Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Julklappar
Pages (3): « 1 2 [3]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
zoric
Rojiblanco and Bianconeri

Registered: Mar 2005

quote:
Originally posted by lacksesepsotygh
fyfan. jag känner en typ som öppnade skafferiet, tog ut ett kilo mjöl och slog in det och placerade paketet under granen. det var till fadern. sedan var han hos mig och brände jan malmsjös julskiva som han gav till sin syster.

sonen jag aldrig vill få.

Old Post Dec-15-2005 13:43  Sweden
Click Here to See the Profile for zoric Click here to Send zoric a Private Message Visit zoric's homepage! Add zoric to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Funfrock
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2002

Blev rätt standard prylar för min del.. varsin dvd-box åt farsan å lillbrosan, musikskiva å lite inredningsprylar till morsan och blingbling till flickvännen.

Kom rätt lätt undan.. men nu var det avklarat för i år

Old Post Dec-15-2005 19:10  Sweden
Click Here to See the Profile for Funfrock Click here to Send Funfrock a Private Message Add Funfrock to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pjox
Lost tranceaddict

Registered: Jun 2003

quote:
Originally posted by lonne
Flickvan resp pojvan ar alltid knepigast! Jag kanner ocksa att jag ar i stort behov av diverse forslag?! Garna nagot roligare an klader smycken, underklader, parfym mm?

För en gång skull så hade jag facktiskt lätt att köpa något till pojken min. Han brukar vara absolut svårast att hitta på saker till då han har allt och om han inte har det och vill ha det så kostar det en halv förmögenhet.

Rätt bra sak är att tänka på va en person kan tänkas behöva i vardagen. Kommer någon alltid försent, kolla efter en rolig klocka. Eller om den aldrig minns något, köp en fin/rolig kalender.
Jag absolut älskar att köpa julklappar, tyvärr uppskattar inte min plonbok det lika mycket

Old Post Dec-19-2005 18:20  Sweden
Click Here to See the Profile for Pjox Click here to Send Pjox a Private Message Visit Pjox's homepage! Add Pjox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cloudburst
I am the maximum

Registered: Oct 2003

Hmm, blev lite tjafs tillslut. Musik till morsan, bok till farsan och disney dvd till tvåriga systersonen osv. Yeye..

insignificant cor member alliance

Old Post Dec-22-2005 17:36  Finland
Click Here to See the Profile for Cloudburst Click here to Send Cloudburst a Private Message Visit Cloudburst's homepage! Add Cloudburst to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Christian Ö.
Make U Mine

Registered: Nov 2004

Trisslotter är annars en rätt bra julklapp om man inte kan komma på något annat

www.myspace.com/christianohman

Old Post Dec-22-2005 18:50  Sweden
Click Here to See the Profile for Christian Ö. Click here to Send Christian Ö. a Private Message Visit Christian Ö.'s homepage! Add Christian Ö. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kamelen
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2002
till flick/pojkvän köper man skiva som man själv gillar.. vill hon/han inte ha kan har man skiva hos denne person eller så kan man låna hem den..

till farsan .. INTE slippps!! en väl uppfostrad far stryper en om han får slips i present.. humm tjocktröja brukar va rätt poppis hos min far.. gärna nån bögig.. med renar eller älgar.. karln gillar sånt..sen skämms man extra när man står bredvid honom..

morsan .. som nån sa.. ikea/duka/cervera/etc .. finns alltid nått skit de gillar.. typ tallrikar med nått mönster på =) .. jag köpte vitrinskåp åt familjen .. kommer dock i mellandagarna

till syrran .. beror väl på hur gammal.. men "krims krams" är poppis..billigt oxo.. min fick en lcd tv =) skitbillig 20" från SIBA ..

brorsan.. typ dvdbox eller nått... har man råd och hittar så kan man väl köpa xbox 360.. har för mig de är slut överallt..

det är rätt fint att ge nått "personligt" .. typ.. kanske en prydnadsgrej.. som man skriver nått fint till oxo.. tjejkompisar gillar sånt trams..

jag gillar dock kontanter =) kalla mig tråkmåns..men cash is zie shit..och det sämsta (imo) är presentkort =).. hatar det

humm nu ska jag fortsätta möblera om .. kram o hej!

