 |
|
|
|
 |
|
 |
 |
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
Location: Eindhoven
|
|
|
Jan-07-2002 10:44
|
|
|
 |
 |
M5
FREAK

Registered: Oct 2000
Location: NL
|
|
|
Jan-07-2002 16:21
|
|
|
 |
 |
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001
Location: Rotterdam
|
|
|
Jan-07-2002 18:46
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
M5
FREAK

Registered: Oct 2000
Location: NL
|
|
|
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
Nanana. Sorry, maar Barthezz en Jean en weet ik veel wie behoren de naam trance helemaal niet te krijgen. Dat is tmf-dance, ik hoor er in ieder geval NIETS trancy-iets in!!!
Net of je trouwens mensen in groepjes in kunt delen: zie jij verschil tussen trance en progressive mensen? Man, het verschil tussen trance en progressive qua muziek is al moeilijk te onderscheiden, hoe doe je dat dan bij mensen?!?
Niet zo'n volwassen opmerking (wil dat dan ook zeggen dat je niet een progressive-mens bent maar dus bij het ranzige trance-volk hoort?!)
Over Utrecht: Utrecht is gewoon de hele house-scene aan het bannen, stelletje cultuurbarbaren... dit is niet de eerste keer dat Utrecht zoiets flikt hoor... |
Hmmm das een interessante opmerking die je maakt daar...kan je aan het uiterlijk/kleding van iemand zien op een party als TE of hij voor rank1/bartezz /jurgen komt of voor de echte progressive??(die er nu waarschijnlijk niet komt)
Ik denk dat je dit tot op zekere hoogte zeker kan zien....niet bij iedereen, maar ik denk dat je een 75% van de mensen heus wel goed weet in te delen... ik denk ook dat leeftijd een rol speelt...progressive trekt toch een wat ouder publiek...het zal niet voor alle gevallen opgaan maar toch weer wel voor een groot deel...
Daar heb je me eye-riz!! die uitspraak van mij is natuurlijk erg kinderachtig omdat velen hier gewoon echte trance-liefhebbers zijn en gewoon balen als ze zoiets lezen van mij...denk ik.. ik wilde enkel wat discussie uitokken..
Toen ik zei dat ik de proggresive mensen wat socialer en meer volwassen vond bedoelde ik dus voor alle duidelijkheid niet mezelf..het was gewoon wat ik dacht van de aanhangers van die muziek....zelf ben ik meer van de Hardtrance/techno...
owja...Utrecht...ik ben een keer in de AXL geweest....lol....verder heb je nog de WvS maar daar ben ik nog nooit geweest....andere tenten voor een beetje fatsoenlijke muziek zijn er denk ik niet...waardeloos dus voor zo'n stad als Utreg!
nog iets...ik ben ook op TE!!! ....jaja...
maare zal wel voornamelijk hardtrance area worden..
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
hey, you got me there!!
wat akelig scherp ben je toch weer zeg, en dat terwijl ik dat eigenlijk moet wezen (aan het werk, tenminste, dat zou eigenlijk moeten)
greetz kolkiewolkie |
Ik kan me goed voorstellen dat je niet de tijd hebt om alle reply's op de letter nauwkeurig uit te pluizen... en al helemaal niet op je werk , omdat bazen toch niet zo van doelloos surfende mensen houden..
maare have fun @ work...!
___________________
To help our clients and our people excel.
|
|
Jan-08-2002 15:36
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 20:54.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|