 |
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Icone
In Dreams...

Registered: Nov 2001
Location: Leuven, Belgium
|
|
|
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Misschien is Icone ook gewoon wat boos omdat het misschien eigenlijk niet past dat één van de grootste labels in dit land vaak middelmatige producties van gewezen toppers (YDR dan) uitbrengt, in de hoop dat de naam van de artiest en het label genoeg is om te doen vergeten dat het eigenlijk maar een zwakke plaat is met heel veel samples uit oudere platen. En dat terwijl er veel jong talent rondloopt met effectief nieuwe ideeën, maar dat ze gewoon niet aan de bak geraken of moeten wijken voor de oudere generatie...
Dus ergens heeft hij wel gelijk dat hij wat kritiek heeft op de plaat, maar dan moet je ook het grotere plaatje zien hé. Het gaat hem niet persé over die ene plaat, maar wel over de hierboven genoemde trend erachter. En eerlijk gezegd denk ik ook niet dat de vaak gebruikte argument van "als ge het ni goe vindt, luister er dan ni naar" echt een oplossing is. Want daarmee gaan de middelmatige producties die puur op naam en reputatie teren niet ophouden. 
Moraal van het verhaal: Teken Icone en geef hem ook eens een kans om te bewijzen wat hij kan |
Da's precies wat ik wilde zeggen (behalve dat laatste dan hehe). Daarenboven gaat het om een persoonlijke opinie en vind ik dat iemand als Lolo daar toch zeker tegen zou moeten kunnen? Volgens mij heb je toch al miljoenen kritieken gekregen, zoals jij kan produceren jongen 
Dat is toch helemaal geen persoonlijke aanval of kritiek op al je werk? Geloof me, ik heb ook al zulke dingen naar mijn oren geslingerd gekregen - een track posten op het Music Producers forum is altijd weer een avontuur zoals Kevin zegt worden de mensen echt superkritisch tegenwoordig.
Terug ff op de post komen, mijn standpunt is inderdaad om eerlijk te zijn niet louter gebaseerd op de plaat zelf. Ergens is het mijn uiting van frustratie tegenover het nieuwe Bonzai. Ik heb mensen al steengoede platen weten opsturen naar Bonzai (ik hoef het daarom helemaal niet zelf te zijn daar gaat het niet om). Maar antwoorden doen ze daar verschrikkelijk weinig (als ze het dan doen, zelfs niet in het Nederlands naar een collega-Belg/Vlaming) of steeds een onpersoonlijk antwoord zonder enige houvast. Met al dat buitenlands geweld dacht ik toch dat ze als een Belg eindelijk eens iets zou inzenden van toch wat meer aan te moedigen, of effe bij stil te staan. Trance is al zo dood hier...
En als ze dan zoiets uitbrengen gaan mijn wenkbrauwen toch wel eens stevig fronsen en roept dat toch erg wat vragen op van hoe alles daar aan toe gaat. Commercieel tot daar aan toe, maar het pakketje bekijkende en de kwaliteit van muziek vind ik dit vreselijk matig. Dat Bonza niet respectabel is, is misschien wat ver, maar dat hoorde bij de frustratie denk ik...
___________________
Icone / Van Gelder / Blue Manta / The Elemental
Icone Home
Icone Store -> New Percussion SAMPLE CD here!
Icone MySpace
|
|
Nov-29-2005 23:58
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 09:10.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|