Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > BETA Afvallers & Verzwaarders Kamp
Pages (16): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

lengte: 1m78
gewicht: 83kg
bmi: 26
streefdoel: 78kg

Heb ooit 110kg gewonen op men zwaarste moment. Dus tgrootste deel van men vermageringstocht zit er nu toch al een tijdje op. Laatste maanden zijn er wel terug een 2-3 tal kilo's bij. En die wil ik er af. Wil eigenlijk constant onder de 80 's ochtends, 's avonds en met kleren aan. Wat ik ervoor ga doen, terug iets meer op men eten letten en proberen niet te grote porties te nemen. Bewegen doe ik voldoende. Minstens 3 tot 4x sport per week. Fitness vind ik geen sport trouwens, das bewegingstherapie

Old Post Dec-12-2005 18:20  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nyah

Registered: Dec 2003

Nyah
lengte: 1m68
gewicht: 58kg
bmi: 21
streefdoel: 52kg

Uit ervaring weet ik dat: hoe meer aandacht ik eraan besteed, hoe moeilijker het wordt... En dan kan ik soms zo 4kg afvallen zonder dat ik er iets speciaals voor gedaan heb. Ik probeer er me ni te veel van aan te trekken: zolang ik mezelf niet lelijk vind, ist OK.

Maja, ik zou toch liever 6 kg's willen afvallen dus .
Wordt moeilijk met de feestdagen die voor de deur staan .

Old Post Dec-12-2005 18:30  Belgium
Click Here to See the Profile for Nyah Click here to Send Nyah a Private Message Add Nyah to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kaidreas
Lord of the offtopics

Registered: Dec 2003

quote:
Originally posted by cyberia

wat mijn BMI dan op 24 brengt,ma diën BMI kan u gedacht geven ma is ook ni echt veelzeggend.Ge moet ook nog naar samenstelling van het lichaam zien, zoals het percentage vet dage hebt.

zeer juist. er zijn toestellen waarmee je u kracht en u vet percentage me kan berekenen (gewoon door zo'n toestel dat gelijkt op een autostuur voor u te houden raar maar waar.) ik dacht dat u vet percentage rond de 12-18 moest liggen, hoe lager hoe sportiever.
Dus eigenlijk besteed ik weinig aandacht aan de bmi omdat spieren trouwens ook veel wegen.

lengte:1m76
gewicht. 5jaar geleden:95kg. 1 jaar geleden 72 kg door van de zomer nogal bourgondisch te leven is het nu 83 geworden ongeveer.
en ik zou graag naar de 75 gaan voor ik men testen ga doen... damn binnen 2-3 weken al

training prog.
2 keer fitness op een week.

1keer cardio(duur 50-60 minuten)
21 minuten fietsen
8 minuten top xt (lijkt wat op zittend zwemmen)
12 minuten synchro (lijkt wat op skieen)
13 minuten loopband
met tussen in nog wat pompen en buikspier oef.

1keer power (duur???)
12 minuten synchro
8minuten roeien
toestellen met gewichten, elke keer 2 set van 15 keer.
ik train vooral mijn borstkas en mijn bovenarm spieren.
maar er zitten af en toe ook oefeningen voor de benen in enz.
+ wat chrunches.

streef prog:
3keer in de week fitness
af en toe intensief moutainbiken
vanaf januari kickboksen.
en wat meer beginnen lopen.

voeding: ik eet eigenlijk heel weinig snoep (ik kan denk ik zelf zeggen niets.) maar de aanleg voor de buik zit erin, daarom is het bij mij noodzakelijk dat ik blijf trainen. anders is komt MR.chubby terug.
elke dag:
1 appel (ik haat fruit kvind enkel bananen wel lekker)
1.5 liter water (als ik ga fitnessen komt er nog 1 liter bij)
7 halve boterhammen (eigen gebakken brood... wat wel redelijk zwaar brood is dus.
en avondeten. (bloemkool, aardappelen enz.)

volgens de weight watchers staat elk stuk eten voor een punten waarde. en op 1 dag mag je maar 21 punten eten.
als ge dit wilt volgen met gezond te eten. dat zit ge u eigen praktisch de hele dag vol te steken met groeten en fruit en wat nog allemaal. kvond het redelijk moeilijk om elke dag 21 punten te behalen. maar volgens mij kan je al gerust wat afvallen met sport/water en fruit.

quote:
Originally posted by Tiger777

Ik vraag me eigenlijk af of EXTRA proteinen eten eigenlijk de spiermassa vergroot? Overschotten aan proteinen worden gewoonweg richting urine gepompt( en overschotten daar geven u nierstenen). Als ge een normaal dieet hebt hebt ge al die proteinedinges ni nodig. Boerebedrog!

door proteinen te nemen wordt ge in iedergeval niet breder.
in decatlon staat er zo'n heel rek en daar staan andere dingen bij die u wel breder maken.
anyways. na mijn avondje fitnessen neem ik altijd een proteinen shakeske. met vanille smaak
wat effect geeft het me??? ik ben de volgende dagen niet stijf van gewichten te heffen (stijfheid en zeer is niet leuk als ge moet werken) kheb het eens geprobeerd zonder de shake. maar dat was echt geen doen

Last edited by Kaidreas on Dec-12-2005 at 19:17

Old Post Dec-12-2005 18:58  Belgium
Click Here to See the Profile for Kaidreas Click here to Send Kaidreas a Private Message Add Kaidreas to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001

Lengte: 1.81m
Gewicht: 71kg

Dat zit dus goed. Alleen mag er nog wat spiermassa bij ter hoogte van buik, borstkas en armen. Maar ik moet eerlijk zijn.. ik heb er de wilskracht niet voor. Training heeft altijd iets van "moeten" en ik ben eerder een levensgenieter. Zolang er geen sprake is van een blubber, is er niks aan de hand.

Dit is trouwens mss het ideale topic om het idee van een BeTA-fietsweek weer boven te halen

Old Post Dec-12-2005 19:55  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Toni_D2
Suspended User

Registered: Oct 2005
Dat is typisch voor jongeren: de fitness. Terwijl het probleem op de eerste plaats bij hun voeding ligt. Let dus eerst eens op gezond voeding.

Old Post Dec-12-2005 19:57  Belgium
Click Here to See the Profile for Toni_D2 Click here to Send Toni_D2 a Private Message Add Toni_D2 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Toni_D2
Dat is typisch voor jongeren: de fitness. Terwijl het probleem op de eerste plaats bij hun voeding ligt. Let dus eerst eens op gezond voeding.

Ubernerd.

Old Post Dec-12-2005 20:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tiger777
Pensionable tranceaddict

Registered: Dec 2002

^^ rofl, wordt ge ni nét dik van slechte voeding?

De meeste mensen klagen over ondergewicht!

Feit is, da slecht voedsel u dik maakt, ma het alléén op slecht voedsel steken is ook ni helemaal juist. Neem nu mij, ik eet massas vet (probleem van het zgn slecht voedsel), en ik kom geen gram aan. De opbouw van u skelet, uw metabolisme, uuw hartslag, uuw efficientie van energiegebruik en god weet welke factoren allemaal nog maken uit of ge dik of mager zijt.

maar ik zeg ook altijd: "Voedsel is gif. Zorgt er altijd voor dage u gif ni concentreert. Eet gevarieerd." Maja, gezonde voeding... Da's ook een subjectief gegeven he. Iemand die alleen sla(gezond) eet, zal er ook ziekelijk gaan uitzien. Iemand die cola light(gezond) drinkt slurpt lekka aspartaam binnen. Doe normaal als ge eet en zeg neen tegen light en mager!

Old Post Dec-12-2005 20:05  Belgium
Click Here to See the Profile for Tiger777 Click here to Send Tiger777 a Private Message Add Tiger777 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bomar
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2004

Gezonde voeding is denk ik ook het belangrijkste !! En daar hechten de studenten niet veel belang aan precies. Ik ben ook een van de weinigen op kot die altijd zelf gezond kookt .

En ik ga twee keer per week 10 km lopen op de piste. Voor de rest doe ik niet veel; ik haat fitness; wil liever naar buiten in de gezonde lucht

lengte 1m92
gewicht 85 kg

Bij mij is het altijd bijkomen in den blok en afvallen in de vakantie, dus da schommelt constant.

Old Post Dec-12-2005 20:09  Belgium
Click Here to See the Profile for Bomar Click here to Send Bomar a Private Message Add Bomar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Toni_D2
Suspended User

Registered: Oct 2005
quote:
Originally posted by Tiger777
^^ rofl, wordt ge ni nét dik van slechte voeding?

Ik weet niet of dat tegen mij is, maar dat bedoelde ik dus.
Als ik soms van die dikke wijven op straat zie, dan ga je me niet wijsmaken dat die gezond eten. En dan zeggen ze nog dat ze gaan fitnessen.
Gezonder eten helpt veel beter dan fitnessen. Elk heeft zijn prijs natuurlijk.

Old Post Dec-12-2005 20:10  Belgium
Click Here to See the Profile for Toni_D2 Click here to Send Toni_D2 a Private Message Add Toni_D2 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Antony
Van Dyck

Registered: Jun 2005

quote:
Originally posted by TOR
Dit is trouwens mss het ideale topic om het idee van een BeTA-fietsweek weer boven te halen

das van voor mijnen tijd, ma zou goe zijn. eens een reden om mijne koersfiets van stal te halen

en effe over den decathlon, creatine enzo is almaal goe en wel... ma ge moet er nogaltijd iets voor doen ook eh, en als da na 2 weken nog geen resultaat toont... ni opgeven

Old Post Dec-12-2005 21:09  Belgium
Click Here to See the Profile for Antony Click here to Send Antony a Private Message Add Antony to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Synthesia
Tranzy States of Mind

^Goed idee! Zie ik ook wel ne keer eens zitten

Old Post Dec-12-2005 21:52 
Click Here to See the Profile for Synthesia Click here to Send Synthesia a Private Message Add Synthesia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Antony
Van Dyck

haalt anders da idee nog eens boven alst trug wa warmer is... dien ijzel is trouwes levensgevaarlijk me mijn dunne bandjes

Old Post Dec-12-2005 21:55  Belgium
Click Here to See the Profile for Antony Click here to Send Antony a Private Message Add Antony to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > BETA Afvallers & Verzwaarders Kamp
Post New Thread    Post A Reply

Pages (16): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackDream tune [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPrima - "Into The Sun" (Trouser Enthusiasts Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 14:50.

Forum Rules: