|
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
O, dus jij bent zo'n asociale eikel die zijn eigen zin koste wat het kost door wil drammen? Weet je dan niet dat mensen nerveus worden van zulke mensen als jij? t Is niet alleen gevaarlijk omdat jij er bovenop kunt knallen, het is meer dat anderen daardoor minder geconcentreerd zijn en daardoor niet meer goed kijken.
Snelheidslimiet is er niet voor niets. Bovendien maakt het klevers niet uit hoe hard er gereden wordt... ze willen altijd harder dan iemand anders (want dat is o zo stoer). Het irritantst zijn dan die eikels die gaan kleven, zonder enig benul dat het geen nut heeft, omdat de ander vaak geen kant op kan. Erg egocentrisch gedrag...
Probeer liever ergens anders stoer te doen dan op de weg. Doe je een hoop mensen een plezier mee. |
heeft weinig met stoer doen te maken, khou (meestal, afhankelijk van mun mood) van vlot doorrijden (dit ook omdat de auto van mijn paps (eerlijk=eerlijk, zelf 1 rijden is momenteel nog niet betaalbaar) hier nogal tot uitnodigt).
maar vlot doorrijden is vies in nederland, uberhaupt autofreak zijn is vies, maar daar heb ik dus echt SCHIJT aan.
dus trek ik me van het bovenstaande commentaar niet zoveel aan; jij hebt je mening, best, fine with me
ps: dat asociale kan ik nix aan doen, ik kom nou eenmaal uit een asociaal dorpie (vraag maar aan rubdub)