Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Trance Energy mag niet uitbreiden !!!!
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
@ddicted
Supreme tranceaddict



Registered: Sep 2001
Location: vergeten...

quote:
Originally posted by TranceFool
Ik heb gehoord dat Jean er op de main uitgaat en dat Marco V voor hem in de plaats komt, dit zijn alleen wel geruchten he!!! Ik denk dat ID&T hier es ff een poll over op de site moet houden kennen we lachen.... dag Jean.


dag Jean dag "carriere".

Old Post Jan-05-2002 15:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for @ddicted Click here to Send @ddicted a Private Message Add @ddicted to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LightForce
Totally Addicted



Registered: Sep 2001
Location: Maarssen, The Netherlands

Hmm even persbericht van regiojournaal Utrecht.

AMSTERDAM ID&T, de organisator van het dancefeest Trance Energy, dreigt Utrecht met gerechtelijke stappen, ID&T verwacht dat de gemeente donderdag niet akkord gaat met een bezoekersaantal van 40.000 op het feest. Dat wordt 16 februari in de Jaarbeurs gehouden.

Volgens de organisatie wil de gemeente niet meer dan 25.000 bezoekers in de Jaarbeurs toelaten. De beslissing valt tijdens de raadsvergadering van komende donderdag. Vooruitlopend heeft ID&T al onderdelen van het programma geschrapt.

Trance Energy onstond 1999. Tijdens de eerste editie in Eindhoven kwamen er 8000 bezoekers. De laatste editie, in Heerenveen, trok 20.000 mensen.

(Bron: Regio zender Kanaal 9 Utrecht)

Hmm verder zwaar fucked up dat Marco V geschrapt is En ik ben het eens met al die mensen die het al eerder zeiden, dat het belachelijk is om meneer (Ik heb 2 tunes gemaakt en wat remixjes gemaakt dus ben een goede dj) Barthezz aanwezig is. Gelukkig zijn er mensen als Dumonde / Rank 1 / Kai Tracid / Yves de Ruyter / Blank & Jones etc.
Dus nog wel genoeg goede dj's aanwezig. Alleen Jean in de line-up op mainstage vind ik maar niks (zoals velen) En ben het ook eens met de rest dat Marco V die plaats moet opvullen.

Nou ja ik zie het allemaal wel.... (ga dus wel) maar baal wel flink van de Gemeente Utrecht (Deze miereneukerij is trouwens normaal bij de gemeente utrecht)

Old Post Jan-05-2002 17:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for LightForce Click here to Send LightForce a Private Message Add LightForce to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flipper01
Addicted dolphin



Registered: Mar 2001
Location: Groningen
Sad WTF

Wat een hoerenzooi!!!!! Ik wacht dus nog maar ff met kaartjes halen voor alles duidelijk is.
Op zich spreekt progressive me niet zo aan dus ik ga waarschijnlijk toch wel! Zolang, Dumonde, Kai Tracid en Marco V komen ga ik zekers. Maar dit zou wel errug jammer zijn..


___________________

Old Post Jan-07-2002 09:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flipper01 Click here to Send Flipper01 a Private Message Visit Flipper01's homepage! Add Flipper01 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk



Registered: Sep 2001
Location: Eindhoven

quote:
Originally posted by M5
hmmm ja....misschien wel pluspuntje dat er minder mensen komen ...ik heb het liever wat intiemer



25000 mensen noem jij INTIEM?????

Ik niet namelijk

greetz kolkiewolkie

ps, eigenlijk komt het me wel goed uit dat marco er niet meer draait op dat tijdstip, weer een keuzedilemma minder.....

moet wel zeggen: jean replacen voor marco is natuurlijk HELEMAAL briljant IDtje


___________________
Progressive

Hard = goed

Old Post Jan-07-2002 10:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ruben_Dubbink
Rally Addict



Registered: Oct 2001
Location: Vroomshoop City

quote:
Originally posted by M5

progressive mensen zijn meestal toch wel sociaal enzow...vindt ik...en veel volwassener....jammur dat die nu uitgerekend niet komen en dat ranzige trance volk wel ...zal wel lekker vechten worden daaro


ik voel me niet aangesproken als je het over ranzig trance volk hebt, maar ik weet niet of je het weet, je zit hier wel op tranceaddict.com, dusseh.....ik behoor wel tot dat, wat jij ranzig trance volk noemt.


___________________
TrancEaddict......enjoy the ride of trance

Old Post Jan-07-2002 12:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ruben_Dubbink Click here to Send Ruben_Dubbink a Private Message Add Ruben_Dubbink to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
The Groove
Senior tranceaddict



Registered: May 2001
Location: Ede, The Netherlands

quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink


ik voel me niet aangesproken als je het over ranzig trance volk hebt, maar ik weet niet of je het weet, je zit hier wel op tranceaddict.com, dusseh.....ik behoor wel tot dat, wat jij ranzig trance volk noemt.


Hahah idd een lompe opmerking

Old Post Jan-07-2002 13:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for The Groove Click here to Send The Groove a Private Message Visit The Groove's homepage! Add The Groove to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M5
FREAK



Registered: Oct 2000
Location: NL

quote:
Originally posted by kolkiewolkie


25000 mensen noem jij INTIEM?????

briljant IDtje



neej er staat intiemER...



quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink


ik voel me niet aangesproken als je het over ranzig trance volk hebt, maar ik weet niet of je het weet, je zit hier wel op tranceaddict.com, dusseh.....ik behoor wel tot dat, wat jij ranzig trance volk noemt.


inderdaad nogal lompe opmerking van me...maar er zit zeker een kern van waarheid in!!


___________________
To help our clients and our people excel.

Old Post Jan-07-2002 16:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for M5 Click here to Send M5 a Private Message Add M5 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict



Registered: May 2001
Location: .

quote:
progressive mensen zijn meestal toch wel sociaal enzow...vindt ik...en veel volwassener....jammur dat die nu uitgerekend niet komen en dat ranzige trance volk wel


Nanana. Sorry, maar Barthezz en Jean en weet ik veel wie behoren de naam trance helemaal niet te krijgen. Dat is tmf-dance, ik hoor er in ieder geval NIETS trancy-iets in!!!
Net of je trouwens mensen in groepjes in kunt delen: zie jij verschil tussen trance en progressive mensen? Man, het verschil tussen trance en progressive qua muziek is al moeilijk te onderscheiden, hoe doe je dat dan bij mensen?!?
Niet zo'n volwassen opmerking (wil dat dan ook zeggen dat je niet een progressive-mens bent maar dus bij het ranzige trance-volk hoort?!)

Over Utrecht: Utrecht is gewoon de hele house-scene aan het bannen, stelletje cultuurbarbaren... dit is niet de eerste keer dat Utrecht zoiets flikt hoor...

Old Post Jan-07-2002 17:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms



Registered: Jan 2001
Location: Rotterdam

Mensen niet zo overreacten, ik snap M5 wel


___________________
Latest mixes: http://soundcloud.com/rhorjus

Old Post Jan-07-2002 18:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust



Registered: Oct 2000
Location: 013

Oke.. voor de mensen die willenw weten wat onze Barthezz zoal draait:

Barthezz @ WDR Eins Live Partyservice 5-1-2002

1. Bart Claessen - ?
2. Storm - We love
3. Hiver & Hammer's Hands on Divine - Step by Step (Club RMX)
4. Talla 2XLC - Come with me / Always (Kaycee RMX)
5. Marco V - Simultated
6. Tukan - Light a rainbow (Wippenberg RMX)
7. Morph - Maximum Overdrive (Benicio RMX)
8. Ransom - My Dance (Ferry Corsten RMX)
9. Barthezz - Infected
10. Robert Smit - It's in the game
11. Nn-Nrg - Dreamland

Toch zeker wel een lekker setje op het eerste gezicht.. ik heb deze set zelf nog niet gehoord.. ook heb ik 'm nog nooit live gehoort.. dus ik kan er nog niks over zijn DJ kwaliteiten zeggen

Maar het is wel duidelijk dat Barthezz netzaols Jurgen en Jose, Jean.. wel wat bekender zijn door hun hits... maar of ze nou een betere DJ dat is nog maar de vraag. Ik vind Jurgen of Jose echt niet beter als een resident van een beetje fatsoenlijke discotheek.. zij hebben alleen NAAM gemaakt en krijgen ook de nieuwste platen.

Maar goed geld dit geld ook weer niet voor alleen de clubtrance DJ's... Welke TOP dj maakt er nu zelf geen nummers en heeft een hitje gehad.. de lijst lijkt eindeloos... alle Trance DJ's en ook de progressive top heeft wel een hitje gehad... op een uitzondering na dan

Old Post Jan-07-2002 20:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk



Registered: Sep 2001
Location: Eindhoven

quote:
Originally posted by M5

neej er staat intiemER...


hey, you got me there!!
wat akelig scherp ben je toch weer zeg, en dat terwijl ik dat eigenlijk moet wezen (aan het werk, tenminste, dat zou eigenlijk moeten)

greetz kolkiewolkie


___________________
Progressive

Hard = goed

Old Post Jan-08-2002 07:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M5
FREAK



Registered: Oct 2000
Location: NL

quote:
Originally posted by Eye-Riz


Nanana. Sorry, maar Barthezz en Jean en weet ik veel wie behoren de naam trance helemaal niet te krijgen. Dat is tmf-dance, ik hoor er in ieder geval NIETS trancy-iets in!!!

Net of je trouwens mensen in groepjes in kunt delen: zie jij verschil tussen trance en progressive mensen? Man, het verschil tussen trance en progressive qua muziek is al moeilijk te onderscheiden, hoe doe je dat dan bij mensen?!?
Niet zo'n volwassen opmerking (wil dat dan ook zeggen dat je niet een progressive-mens bent maar dus bij het ranzige trance-volk hoort?!)

Over Utrecht: Utrecht is gewoon de hele house-scene aan het bannen, stelletje cultuurbarbaren... dit is niet de eerste keer dat Utrecht zoiets flikt hoor...



Hmmm das een interessante opmerking die je maakt daar...kan je aan het uiterlijk/kleding van iemand zien op een party als TE of hij voor rank1/bartezz /jurgen komt of voor de echte progressive??(die er nu waarschijnlijk niet komt)

Ik denk dat je dit tot op zekere hoogte zeker kan zien....niet bij iedereen, maar ik denk dat je een 75% van de mensen heus wel goed weet in te delen... ik denk ook dat leeftijd een rol speelt...progressive trekt toch een wat ouder publiek...het zal niet voor alle gevallen opgaan maar toch weer wel voor een groot deel...

Daar heb je me eye-riz!! die uitspraak van mij is natuurlijk erg kinderachtig omdat velen hier gewoon echte trance-liefhebbers zijn en gewoon balen als ze zoiets lezen van mij...denk ik.. ik wilde enkel wat discussie uitokken..

Toen ik zei dat ik de proggresive mensen wat socialer en meer volwassen vond bedoelde ik dus voor alle duidelijkheid niet mezelf..het was gewoon wat ik dacht van de aanhangers van die muziek....zelf ben ik meer van de Hardtrance/techno...

owja...Utrecht...ik ben een keer in de AXL geweest....lol....verder heb je nog de WvS maar daar ben ik nog nooit geweest....andere tenten voor een beetje fatsoenlijke muziek zijn er denk ik niet...waardeloos dus voor zo'n stad als Utreg!

nog iets...ik ben ook op TE!!! ....jaja...
maare zal wel voornamelijk hardtrance area worden..




quote:
Originally posted by kolkiewolkie


hey, you got me there!!
wat akelig scherp ben je toch weer zeg, en dat terwijl ik dat eigenlijk moet wezen (aan het werk, tenminste, dat zou eigenlijk moeten)

greetz kolkiewolkie


Ik kan me goed voorstellen dat je niet de tijd hebt om alle reply's op de letter nauwkeurig uit te pluizen... en al helemaal niet op je werk , omdat bazen toch niet zo van doelloos surfende mensen houden..

maare have fun @ work...!


___________________
To help our clients and our people excel.

Old Post Jan-08-2002 15:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for M5 Click here to Send M5 a Private Message Add M5 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Trance Energy mag niet uitbreiden !!!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackYoji Biomehanika - Ding A Ling (Original Mix) [2002] [5]

Click here to listen to the sample!Pause playbackFire & Ice - "Silent Cry" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:54.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!