Old Post Dec-24-2005 00:36 
Click Here to See the Profile for Kamelen Click here to Send Kamelen a Private Message Add Kamelen to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lacksesepsotygh
;B

Registered: Jan 2005

quote:
Originally posted by Kamelen
till flick/pojkvän köper man skiva som man själv gillar.. vill hon/han inte ha kan har man skiva hos denne person eller så kan man låna hem den..

till farsan .. INTE slippps!! en väl uppfostrad far stryper en om han får slips i present.. humm tjocktröja brukar va rätt poppis hos min far.. gärna nån bögig.. med renar eller älgar.. karln gillar sånt..sen skämms man extra när man står bredvid honom..

morsan .. som nån sa.. ikea/duka/cervera/etc .. finns alltid nått skit de gillar.. typ tallrikar med nått mönster på =) .. jag köpte vitrinskåp åt familjen .. kommer dock i mellandagarna

till syrran .. beror väl på hur gammal.. men "krims krams" är poppis..billigt oxo.. min fick en lcd tv =) skitbillig 20" från SIBA ..

brorsan.. typ dvdbox eller nått... har man råd och hittar så kan man väl köpa xbox 360.. har för mig de är slut överallt..

det är rätt fint att ge nått "personligt" .. typ.. kanske en prydnadsgrej.. som man skriver nått fint till oxo.. tjejkompisar gillar sånt trams..

jag gillar dock kontanter =) kalla mig tråkmåns..men cash is zie shit..och det sämsta (imo) är presentkort =).. hatar det

fan, kemelen.. en xbox350 gar ju pa tusentals korkonr,. inget man betalar bara sadar :d.. jag ger fan min farsa en we reterts originalp[se samt en slips eller nat biligt krimsrkrams

Old Post Dec-24-2005 00:39  Sweden
Click Here to See the Profile for lacksesepsotygh Click here to Send lacksesepsotygh a Private Message Visit lacksesepsotygh's homepage! Add lacksesepsotygh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cloudburst
I am the maximum

quote:
Originally posted by lacksesepsotygh
fan, kemelen.. en xbox350 gar ju pa tusentals korkonr,. inget man betalar bara sadar :d.. jag ger fan min farsa en we reterts originalp[se samt en slips eller nat biligt krimsrkrams

Du skulle kunna göra en samling med dina ritningar.

insignificant cor member alliance

Old Post Dec-24-2005 01:05  Finland
Click Here to See the Profile for Cloudburst Click here to Send Cloudburst a Private Message Visit Cloudburst's homepage! Add Cloudburst to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lacksesepsotygh
;B

Registered: Jan 2005

hehe. kanske det. de fick dock ett ex var av universitetstidnignen, dar jag gjort framsidan. kanske duger?

http://www.lacksesepsotygh.se/upload/jul.png

Old Post Dec-24-2005 10:45  Sweden
Click Here to See the Profile for lacksesepsotygh Click here to Send lacksesepsotygh a Private Message Visit lacksesepsotygh's homepage! Add lacksesepsotygh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
staz
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

här köpte ja:
brorsan 11 år, ett par tofflor och en fickkniv me 999 funktioner.
morsan, en mixer till köket (matmixer asså )
farsan, nåra biocheckar.

tvi för julklappar :P

Old Post Dec-24-2005 15:28  Sweden
Click Here to See the Profile for staz Click here to Send staz a Private Message Add staz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr_fisken
dancin

quote:
Originally posted by Kamelen

skiva: ~170kr
ren/älgtröja: ~800kr
mönstrad tallrick: ~200kr
billig lcd-tv: ~5000kr
xbox 360: 4000kr

Lägger du ofta 10000kr+ på julklappar? ett vitrinskåp går ju också på ett antal tusenlappar.

Jag brukar inte lägga mer än 800kr på julklappar fast det är mest för att jag sällan har råd med mer

godjul

Old Post Dec-24-2005 16:22  Sweden
Click Here to See the Profile for mr_fisken Click here to Send mr_fisken a Private Message Add mr_fisken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kamelen
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2002
köper vanligtvis inte julklappar.. kanske nån åt syrran.. men har nytt och bra jobb och därför kan man göra så.. vitrinskåpet är skitfint faktiskt.. köpt på stallands möbler

har dessutom ingen bil, dricker inte och har vunnit lite på poker senaste tiden.. tänk om man bara vore 13 igen och smällare/fyverkerier var kul fortfarande.. då vore livet bäst!

ps .. det där var ex. jag har ju varken bror eller flickvän/pojkvän =) (= ds

Old Post Dec-25-2005 11:03 
Click Here to See the Profile for Kamelen Click here to Send Kamelen a Private Message Add Kamelen to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Julklappar
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 2 [3]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackWell known, should be easy [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAlexander Kowalski feat. Raz Ohara - "Hot Spot" (The Advents Bitch For The Night Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:53.

Forum Rules: