wat
ik wag wel tot ze me tegemoet komen

Old Post Jan-04-2002 13:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
watchout
Junior tranceaddict

Registered: Jul 2001

Eeej Donna... Check jij dan maar eens deze thread.. http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=30525

Ma goed.. Ik bemoei me er verder niet meer mee, ik kom op het internet voor de gezelligheid.. (toch op de verkeerde plaats beland????)

greetz ---watchout---

Old Post Jan-04-2002 13:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for watchout Click here to Send watchout a Private Message Add watchout to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gekhous
Supreme tranceaddict

Exclamation

quote:
Originally posted by Optimus Trance

Mag ik die hebben?

ook je euro kitje nog niet opgehaalt??

& nu ff het rantje van Captain Gek...

Josta, ik dacht dat we meestal wel behoorlijk op dezelfde lijn zaten enz, aardige meid, goeie humor... MAAR... op nota bene site suggestions ons alle-fucking-maal gaan zitten afzeiken, terwijl Snuggles post totaal NIET over dit forum zelf ging, maar alleen maar over wat leuker is, JA NATUURLIJK IS EEN FUCKING CHAT VEEL GEZELLIGER!!!!

en als je vervolgens commentaar krijgt van iedereen, dan is het een grapje, als het ECHT een grapje was, dan had je m niet DAAR moeten posten, maar hier, of de chill out ofzo...

en aangezien je het oh zo goed kan vinden met de UKTA, en wij toch alleen maar een groepje hersenloze nerds zijn waar toch geen lol mee valt te beleven, flikker hun logo in je sig & tieft op!!

Old Post Jan-04-2002 13:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for Gekhous Click here to Send Gekhous a Private Message Add Gekhous to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

mja duh,ta's in training live-sets beggers onder elkaar?,naja das toch prima maar daar hoeven wij ons toch niet mee bezig te houden op t forum? Ik vind nieuwe dudes op ta een echte aanwinst,maar niet als t alleen om de live-sets gaat,nieuwe mensen zijn intresting als ze wat te melden hebben wat je interesse doet wekken watchdude

En na elk *groot* feest zijn er altijd wel nieuwe gasten die komen voor live-shit en als ze dat hebben(of als t niet lukt) dan zijn ze weer pleite,dus begin niet te annoyen orso

Old Post Jan-04-2002 13:45  Netherlands
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Miss Proximus

in dat geval heb ik ook te snel gereageerd, want als dat de reden van je thread was dan ben ik het daar natuurlijk 100% mee eens!! zo zie je maar weer......communicatie.......wat moet je ermee

snuggle...ik vond dit een hele fijne post om te lezen omdat ik hiermee meer snap waarom jij de thread bent begonnen...en ik vind zelfs dat je wel een goed punt hebt over dat je mensen beter hebt leren kennen over irc: dat gaat idd zo moeilijk op een forum!

dit soort posts maken me weer helemaal trots om een dutch member te zijn thumbs up voor snuggle!!!

Nah een laatste ding nog dan wat ik hierop wil zeggen.
Als jij het eens met me bent, en vindt dat ik een goed punt heb, dan moet je het dus zeker ook met me eens zijn dat jij ook veel te snel hebt gereageerd, en dus nooit die post had moeten doen in het site suggestions forum. Mee eens?
Een kleine excuses aan de rest van het forum is dan wel op zijn plaats dacht ik zo.

Greetz,
SnuggLe

Old Post Jan-04-2002 13:55 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik ben wel de b0m met Trivia!

Tsss, ik sta boven je met 12 punten verschil man

Old Post Jan-04-2002 13:58 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
-=WVG=-
Alsofhetnikskost.NL

Dit lijkt me DE perfecte thread om m'n nieuw sigje te testen...Gebeurt er ook nog iets zinvols...

Old Post Jan-04-2002 14:41 
Click Here to See the Profile for -=WVG=- Click here to Send -=WVG=- a Private Message Visit -=WVG=-'s homepage! Add -=WVG=- to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Tsja wat vind ik ervan?

Ik vind het echt de meestonzingrap die je maar kan bedenken (maar dat zal dan wel een leek zijn in mijn humor). Zoals al eerder is gezegd post zo'n 'grapje' NIET in de site suggestions. Jij hoopte natuurlijk dat niemand dat daar zou lezen, en als toevallig iemand het leest is het opeens een geintje . Er zijn al vaker confrontaties geweest over zulk soort problemen tuseen jou en blik met betrekking toot de UK enzo daar heb ik me nie echt mee bemoeid. Maar ik vind dit echt niet kunnen

Old Post Jan-04-2002 14:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LightForce
Totally Addicted

Registered: Sep 2001

Mensen Mensen dit is weer het toppunt van meningsverschil. (zij het niet dat nederland een land van vrij meningsuiting is) al valt dit zwaar te veroordelen, aangezien je voor elke gemaakte uitspraak flink de volle laag krijgt. Nu vindt ik een "grap" (tussen aanhalingstekens) over het sluiten van het forum een beetje laag, ben het daar wel dik mee eens. Maar als dit toch als "grap" is bedoeld zou ik er niet al te dik meer gaan op zitten.

Wat betreft Miss P. d'r waarnemingen over het feit dat het maar "internet" is kan ik me wel iets bij voor stellen, maar toch lok je met de uitspraken een hele groep mensen in het harnas.

Ik zelf zie dit in meerdere forums gebeuren, het is jammer. Maar als het je niet zint, heb ik zelf zoiets van blijf er dan buiten, of post op de rest van het forum wel, maar niet in dit forum. Want je zoekt het toch een beetje zelf op....

Wat betreft onderuitgang van het forum en ik me niet zo zeer van bewust, komt misschien meer omdat ik niet al te vaak kan forumen, vanwege werk en dergelijke. (hier kan ik dus mijn visie niet op geven).

Nou vraag ik mij trouwens wel af wanneer een forum daadwerkelijk zo goed is, dat iedereen het naar zijn zin heeft?? Dit is een optie die gewoon onmogelijk is. Wat de 1 leuk vindt vind de andere totaal niks. En nog ff terug komend op meningsuiting, is het niet zo dat een forum een dergelijke discussie mogelijkheid is om je onvreden over iets te kunnen lossen?? Het leven bestaat toch niet alleen uit leuke dingen en allemaal dezelfde meningen???

Dus wat betreft deze thread heb ik mijn zegje gedaan.

Gegroet

Old Post Jan-04-2002 15:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for LightForce Click here to Send LightForce a Private Message Add LightForce to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

nou nou nou........

*miss p pakt water om de handjes van iedereen nat te maken*

na het lezen van de laatste (echt??) post van snuggle en die van dj_highforce zal ik dan inderdaad maar eens mijn excuses moet aanbieden.

maar..... (hehe...jezus NIX maar hehe)

ik heb kennelijk teveel mensen van deze sectie over 1 kam geschoren. dit komt mede omdat zij zich normaalgesproken stil houden in de threads en ik dus niet weet hoe zij erover denken, en omdat ik bepaalde mensen zo ontieglijk zat ben dat ik de bewuste thread kennelijk in t schemerlicht heb getypt dat doet niet af aan het feit dat ik mijn mening niet wil herzien. ik vind dit forum hard achteruit gaan en ik denk zeker te weten dat dit komt doordat de vroeger postende mensen allemaal op irc zitten en daardoor hebben ze op het forum niets meer om over te praten: wat is immers makkelijker dan iemand ff iets vragen in de chat? (enter gewenst )
en dit komt tevens omdat bepaalde mensen die hier t recht toe hebben geen threads sluiten/deleten of iets dergelijks.
ja! dit is kritiek op de moderators! jullie zullie in t echt hele leuke mensen zijn, dus dit is geen kritiek op jou als persoon, maar op je werk. ik vind het gewoon een ongeeordend zootje hier in deze sectie, en er sit niet zoveel structuur in als in andere secties. vinden jullie dit wel (zowel mods als anderen) dan wil ik graag voorbeelden enzo, waardoor ik misschien ook het licht zie.

ff kijken...heb ik ook wat gemist...

ik snap ook niet zo goed wat de lol is van logs op t forum posten....en dit heb ik al vaker gezegd....maar er wordt gewoon niet geluisterd omdat jullie kennelijk bijna allemaal zo verslingerd zijn aan dat irc....heb je ooit mensen logs zien posten in de Chill?

nou ja....veel irritaties dus van mijn kant....plus dat ik het jammer vind dat mensen het nodig vinden om newbies af te gaan zeiken terwijl ik elke keer hoop dat zij misschien wel iets leuks/nieuws te melden hebben.....maar zij krijgen ook niet echt een goed voorbeeld ofzo!

en ik mis gewoon mensen als jukx en riz zodat we af en toe eens wat kunnen discussieren ofzo.....zonder dat er gelijk geflamed en gedaan wordt......HELL ik mis zelfs Rudy!

nou ja.....in ieder geval spijt het mij dat ik mensen gekwetst heb, maar ik hoop dat ik wat ogen heb geopend en dat mensen niet meer zo erg willen (moeten) kiezen tussen irc en forum, maar dat het lekker harmonieus samen kan gaan! zo!

en snug.....ik zie jou helemaal niet als rmf-member....en ook al ben je dat: wat is er mis met rmf? broer/zus van TA toch?

ookal zal ik in de toekomst nog steeds sommige members minder leuk zal vinden (damn....alsof ik het dat waard vind), toch zal ik proberen het goede voorbeeld te geven en de (nieuwe) members laten zien dat het forum hardstikke leuk is, en dat je best leuke topics kunt posten.....een nieuwe "wat heb je dit weekend gedaan thread misschien?" of misschien sowieso een thread met wat mensen leuk zouden vinden om als thread te zien (managementschool komt om de hoek kijken )

Old Post Jan-04-2002 16:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Miss Proximus, je bent de zwakste schakel, goodbye
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackunknown techno track [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackStereonova - Changes [CD-R] [unreleased] [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:56.

Forum Rules: